Palaute

3 kommenttia

Aikaisemmin TM:n keskustelusivujen ylläpitämä palvelin usein kaatui, lähetin narinaviestin tuonne palautteeseen. Koskaan mitään sieltä ei silti kuulu - vain hiljaisuus - ei edes yksinkertaista automaattiviestiä, "palautteenne on vastaanotettu pälä pälä jne.."

Olisi kohteliasta antaa signaali jostakin elonmerkistä. Käsittääkseni Yhtyneet Kuvalehdet on kyseinen lehtitalo, joten suuresta organisaatiosta on kyse, olisin uskonut lehden yleensä kiittävän, moittivan, kommentoivan, mutta - hiljaisuus - ja se jatkuu......

Pari kertaa olen Palautteen kautta kysynyt, olisiko mahdollista saada tänne sivuille laskuri, sellainen josta näkisi kuinka moni oikeasti sivuilla käy, ja kuinka moni keskustelujamme oikeasti lukee?
Vai keskusteleeko tässä foorumissa 30 henkilöä? Onko se siinä?

Näihin kahteen viimeisimpään Palautteeseen edelleen - vain hiljaisuus - ja se hiljaisuus jatkuu.....................??

  
  • Toisaalta liikennepuolella ehdotin kommentissani "autourheilu" osastoa, ja katso, sellainen saatiin. Siitä kiitokset ylläpidolle. ja yhdyn kyllä täysin noihin Sixpackin kommentteihin.

      
  • Itse lähetin joskus palutetta, kun ainakin Opera-selainta käyttäessä joku mainosbanneri tuli häiritsevästi sivun eteen. Minulle kyllä tuli "Palautteenne on vastaanotettu" -automaattiviesti mutta ei muuta.

      
  • Olen teidän edellisten kanssa samaa mieltä. Lisäksi TMnet voisi esittää pahoitelujaan täällä, kertoa muutoksista ja ongelmista ym. Itsekin olen lähettänyt muutaman kerran palautetta mutta mitään ei ole tullut vastaukseksi. Tosin olen parin tunnin päästä lähettänyt viestin, ei tarviikkaan vastata, TMnet toimii taas.

    [Tuomas muokkasi tätä viestiä 29.01.2005 klo 15:39]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit