KUKA SIETÄÄ TÄMÄN SIVUSTON MAINOKSIA YLI VARTIN?

14 kommenttia

Hienot uudehkot TM-nettisivut toivat mukanaan vilkkuvat ja välkkyvät mainokset, jotka peittävät puolet ruudun näkymästä.

Olen roikkunut keskustelupalstalla nyt 10 minuttia ja tumpannut jonkin Volkkari näköisen mainoksen kiinni varmaan kuudesti.

Helppoa ei ole myydä kallista lehteä ja pitää surkeaa nettisivustoa yllä.

Mutta mainoksista kait ne rahat toimittajien ja omistajien taskuun tulevat.

Minäkin lopetin yli 35 vuotisen tilaukseni kyllästyttyäni päätoimittajaan ja lehden kaikkivoipaan ylemmyyteen meitä lukijoita kohtaan. Paluuta ei ole.

  
  • Mainokset saa hetkessä kuriin, Adblock Plus

      
  • On kovin valitettavaa, että kirjaantuneen kestotilaajankin täytyy käyttää kyseisiä mainostenesto-ohjelmia jotta tästä verkkopalvelun irvikuvasta saa edes auttavasti käytettävän.

    Ja ettei asiasta yli puoli vuotta sataneisiin palautteisiin ole millään tavoin reagoitu.

    Kertoo sekin omaa kieltänsä lukijoiden, kestotilaajien ja verkkopalvelun käyttäjien arvostuksesta palveluntuottajan puolelta.

      
  • Mac Safarissa ei mainokset ole iso ongelma ja varsinainen nettilehtikin toimii jo asiallisesti sen jälkeen kun sähköpostiosoite piti aktivoida.

      
  • Sen verran pitäisi olla järkeä ja malttia; olla olematta katkera, että he/ne mainostajat jotka rahoittavat tämän monimedian tuottamista osallistuvat tämän tuotteen kustannuksiin merkittävällä panoksella.
    Sellainen vain tämä maailma on ettei - oikeasti - ole ilmaisia lounaita...

    Laskes huviksesi mitä yksi (1) ilmestyminen (mediasta riippumatta) maksaisi meille kuluttaja-asiakkaille jaettuina laskuina?

    PSt!: ASIAKAS on muotisana joka viittaa henkilöön tahi tahoon joka ei voi edelleensiirtää aiheutuneita kustannuksia jonkun toisen maksettavaksi.

    Toki minua harmittavat 'silmille hyppivät' mainokset mutta niiden suhteen minulla on sentään valinnanvara - olla ostamatta mainostettua! JOS mainokset otettaisiin pois, kustannukset otettaisiin SINUNKIN pussistasi, oi ASIAKAS

    Hyvää joulua t: Eda Porvoo - TM fan since 1958 . . .

      
  • Niin lehden tilaus (määräaikainen tilaus 24kk (norm. 393,60€), 254,00€) on tietysti vapaaehtoista, painetussa lehdessä on aina ollut mainoksia, mutta ei ne hyppää luettaessa tekstin päälle. Kyllä tällä hinnalla pitää saada lukea myös nettilehteä häiriöittä. Kun mainokset alkaa valtaamaan pääosan, niin julkaisusta maksaminen alkaa tympimään.

      
  • Olen myös antanut palautetta toimitukselle siitä, että kestotilaajalle tällaisen mainostulvan esittäminen ei ole mielestäni oikein. Tosiaan, ne mainokset peittävät ja häiritsevät.
    En ole saanut toimitukselta vastausta valitukseen.

      
  • Toimitukselta taitaa olla aika vaikea saada vastausta mihinkään.

      1
  • Oletko muuten Eda OH2LXB sattunut huomaamaan, että lehden sisällöstä yli 10% on mainossivuja? Tilaajat lisäksi tosiaan maksavat joitakin roposia siitä että lehti kotiin kannetaan, ei tule ilmaiseksi eikä noiden mainoksien avulla. Lisäksi täällä sivuilla ainakin vielä on noita artikkelin muotoon puettuja mainoksia, ja taitaa lehdessäkin olla 'tuoteuutisia' jotka ovat suurinpiirtein samanlaista markkinointitiedotteiden leikkaa-liimaa -toimittamista ilman toimittajan kokemusta tuotteesta.
    Että soisi noista puroista jo Otavamedialle sen verran tulovirtaa tulevan ettei nyt ihan joka väliin tarvitsisi vilkkuvia animaatiohärdellejä naamalle tunkea, eikä ainakaan samaa mainosta aina uudestaan ja uudestaan.

      
  • Kiitos huomiosta Sähköjänis. Olen tuon huomannut ja huomioinut todeten suurin piirtein saman mistä kirjoitit/valitit.
    Minulla vain pitempi pinna sopeutua.

      
  • Mainoksia täällä on kyllä ilman mitään suodattamia niin paljon, että alkaa tarvita uusia rillejä hetken käytön jälkeen. Pitkään ei jaksa putkeen tätä katella.

      
  • Lataa Adblock Plus eikä mainokset häiritse edes f1 free kanavilla.

      
  • Ei kai kukaan näitä sivuja ilman adblokkereita selaaa. Edes maksaneet ASIAKKAAT.....

      
  • Joo,muutenkin lehti on muuttunut nykyisen päätomittajan aikana,että luulee lukevansa Hyvä terveys tai Kodinkuvalehteä,vaikka kannessa lukee Tekniikan Maailma.
    Johan tässsä on tullut tilattua 40v ko.lehteä.Oliskohan aika lopettaa.

      1
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit