Mitä Leena Luhtanen viesti?

32 kommenttia
2»
  • Ja säps, sitten heräsit?

    Olisihan se hienoa jos ei olisi kiire eikä kaikki niin pirun hektistä. Siviiliautoilijana ei tule kyllä ajettua kovempaa siksi että olisi kiire, vaan siksi että se on mukavampaa.

      
  • Lainaus:
    22.11.2005 klo 14:18 spike kirjoitti
    Laajennetaanpa etuoikeutettujen ajajien ryhmää. Me henkilöautoilijatkin voimme nyt kaiketi ajaa huoletta ylinopeutta, etteivät venäläiset pääse ohi - potentiaalinen vaara vaanii varmasti jossakin takana.



    Ihan mielenkiintoista, mutta .. eikös turvallisuuden vuoksi olisi paljon parempi pitää arvaamattomat ja epävarmat kuskit edessä eikä perässä ja silloin itse pystyy paremmin tarkkailemaan niiden touhuja eikä joudu itse vaaraan. Mikäli itse menee ohi, niin joutuu ajamaan niitä karkuun ihan oikeasti ja ohittelemaan yhä enemmän ja enemmän ja taas on kohta edessä sama juttu ja kaiken kukkuraksi karkuunajo ei edes onnistu ruuhkassa.

    Miksi muuten linja-autoissa matkustajien tuolit ovat naama menosuuntaan .. eikös äkkipysähdyksen tullessa olisi järkevämpää istuskella selkä menosuuntaan, niin olisi kunnon selkänojapehmikkeet? Todella harvoin pussi kiihtyy niin nopeasti, että selkänojalle ihan oikeasti sen vuoksi olisi jotain oikeaa käyttöä. Vai olisiko?

    [Rätkätin muokkasi tätä viestiä 23.11.2005 klo 17:41]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit