2007 Astra 1.9 turbo diesel

4 kommenttia

Nyt voi taas jättää ne "omat mielipiteet" (ooppelit on paskoja jne.) kyseisestä merkistä pois ja kertoa mahdollisia TODELLISIA kokemuksia tästä uusimmasta FARKKU ASTRASTA. Etenkin automaattivaihteinen versio kiinnostaisi! Voit kertoa mm. millainen auto on ajaa kaupungissa/maantiellä, millaisia tyyppivikoja, ruostuuko, kulutus,korjauskulut ja jne...
Kiitos paljon!

  
  • Aika halvasta muovista tehdyn oloinen auto. Ihan kuin Fiatkin on.

      
  • Nykyisten Opeleiden laatu ja ruosteenesto on tutkimusten mukaan hyvää tasoa.

      
  • Pari vuotta ja 50tkm takana tuollaisella, tosin bensaversiolla. Tyytyväinen olen ollut. Todella laadukkaan oloinen auto, myös sisustukseltaan toisin kuin joku tuossa aiemmin väitti. Vikoja ei juuri ole ollut, avain on vaihdettu ja kytkin on menossa takuuvaihtoon ravistuksen vuoksi kunhan saavat uusittuja osia Suomeen.

    Astran kehno myynti Suomessa ihmetyttää, Euroopassahan Astra on ollut pitkään 2. myydyin auto Golfin jälkeen ja välillä noussut myydyimmäksikin.

      
  • Lisään oman lusikkani soppaan.Mun omat kokemukset on 1,8 bensa
    mallista ja ne ovat pääosittain hyviä.Auto joutuu mun käytössä aika koville,sillä harrastan ratamoottoripyöräilyä ja monesti on kaksi pyörää peräkärryssä sekä auto täynnä muuta sälää (renkaita kompuroita ajovermeitä jne.jne) silti bensan kulutus pysyy noin 8 litraa sadalla.
    Pari ärsyttävää piirettä mitkä koskevat autoa on elektrooniset vivut
    (vilkku sekä pyyhkijöiden) ja meluisuus sekä pientavaratilojen puute.
    Auto on hyvä ajaa ja mulla on nyt kohta vuoden vanha eikä mitään ongelmia ole ollut.
    Dieseli on varmasti parempi moottoriltaan ja itse ainakin muiden ominasuuksien puolesta voin suositella.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit