ehdotus

17 kommenttia

Ehdotan että annetaan artokn:n keskustella täällä pari päivää itsensä kanssa, niin saadaan palsta taas entiselleen sen jälkeen!

  
  • Kannatetaan.

      
  • Lukaisin vasta tänään, mitä kaikkea nimimerkki artokn on TM:n keskustelupalstoille kirjoittanut. Mokellusta ilman päätä ja häntää - ja kaiken lisäksi typografisestikin tuskallista luettavaa. Olen samaa mieltä mazda6:n kanssa, että annetaan riidankylväjän huutaa yksin tuuleen.

      
  • No niin - aikuistutaanpas nyt hieman..
    Aivan tarpeetonta ruuvaamista.

      
  • Minusta artokn:n kanssa on hilpeä keskustella! Loistavaa ajantappoa. Se on tietysti huono juttu, jos/kun siitä muut joutuvat kärsimään. Nythän voidaan keskustella tehokkaasti vain aiheista, jotka eivät artokn:ää kiinnosta.

    Keskustelualue toimisi paremmin jos täällä olisi valvonta ja järjestelmä tarjoaisi toiminnot ban ja ignore.

      



  • Näyttää joitain nastarengas fanatikkoja ja alinopeuden kannattajia ja puskurissa roikkuvia hinttareita ahdistavan kirjoittelu.


    Olkaa lukematta sitten ei ole pakko lukea jos ahdistaa. Mutta jonkun on tuotava totuus esiin ja kirjoittamisen vapaus on kaikkilla ja mielipiteeseen on oikeus jokaisella. Ainakin TM.n kestotilaajalla.

      
  • Parempia aikoja odotellessa voi kokeilla tienrakennusta täällä: http://www.onninen.fi/

      
  • "Keskustelun" tasohan alkaa uhkaavasti painua pohjamutiin, jossa se useastikin oli joskus muinoin ennen rekisteröitymispakkoa. Harvoin tällaiseen törmää enää muualla, kuin täysin avoimilla palstoilla.

    Siispä jäitä hattuun ja yritetään olla provosoimatta ja provosoitumatta. Ja mahdolliselta ylläpidoltakin voisi tietysti toivoa hieman aktiivisempaa otetta.

      
  • Olisi hyvä jos foorumille saataisiin edes säännöt, joihin olisi sitten helppo viitata kun jonkun käytös ei tunnu sopivalta.

    Toisaalta niin kauan kuin minun henkilöäni ei loukata olen kyllä valmis ottamaan osaa minkä tahansa tasoiseen keskusteluun. Eihän tätä tarvitse ottaa ensinkään tosissaan.

    Ei kai artokn:ssäkään mitään suurta vikaa ole, hänen vain on vaikea saada ilmaistua asiaansa. Noinkin vahvasti mielipiteensä takana seisovalla yksilöllä täytyy olla tiedossa jokin mullistava totuuden pala, mutta hän ei vain saa sitä sanotuksi niin että muut sen ymmärtävät. Harmi.

    [simBanssi muokkasi tätä viestiä 15.11.2005 klo 15:56]
      
  • Lainaus:
    15.11.2005 klo 15:55 simBanssi kirjoitti
    Olisi hyvä jos foorumille saataisiin edes säännöt, joihin olisi sitten helppo viitata kun jonkun käytös ei tunnu sopivalta.

    Toisaalta niin kauan kuin minun henkilöäni ei loukata olen kyllä valmis ottamaan osaa minkä tahansa tasoiseen keskusteluun. Eihän tätä tarvitse ottaa ensinkään tosissaan.

    Ei kai artokn:ssäkään mitään suurta vikaa ole, hänen vain on vaikea saada ilmaistua asiaansa. Noinkin vahvasti mielipiteensä takana seisovalla yksilöllä täytyy olla tiedossa jokin mullistava totuuden pala, mutta hän ei vain saa sitä sanotuksi niin että muut sen ymmärtävät. Harmi.



    Taitaa vain olla teidän ymmärryksessä vikaa

      
  • Lainaus:
    15.11.2005 klo 16:12 artokn kirjoitti
    Taitaa vain olla teidän ymmärryksessä vikaa

    ...mikä tarkoittaa sitä että sinun on oltava erityisen huolellinen ja perusteellinen kun perustelet esittämiäsi asioita.

      
  • Lainaus:
    15.11.2005 klo 16:23 simBanssi kirjoitti
    Lainaus:
    15.11.2005 klo 16:12 artokn kirjoitti
    Taitaa vain olla teidän ymmärryksessä vikaa

    ...mikä tarkoittaa sitä että sinun on oltava erityisen huolellinen ja perusteellinen kun perustelet esittämiäsi asioita.



    Enkö ole sitten perustellut vai?

      
  • Lainaus:
    15.11.2005 klo 16:31 artokn kirjoitti
    Enkö ole sitten perustellut vai?


    Ehkäpä olet perustellut, mutta et ole vielä vastannut kysymykseeni, jonka esitin toisessa keskustelussa.

    Mitä tarkoittaa akikista? Perustele mielellään.

    Etteivät vain olisi jauhot menneet suuhun, kun et vastaa kysymykseeni?

      
  • Lainaus:
    15.11.2005 klo 13:00 artokn kirjoitti
    ...Mutta jonkun on tuotava totuus esiin ja kirjoittamisen vapaus on kaikkilla ja mielipiteeseen on oikeus jokaisella. Ainakin TM.n kestotilaajalla.


    Kirjoittaminen ja mielipiteiden ilmaisu on vapaata mutta sillä rajoituksella, että toisia kirjoittajia kunnioitetaan. Viime aikoina tästä on lipsuttu, myös sinun toimesta.

    Ja sitkeä kaveri olet, jos olet TM:n kestotilaaja. Sinähän olet haukkunut TM:n testit, niin autoissakin kuin renkaissakin kutakuinkin alimpaan mahdolliseen h.lvettiin ja muutenkin lehden tarjoama informaatio on viesteistäsi päätellen hyvin kyseenalainen. Joten miksi tilaat lehteä?

    [jalkkis muokkasi tätä viestiä 15.11.2005 klo 16:52]
      
  • Ja miksi jatkat tänne kirjoittamista vaikka se ei johda mihinkään?

      
  • Lainaus:
    15.11.2005 klo 16:53 simBanssi kirjoitti
    Ja miksi jatkat tänne kirjoittamista vaikka se ei johda mihinkään?



    Mistäs tiedät? Ei kaikki ole tuollaisia vastaan ruikuttajia kuten sinä. Ne jotka ymmärtävät asian ottavat siitä vaarin eikä sitten kirjoita. En minäkään silloin mitään vastaa jos olen kanssasi samaa mieltä (mistähän muuten voisin olla) Viime talvena minä monelle esittelin kitkoja ja nyt tänä syksynä on moni osatanutkin kitkat ja monet ostavat sitten kun tulee renkaiden uusimisen aika. Monenko kitkarenkas autoilijan pään sinä olet saanut kääntymään ja ostamaan nastat? Et yhdenkään.

      
  • Lainaus:
    15.11.2005 klo 16:59 artokn kirjoitti
    Mistäs tiedät? Ei kaikki ole tuollaisia vastaan ruikuttajia kuten sinä. Ne jotka ymmärtävät asian ottavat siitä vaarin eikä sitten kirjoita. En minäkään silloin mitään vastaa jos olen kanssasi samaa mieltä (mistähän muuten voisin olla) Viime talvena minä monelle esittelin kitkoja ja nyt tänä syksynä on moni osatanutkin kitkat ja monet ostavat sitten kun tulee renkaiden uusimisen aika. Monenko kitkarenkas autoilijan pään sinä olet saanut kääntymään ja ostamaan nastat? Et yhdenkään.

    Mistäs tiedät?

    Ja jos et arvosta panostani, miksi jatkat vastaamista minun viesteihini? Kyllä me ollaan todella monesta asiasta samaa mieltä, ne eivät vain tule esille.

      
  • Lainaus:
    15.11.2005 klo 17:08 simBanssi kirjoitti
    Lainaus:
    15.11.2005 klo 16:59 artokn kirjoitti
    Mistäs tiedät? Ei kaikki ole tuollaisia vastaan ruikuttajia kuten sinä. Ne jotka ymmärtävät asian ottavat siitä vaarin eikä sitten kirjoita. En minäkään silloin mitään vastaa jos olen kanssasi samaa mieltä (mistähän muuten voisin olla) Viime talvena minä monelle esittelin kitkoja ja nyt tänä syksynä on moni osatanutkin kitkat ja monet ostavat sitten kun tulee renkaiden uusimisen aika. Monenko kitkarenkas autoilijan pään sinä olet saanut kääntymään ja ostamaan nastat? Et yhdenkään.

    Mistäs tiedät?

    Ja jos et arvosta panostani, miksi jatkat vastaamista minun viesteihini? Kyllä me ollaan todella monesta asiasta samaa mieltä, ne eivät vain tule esille.



    Lopetan sitten

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit