nollatoleranssi...

2 kommenttia

kaikkea soopaa TM julkaiseekin postilaatikko palstallaan...
lukekaa itse!
rupes ottaa pattiin kun kirjoitetaan asioista mistä oikeasti ei tiedä mitään! esim. "diesel moottorin momentti nousee kierrosten myötä". juu, ihan rajattomasti...
"kankeat ja hitaat synkronoimattomat vaihteistot ovat jääneet pois".
synkkaamaton vaihteisto on osaavissa käsissä nopeampi
ja saa yhä edelleen ainakin suomalaiseen sisuun.
"rekkojen ei tarvitse ottaa vauhtia mäkiin koska niissä käytetään automaattivaihteistoja momentinmuuntimella" täh?!?!
kaukoliikenteen autoissa ei tosiaankaan käytetä varsinaisia automaatteja.(robotteja kyllä).
tai "miksi autoissa käytetään vaijerivetoisia nopeusmittareita".
monessakohan nyky-autossa on sellainen...
sitten itse asiaan, tämä valopää haluaisi että siirryttäisiin nopeudenvalvonnassa nollatoleranssiin...
olisi tosi rentouttavaa ja turvallista tuijottaa mittaria herkeämättä!
kaveri kertoo tarkastavansa mittarinsa aina renkaanvaihdon jälkeen.. voi kuulemma olla jopa 2kmh. heitto eri renkailla!
huhhuh...

  
  • tai "miksi autoissa käytetään vaijerivetoisia nopeusmittareita".
    monessakohan nyky-autossa on sellainen...
    sitten itse asiaan, tämä valopää haluaisi että siirryttäisiin nopeudenvalvonnassa nollatoleranssiin...
    olisi tosi rentouttavaa ja turvallista tuijottaa mittaria herkeämättä!
    kaveri kertoo tarkastavansa mittarinsa aina renkaanvaihdon jälkeen.. voi kuulemma olla jopa 2kmh. heitto eri renkailla!
    huhhuh...


    Helsingin Sanomat tänään:
    Nyt on Kankaanpäässä poliisin toimesta määritelty muuten, kuinka kovaa saa ajaa ilman että kortti lähtee. 50 km/h alueella saa ajaa 86 km/h, eikä tule kuin sakot!

    Poliisipäällikkö itse oli ajanut ja apulaispäällikkö määritellyt, että kortin lähtö olisi ollut kohtuuton toimenpide. Ja vielä erikseen mainittiin, että koskee "myös tavallisia kansalaisia".

      
  • Lainaus:
    28.03.2006 klo 18:07 tjj kirjoitti
    kaikkea soopaa TM julkaiseekin postilaatikko palstallaan...
    lukekaa itse!
    rupes ottaa pattiin kun kirjoitetaan asioista mistä oikeasti ei tiedä mitään! esim. ."diesel moottorin momentti nousee kierrosten myötä" juu, ihan rajattomasti...
    "kankeat ja hitaat synkronoimattomat vaihteistot ovat jääneet pois".
    synkkaamaton vaihteisto on osaavissa käsissä nopeampi
    ja saa yhä edelleen ainakin suomalaiseen sisuun.
    "rekkojen ei tarvitse ottaa vauhtia mäkiin koska niissä käytetään automaattivaihteistoja momentinmuuntimella" täh?!?!
    kaukoliikenteen autoissa ei tosiaankaan käytetä varsinaisia automaatteja.(robotteja kyllä).
    tai "miksi autoissa käytetään vaijerivetoisia nopeusmittareita".
    monessakohan nyky-autossa on sellainen...
    sitten itse asiaan, tämä valopää haluaisi että siirryttäisiin nopeudenvalvonnassa nollatoleranssiin...
    olisi tosi rentouttavaa ja turvallista tuijottaa mittaria herkeämättä!
    kaveri kertoo tarkastavansa mittarinsa aina renkaanvaihdon jälkeen.. voi kuulemma olla jopa 2kmh. heitto eri renkailla!
    huhhuh...


    Täällä on nääs kaikki asiantuntijoita, varsinkin Teho/Vääntö keskustelussa rupesi väkisinkin hymyilyttämään. Tuo "diesel moottorin momentti nousee kierrosten myötä" on pirun hauska eikä huono "rekkojen ei tarvitse ottaa vauhtia mäkiin koska niissä käytetään automaattivaihteistoja momentinmuuntimella" tämäkään ole..

    [alarjak muokkasi tätä viestiä 29.03.2006 klo 21:20]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit