Paikkoja navigaattoriin

4 kommenttia

Luin tästä Mikrobitistä:

http://navitieto.fi/index.php

Löytyy nopeuskamerat ja kaikkia liikuntahalleja jne.

  
  • Monellako tänne kirjoittavista on navigaattori ja siihen kamerat ohjelmoituna? Jolla on, miten käytännössä hyödynnätte tietoa?



    Minulla ei ole navigaattoria.

      
  • Herbert:

    Monellako tänne kirjoittavista on navigaattori ja siihen kamerat ohjelmoituna? Jolla on, miten käytännössä hyödynnätte tietoa?

    Minulla ei ole navigaattoria.




    On ollut navigaattori jo kolmisen vuotta (ainakin). Siinä on oletuksena ohjelmoituna kamerat.



    En minä tietoa varsinaisesti hyödynnä. Lähinnä tulee seurattua sitä, pitääkö navin antama tieto paikkansa (onko versio ajan tasalla kameran sijainnista), vai "huuteleeko" se turhaan varoituksia. Siis yleistä mielenkiintoa lähinnä.



    Eniten ärsyttää se, kun tämä mallini huutelee vastaantulijoiden kameroistakin... Tästä näppärä tietysti päättelee, ettei varoitusta saa pois päältä. En tiedä muista merkeistä/malleista sen suhteen.

      
  • Kahdesta navigaattorista kokemuksia.

    Verkkokaupan huippuedullinen 45 e purkkikin jonkinlainen.

    Mun parempi; Tomtom one. Siinäkin paljon karttavirheitä. Ilmeisesti kuntien viranomaiset eivät muista kaikkia tien oikaisujaan koskaan dokumentoida. Kymmenenkin vuotta vanhat risteysjärjestelyt kun on yhä navigaattoreissa vanhassa mallissa.

    Nyt kun juuri sain Kehä I:llä ylinopeus rikemaksun, muistan ehkä paremmin käynnistää navigaattorinkin peltipoliiseja seuraamaan. Vain 88 km/h nopeudesta tuli postissa 70 e maksu. Rajoitus 80, eli valtionkin kassa lie ihan tyhjä.

      
  • Ostakaa MIO niin pelittää! :warning:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit