Qashqai 2.0 Dci -09

10 kommenttia

Tämä kuuluu varmaan paremmin tänne osoon niin liitän sen tänne
Kirjoittelen kyseisen auton luotettavuudesta 178000km ajettu
Diesel ja moottorin laakerit löytyi öljypohasta koko moottori on uusittava.
Autolla on aina ajettu suositusten mukaisella öljyllä C4 luokitus.
Maahantuoja pesee kätensä itse suoritettujen öljynvaihtojen takia.
Nissanin laatu ei kyllä herätä luottamusta koska tämä ei ole ennakotapaus,tälläiseen ei auta muu kuin julkisuus täytyisköhän auto viedä mainoksen kera autoliikkeen portille niin muutkin saisivat tietoa nissanin laadusta

  
  • Oppia ikä kaikki sanotaan. Kannatti säästää huoltokuluista.
    Nyt pelastaisi oletettavasti merkkihuollon leimat.

      
  • No vakuttaisiko se mitenkään nissanin laatuun siitähän tässä oli kysymys ja asian saattamisesta muidenkin tietoon että voivat harkita kyseisen merkin ostamista paha kello kauaskuuluu

      
  • Tuolla iällä ja kilometrimäärällä voisi olla, että ei paljoa enää tehdas ja maahantuoja kompensoisi, vaikka olisi täysin merkkihuollettu.

      
  • On myös mahdollista ettei moottori olisi hajonnut jos huollot olisi tehty oikein.

      
  • Huolto-ohjelmaan tuolla välillä kun auton olen omistanut ei kuulu kuin öljynvaihtoja ja suodattimien vaihtoja.Moottorin hajoamiseen huollattaminen merkkiliikkeessä ei olisi vaikuttanut mitenkään.Öljyjen vaihtaminen sujuu ehkä huolellisemmin itse tehtynä C4 luokitellulla öljyllä eli moottorin hajoaminen johtuu nissanin huonosta laadusta koska tämä minun autoni ei ole ennakkotapaus.Käyttettyjä moottoreita toimittavan kommenntti oli että näitä menee.

      
  • Latetaan tähän liittyen vielä linkki .Näitä esimerkkejä löytyy kun etsii maailmalta ja suomestakin.Onkohan näihin kaikkiin itse vaihdetut öljyt.

      
  • Voi se olla niinkin, en ole ajanut Nissanilla kuin 140000km ongelmitta 90 luvulla.

      
  • Aloittaja itse tietää miten on autoaan hoitanut, joten meidän on turha väitellä siitä asiaa tuntematta. Tuskin hän silti menetti mitään merkittävää. Halpa auto lähelle 200.000 taulussa ei suurta goodwilliä herätä valmistajassa. Muutama merkkihuolto olisi saattanut maksaa saman mitä tuollaisesta tultaisiin vastaan.

      
  • Onpa Datsuni ottanut tiukan linjan, kun ei korvaa "tee se itse"-huollettujen autojen korjauskustannuksia.

    Toivottavasti noin tiukka linja ei ole muilla valmistajilla ja maahantuojilla käytössä, jolloin vaihtamalla merkkiä voi jatkaa "tee se itse"-huoltamisia ja moottoririkon sattuessa artistin kukkaroa ei suotta rasiteta.

      
  • Julkisuus on ainoa asia joka voisi vaikuttaa asiaan yksityisen ihmisen vaateet ei mitään.Tarpeeksi huonoa julkisuutta asiassa joka jo vaikuttaisi myyntiin.Muillekin 2.0Dci omistajille tiedoksi kirjoittelen että näin voi käydä.Kuitenkin taatusti viimeinen nissan minulle

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit