Se on nyt sitten totuus ...

5 kommenttia

Nyt olen sitä mieltä että pienikin ylinopeus voi aiheuttaa ison onnettemuuden. Suosittelen kaikille nopeusrajoitusten noudattamista sekä varovaista toisten huomioon ottavaa asennetta liikenteeseen.

Vaikki minulla olisi menopeli joka helposti kulkisi lähes kolmatta sataa en kuitenkaan enää käytä sen voimavaroja koska tiedän nopean ajotyylini villitsevän huonommin ajavia liian nopeaan ajoon ja ennen aikaiseen vammautumiseen tai jopa kuolemaan. Voin ajaa aivan hyvin hitaamman perässä ilman hermojen menetystä sillä pienemmälläkin vaihteella voi ajaa.

Poliisin suorittama valvonta on suotavaa koska aina on liikenteessä piittaamattomia ihmisiä joiden ”kouluttaminen” vaatii heidän pysäyttämistä ja palkitsemista sakoilla. Se että joskua valvonnan tarkkuus aiheuttaa vääriä pysäytyksiä sekä palkitsemisi, on lieneen pikku paha siitä hyvästä jota valvonta tuo.

Yleiset tiet eivät ole kilpa-ajo paikkoja. Kiire on aina itse aiheutettua, jos mieleesi tulee ajaessa että miksi tuo ”¤%/%¤ edessä ajava ei älyä ajaa nopeammin, on tosiaan hyvä hahmottaa että hän ei ole syyllinen siihen että et ole osannut suunnitella ajankäyttöäsi paremmin eli pystynyt lähtemään esim. 15 minuuttia aikaisemmin.

Lisäksi köyhien joilla ei ole varaa maksaa sakkojaan mukisematta on syytä tyytyä julkisiin kulkuvälineisiin ja jättä näillä pastoilla valittelu hieman rikkaimmille. Sillä yleensä rahan köyhyys käy yhteen mielen köyhyyden kanssa.

Turvallista matkaa kaikille.

  
  • Kerrottakoon, että tuo ylempi ei ole minun, oikean "Zilon" kirjoittamaa, vaan joku käyttää jollain ilveellä samaa tunnusta.

    Sen varalta, että muiden tunnuksilla kirjoittelua esiintyy enemmänkin, pyydän muita kirjoittajia olemaan varuillaan ja ylläpitoa selvittämään ylläolevan viestin kirjoittajan IP-osoitteen ja jos mahdollista laittamaan sulun ettei tuosta osoitteesta tulevia kirjoituksia pääsetä läpi.

    Puolestani ylläolevan viestin saa poistaa, koska se ei ole alkuperäisen "Zilo":n kirjoittama.

    Samaa nimimerkkiä on näemmä käytetty niin, että eteen on lyöty yksi välilyönti. Oikean nimimerkin saa tarkistettua katsomalla lähdekoodia tai kirjoitettujen viestin lukumäärää. Tuolla väärällä viestien lukumäärä on tasan yksi (tällä hetkellä).

    Nimimerkin väärinkäytöstä ilmoitettu ylläpidolle. Toivottavasti selvittävät kirjoittajan IP-numeron perusteella.

    [Zilo muokkasi tätä viestiä 20.06.2005 klo 10:48]
      
  • ?

    Minusta tuo ylempi Zilo on parempi, poistetaan tuo alempi :grin:

      
  • Oikein hauska juttu. Reppana ei uskalla edes omalla nimimerkillään kirjoittaa, vaan lainaa muilta...

      
  • Onkos zilo tullu uskoon, nähnyt näyn vai mistä tuo suuri valaistuminen johtuu?
    Tottahan nopeus vaikuttaa kolaritilastoihin, eihän 0-nopeudella voi törmätä.

      
  • Lue koko threadi uudestaan niin se selviää...

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit