Uusi Subaru Impreza

3 kommenttia

Mitä mieltä olette tästä - lainaus Subarun tiedotteesta:

'Uuden Imprezan myynti alkaa lokakuussa 1,5- ja 2,0-litraisilla versioilla. Moottoreita on kehitetty niin, että polttoaineenkulutus on laskenut huomattavasti aikaisempaan verrattuna. Ennakkotietojen mukaan 1,5-litraisen Imprezan yhdistetty EU-kulutus on ainoastaan 6,3 l/100km.'

Nouseeko myynti, jos hinta saadaan kohdalleen ? Kyseessä siis nelivetoinen auto.

:sunglasses:

[CARSON muokkasi tätä viestiä 23.08.2007 klo 12:26]
  
  • Lainaus:
    23.08.2007 klo 12:23 CARSON kirjoitti

    Nouseeko myynti, jos hinta saadaan kohdalleen ? Kyseessä siis nelivetoinen auto.

    :sunglasses:


    jos vanhat merkit pitää paikkansa, tuskin noista mitään myyntimenestyksiä tulee. eivät vaan kiinnosta suomalaisia.

    bokserikoneetkin on kuulema niin outoja ja huonoja ja bensaa menee tolkuttomasti ja ruostuukin tietysti käsiin, japsi kun on, ja ominaisuudetkin on surkeat ja kaikki puheet painonjakaumasta ym. edistyksellisistä ratkaisuista jotka ovat ''rally inspired'' ovat hölynpölyä...

    mutta subaru kuskeille vaan hyvä -saa nauttia viimeisen päälle persoonallisesta autosta, joka vain sattuu täällä junttilassa olemaan väliinputoaja.

    :innocent: :innocent: :no_mouth:

    [petos muokkasi tätä viestiä 23.08.2007 klo 20:42]
      
  • Mitä Subarua tullut kokeiltua niin mainio peli on ajaa, etenkin soralla. Vauhti tuntuu kiihtyvän(järki kuitenkin mukana) kuin itsestään ja silti pysyy hanskassa hyvin.

    Mutta tosiasia on se, että yhä harvempi ihminen täällä "Junttilassa" ajaa pääsääntöisesti sorateillä tai edes kaupungin ulkopuolella. Jos taas Subarun muita ominaisuuksia miettii, niin väitän että kun ajettavuus vaihdetaan jonkin "tylsän"auton ajettavuuteen, jää käteen auto, jonka saa 10Ke halvemmalla kuin Subarun. Olisiko siinä syy miksi Subarusta ei ole tullut kansanautoa?

      
  • Lainaus:
    24.08.2007 klo 08:06 Carinae kirjoitti
    Mitä Subarua tullut kokeiltua niin mainio peli on ajaa, etenkin soralla. Vauhti tuntuu kiihtyvän(järki kuitenkin mukana) kuin itsestään ja silti pysyy hanskassa hyvin.

    Mutta tosiasia on se, että yhä harvempi ihminen täällä "Junttilassa" ajaa pääsääntöisesti sorateillä tai edes kaupungin ulkopuolella. Jos taas Subarun muita ominaisuuksia miettii, niin väitän että kun ajettavuus vaihdetaan jonkin "tylsän"auton ajettavuuteen, jää käteen auto, jonka saa 10Ke halvemmalla kuin Subarun. Olisiko siinä syy miksi Subarusta ei ole tullut kansanautoa?



    En henkilökohtaisesti usko että SUBARUn (tai oikeammin FUJI Heavy industriesin) tavoitteena on valloittaa maailman henkilöauto-markkinat vaan tehdä omaperäisiä autoja kannattavasti. Tietty omaperäisyys mm.- bokseri, neliveto jne. halutaan säilyttää, koska on olemassa maailmanlaajuisesti riittävä ostajakunta, joka näitä tuotteita arvostaa ja haluaa. Omaperäisyydestä joutuu tietysti maksamaan hiukan enemmän kuin ns. normaaliautosta, mutta riittävä ostajamäärä on sen valmis tekemään - eli tuotteessa täytyy siis olla jotakin erityistä.

    Käsittääkseni SUBARU on varsin kannattava yritys - eikä näitä myyntipuheita ole koskaan ollut, kuten esim. Mitsulla, Mazdalla, Nissanilla jne...

    Varmasti kaupunkiolosuhteissa pärjää kesäkelillä millä autolla tahansa, mutta jo ensimmäisten liukkaiden tullessa esim. Helsingin mukulakivikatujen osalta saattaa tulla tänkä på, mutta ainahan voi mennä bussillla. :grin:

    [CARSON muokkasi tätä viestiä 24.08.2007 klo 09:48]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit