On eräs ryhmä joka ei hidasta ennen suojatietä

2 kommenttia

On siis olemassa eräs kansanosa, joka ei piittaa suojatiesäännöstä. Tarkoitan sitä että tämä ryhmä ei koskaan hidasta vauhtia suojatietä lähestyttäessä. Muutoin suomalaisten suojatie-käyttäytyminen on esimerkillistä. Kunhan vain siis kuski ei kuulu alla olevaan riskiryhmään.



Puheena olevan ryhmän tuntomerkit ovat seuraavat.



A. Kyseessä on mieshenkilö.



B. Ikä on maksimissaan 30 vuotta.



C. Alhainen koulutustaso.



D. Ajokki on usein sellainen ettei sen kolhiintumista tarvitse juurikaan varoa.



Ja kuten sanottua, suojatie ylitetään usein varsin reippaalla vauhdilla.

  
  • Pakko kysyä, että miten päättelet kuskin koulutuksen, kun hän viuhahtaa suojatien yli ohitsesi. :grin:



    Ja itse kyllä sanoisin, että suojatiesääntöjä rikotaan varsin tasapuolisesti, kuten lähes kaikkia sääntöjä liikenteessä. Päiväkotien ja koulujen läheisyydessä näkee, miten lapsiaan kuskaavat kiireelliset äidit eivät välitä mistään säännöistä mitään. Seuraavalla viikolla kun he lomalla saattavat lapsiaan kouluun kävellen, he luultavasti kiroilevat niitä muita äitejä, jotka ajavat vain samalla tavalla kuin he itse viime viikolla.

      
  • Ajattelija2013:

    Päiväkotien ja koulujen läheisyydessä näkee, miten lapsiaan kuskaavat kiireelliset äidit eivät välitä mistään säännöistä mitään. Seuraavalla viikolla kun he lomalla saattavat lapsiaan kouluun kävellen, he luultavasti kiroilevat niitä muita äitejä, jotka ajavat vain samalla tavalla kuin he itse viime viikolla.




    Näiden "äitien" kyydissä pelottaa aina kun sinne harvoin on joutunut. Ei vauhdin takia, vaan kun se sama 75 km/h:ssa on maantiellä ja kaupungissa!



    75 km/h:ssa tuntuu turvalliselta nopeudelta oli alla lasten koulutie tai hiljainen maantie. Tärkeintä on ettei kaahaa, ehh. No, ajapa paskaduunarina 80 rajoitetulla maantiellä satasta suoralla, jouhevalla tiellä = jotain pitäisi tehdä noille bemari-kaahareille, ohittavatkin perkeleet. Lasketaan nopeusrajoituksia :sleepy:



    Tämäkin aihe on täysin tyhjä.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit