Naapuri kolhii autoa

12 kommenttia

Terve



Onko kokemuksia kuinka pitäisi toimia kun

naapuri on autonsa ovella naarmuttanut omasta

autostani maalit pois useasta kohdasta.

Kyseinen henkilö myöntää tekonsa muttei

suostu korvaamaan tai olemaan yhteydessä

omaan vakuutusyhtiöönsä.



Rikosilmoituksen asiasta voisi varmaan

tehdä mutta olen ymmärtänyt että näin

vähäpätöisiä asioita ei tutkita.

  
  • Jos muu kuin omistaja/haltija ovea avatessaan kolhii naapuriautoa korvaa vakuutus ilman bonusmenetyksiä kolhitun auton. Siis naapurisi vakuutus tässä tapauksessa. Kysy vakuutuksesta.

      
  • Lasku ja viesti että turpiin tulee jos et maksa? :wave:

      
  • Jätä naapurillekin muistot kylkeen jos ei ala korvaamaan tekosiaan.

      
  • GolfIV:


    Kyseinen henkilö myöntää tekonsa muttei
    suostu korvaamaan tai olemaan yhteydessä
    omaan vakuutusyhtiöönsä.




    Ikävä kyllä tässä tapauksessa sinun tulee olla itse aktiivinen. Tee ensin rikosilmoitus asiasta vaikka netissä ja marssi sitten ilmoituksen kanssa oman vakuutusyhtiösi konttorille. Siellä sitten joku alkaa selvittelemään asiaa ja lopulta naarmuttaja maksaa viulut. Tärkeää on tehdä kuitenkin ensin rikosilmoitus, vaikka se ehkä turhalta tuntuukin.



      
  • Roiskase sen paskan päälle jarrunestettä pullosta tai sitten kenkäiset hiekkaisella kengällä sen oveen kunnon vekin, sitten te olette sujut!!

    Ei tarvitse vaivata virkavaltaa millään tapaa ja häntä harmittaa seuraavan pesun ja vahauksen jälkeen tasan yhtäpaljon kuin sinuakin. Ko. juttu on juuri yksi niistä asioista, miksi asun PALJON mieluummin omakotitalossa...

      
  • Millaisen vaurion tuo jarruneste mahtaa sille paskapäänaapurille aiheuttaa? En ole itse mitään kirvelyä huomannut.

      
  • Auton pelleille saattaa aiheuttaa "hieman sumentumaa"? :wave:

      
  • Erään henkilön aivoille on tainnut roiskua muutaman kerran jarrunestettä.



      
  • Yllättäen Metsähaalta tuli taas yön aikana mielestään niin mahtavia neronleimauksia. :grin: :lol: :smirk:

      
  • Kyllä poliisi tutki mulla vähäpätöisemmänkin asian kun se oli riittävästi dokumentoitu ja toistuva ongelma naapurin osalta.

      
  • Oikein mulkulle naapurille seuraava temppu on rautaa; Ota muutama kpl särki tai ahvenia, ihan mitä vaan kalaa. Laita noin litran vetoiseen pönttöön vettä ja nämä fisut helteellä likoamaan sinne pariksi kolmeksi päivää sinne. Kun koston hetki koittaa, mene muina miehinä ohi häirikön autosta, ja kaada litku lämmityslaitteen ilman ottoon... Aika kovis täytyy olla että sillä autolla sen jälkeen pystyy (enää??)ajamaan ikkunat kiinni...

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit