Osaako kukaan valaista mikä on ahtaajalakon vaikutus uusien autojen toimitukseen?
Sen verran kokemusta, että eilen saapui liikkeeseen uusi autoni. Laivalla tuotu suomen puolelle lakon alkamisen jälkeen. Sitä en tiedä kenen toimesta laiva purettu.
Viitisen vuotta sitten oli tarjolla kesätyöpaikkoja satamassa. Tehtävä oli autojen ajaminen laivasta ulos. Noihin hommiin ei ollut ajokortin ohella minkäänlaista vaatimusta, joten voisin kuvitella, että lakosta huolimatta autot saadaan laivoista ulos,
Rekat pääsee laivaan ja laivasta pois kunhan veturi ja kuski on mukana. Eli ahtaajalakko estää konttien ja pelkkien perävaunujen käytön. Ahtaajat on juuri niitä, jotka lastaavat esim. ruotsinlaivaan rekkoja ilman nuppeja, käyttäen omaa veturia.
stasilainen:
Sen verran kokemusta, että eilen saapui liikkeeseen uusi autoni. Laivalla tuotu suomen puolelle lakon alkamisen jälkeen. Sitä en tiedä kenen toimesta laiva purettu.
Viitisen vuotta sitten oli tarjolla kesätyöpaikkoja satamassa. Tehtävä oli autojen ajaminen laivasta ulos. Noihin hommiin ei ollut ajokortin ohella minkäänlaista vaatimusta, joten voisin kuvitella, että lakosta huolimatta autot saadaan laivoista ulos,
Rekat pääsee laivaan ja laivasta pois kunhan veturi ja kuski on mukana. Eli ahtaajalakko estää konttien ja pelkkien perävaunujen käytön. Ahtaajat on juuri niitä, jotka lastaavat esim. ruotsinlaivaan rekkoja ilman nuppeja, käyttäen omaa veturia.
Millainen on rekka ilman nuppia?
Pystyykö täysjärkinen raksa- tai varastomies ahtaamaan?
Ei pysty koska palkka on liian pieni?