NESTE 1,349€ ja ESSO 1,234€ per 95E

12 kommenttia

MARKKINAJOHTAJUUS VELVOITTAA!!!

Iloisena yllätyksenä olen jo viime kesästä lähtein huomannut, että kotimainen pörssiyhtiömme NESTE OIL OYJ korottaa AINA ENSIMMÄISENÄ polttonesteiden hintoja!

Nytkin useissa Nesteen hintatolpissa komeilee 1,349€/95E bensa, kun muut huoltamot pitää kadun toisella puolen kaupan yli 10snt ( n. 60 vanhaa penniä) edullisempaa menovettä.

Selityksinä Nesteellä on kuulemma raakaöljyn hinta ja maailmanmarkkinahinnat per tuote ja se, että he ylläpitävät koko maan kattavaa verkostoa.Firmat saavat korteillaan alennuksia, on merkkituote nimeltä Futura ja se, että markkinajohtajan on nostettava ensin hintojaan-kuluja vastaamaan.

Aikuisten oikeasti syy taitaa olla Nesteen miesten (tuskin naisten...) tulospalkkioissa. Kun nostetaan bensan hintaa, saadaan lisää rahnaa omaankin taskuun; kyllä muutkin asemat sitten seurailee meidän hintoja.

Minun autoilleni maistuu ihan yhtä hyvin Jetin, SEO:n, Shellin tai Teboillin soppa. Hinta ratkaisee!


:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

[Tapio Taula muokkasi tätä viestiä 29.03.2006 klo 12:23]
  
  • Olen seurannut samaa itsekin.En edes muista koska olisin tankannut Nesteellä.Jotenkin vaan sen sikahinnan maksaa mieluummin "pikku" firmalle. :smile:

      
  • ShellExpress, Vartioharju Itäväylä 29.03. 1.224

      
  • Minä saan alennusta 5% joten yleensä on Nesteellä halvempaa, mutta tuossa esimerkissä ei kyllä ole! :cry:

      
  • Kyllä ne muutkin antavat alennuksia , kunhan kuuluu johonkin sopivaan ammattiliittoon , seuraan , järjestöön , tai tilaa polttoöljyn samalta toimittajalta. Jos ei sopivaa löydy , liity Autoliittoon.

      
  • Harvalta saa 5%? :sunglasses:

      
  • Kun itkette polttoaineen hintaa , niin kokeilkaapa säästää kulutuksessa pienentämällä nopeutta. Tekniikan Maailma lehden koeajotestien mukaan lähes kaikissa autoissa kulutus kasvaa 10 % kun nopeutta nostetaan 10 km/h nopeusalueella 60-120.
    :innocent: :smile:

      
  • Niinpä! :innocent: Siksi tuo 5% edes vähän helpottaa? :smile:

      
  • Lainaus:
    04.04.2006 klo 07:49 citroen5 kirjoitti
    Kun itkette polttoaineen hintaa , niin kokeilkaapa säästää kulutuksessa pienentämällä nopeutta. Tekniikan Maailma lehden koeajotestien mukaan lähes kaikissa autoissa kulutus kasvaa 10 % kun nopeutta nostetaan 10 km/h nopeusalueella 60-120.
    :innocent: :smile:


    Dodii... No nyt ei viduda enää yhtään toi bensan hinta :smile:
    Korottakaa lisää niin kohta mä ajan 20km/h, ei sitten tööttäillä!

      
  • Tankkaan Nestettä huomattavasti halvemmalla ABC:lla, josta saan 5% alennusta + taannehtivasti vuosittain vielä lähes prosentin.
    Ei tarvi kuin ihmetellä hymyillen Nesteen hintoja. No, kallista se toki on kaikilla asemilla.

      
  • Huolet pois, kohta se on taas 1,50€ jokaisella asemalla. :smile:

      
  • :cry:
    Neste Keimolalla on jo puolitoista €.
    Kaasu pohjaan ja valittamaan kustannuksia.
    :smile:

      
  • Boikotoikaa Nestettä joukolla, niin hinnat laskee!

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit