Peltipoliisin oikeusmurha case n:o 1001

34 kommenttia
2»
  • Tänään ainakin peltipoliisi Pasterstein on tyytyväinen kun traktorimarssin takia liikenne kulkee 30 km/h kaikilla Helsingin valtaväylillä.

      
  • Sulla on Multicar nyt jotenkin tuo "30 km/h" -hokema jäänyt päälle! Tarkoitatko mahdollisesti sitä, etteivät suostu ajamaan kovempaa?

    Ei muuten kulkenut! Ainakaan niissä kohdissa, joissa minä törmäsin ko. letkaan aamulla. Kiersivät vielä valtaväylistä moottoritiet: ajoivat siis niin Lahden suunnasta kuin Hki-Tre -motarin vieressä, ns. vanhoja teitä. Siellä ajoivat selvästi harvoilla väleillä ja lisäksi varmasti traktorin max. sallitulla nopeudella. Olen nähnyt pahempaakin aamuruuhkaa noilla kohdilla.

    Eivät aiheuttaneet töihin mennessä mitään häiriötä esim. minulle. Stadista ulospäin ajettaessa menevät varmaan sen normiruuhkan mukana, hajaantuakseen sitten sivuteille taas ja kotiinpäin. Motareilla tuskin tulevat valtaväyläliikennettä haittaamaan silloinkaan.

      
  • Tuosta Kehä I:n "ylinopeusennätyksestä": joku taisi kirjoittaa, että nopeusrajoitus on väärin asetettu, kun liki tuhat ajoi ylinopeutta vuorokauden aikana. Määrä on lukuna suuri, mutta suhteessa liikennevirtaan, noin 28000 ajoneuvoa vuorokaudessa, osuus ei ole näytä ollenkaan yhtä suurelta, noin 3,5 %.

      
  • Tää on niin tätä!
    Mikään ei oo niin vaarallista kuin ylinopeus.
    Kysykää vaikka liikenneturhasta vai oliko se liikenneturva.
    Toisaalta nää pässit äänestää muumimammankin kahesti pressaks. että sillee..

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit