Pikkuturbot kestotestiin

84 kommenttia
13»
  • Ja Reetalle. Saat vastauksesi heti kun vastaat sinulle moneen kertaan esittämääni kysymykseen. Monelle keskustelijalle vastaisin heti, koska normaalilla palstalaisella ei ole ongelmia keskustella kahteen suuntaan, mutta sinun kanssa näkyy vastauksia joutuvan nyhtämään tongeilla. Eikai tuo sun trollauksen läpinäkyvyys vai nolostuta?

    TM totesi Vitarassa olevan pienimmät koskaan mittaamansa välykset ja varoitteli kylmän koneen kuormittamisesta, ettei käy välykset miinuksella.

      
  • Ihan aiheellinen varoitus. Joskus taannoin kuulin kylmän koneen kuormittamisen välttämisestä, luulin sen olevan yleispätevä kaikille polttomoottoreille, mutta ilmeisesti kehitys on kehittynyt tuossakin suhteessa.

      
  • Ja kun tässä näköjään joutui heti aamusta katsantokantojaan muuttamaan, niin todettakoon nyt seuraavaksi, että TM:n kestotestaaman Volkkarin öljyvuodot ahtimessa, männän välykset ja öljyn kulutus olivat valmistajan määrittelemissä normaaleissa (toivottavasti nyt sattui vastaus NHB:n mieleen).

    Olisihan tuo heti pitänyt hoksata, muutenhan valmistaja/maahantuoja/myyjä olisi ottanut heti ko. kappaleen korjattavaksi ja uskoisin, että TM olisi ko. asiasta ilmoittanut.

    Nyt poistun erotuksen kautta jouluaskareisiin, sieltä on vähän huono vastailla, joten NHB (ja miksei muutkin):
    Nöyrimmät anteeksipyynnöt, hyvää joulua, onnellisempaa uutta vuotta ja ne ketkä kokevat olevansa tarpeeksi onnellisia, jakakoot ylimenevän osansa vähäonnisimmille.

      
  • PS. Et ollut näköjään jättänyt lottoriviä, itse sain neljä numeroa kiinni niistä seitsemästä, mitkä sinun mielessä pyörivät.

      
  • Et sitten edelleenkään edes yrittänyt vastata kysymykseen. Se mainostamasi pupujussi löytyy peilistäsi.

      
  • Kappas. Ajoin pirruuttani nyt iltasella yhden tunturin nokkaan ilmoittaakseni kotijoukoille selvinneeni ainakin pari päivää poron sarvilta. Kun en mieleltäni malttanu, niin laitoin myös mobiilidatan 0,01 G-verkossa lataantumaan.

    Mikä se NHB se sinun kysymys oli, mihin vastausta et ole vielä saanut?

      
  • NHB:
    Kahlasinpa joutessani ketjun läpi ja laskin, että useimmiten olet kaivannut vastausta kysymykseen:

    "Et muuten vieläkään ole vastannut kysymykseen siitä, että miksi vain Volkkarin välykset huolestuttavat sinua noin rankasti, mutta minkään muun merkin vastaavia tai isompia välyksiä et huomioi millään tavalla."

    Ja kuten varmaan itsekin olet lukenut, niin en ole enää huolissani Volkkarin öljynkulutuksesta, välyksistä, öljyvuodoista pakokaasuahtimella, saati joistain ahtimen kulumajäljistä. Ne ovat jo aikaisemmassa viestissä mainitsemastani syystä ihan varmaan valmistajan tavoitteleman loppuasetelman mukaiset. Muita merkkejä koskevaan lisäkysymykseen olen vastannut jo.

    No vastavuoroisesti kerrohan milloin olen ylistänyt Priuksen kestävyyttä?

      
  • Eli jatkat kiertelyä ja kiemurtelua tuttuun tapaasi. Vastaan kysymykseesi heti, kun löydät sen verran miestä itsestäsi, että pystyt vastaamaan suoraan kysymykseen suoralla vastauksella.

      
  • Ja se kysymys on?

      
  • Kysymyksen löysit edelliseesi ihan hienosti, mutta et sanallakaan vastannut siihen.

      
  • No täydennetään sitten vastausta. En ole huolissani noiden muidenkaan merkkien öljynkulutuksesta, välyksistä, öljyvuodoista pakokaasuahtimella, saati ahtimen kulumajäljistä.

      
  • Kylläpä voikin olla aikuiselle miehelle vaikeata vastata suoraan kysymykseen ja perustella puheitaan. Tai no, en kyllä tiedä, onko siellä aikuinen tai mies väistelemässä kysymyksiä. No eipä sun kyllä tarvitse odottaa täältäkään suunnasta ensimmäistäkään vastausta. Se hyvä puoli tässä pienessä foorumiyhteisössä on, että kaikkien kirjoittajien tavat oppii tuntemaan aika nopeasti.

      
  • "Kylläpä voikin olla aikuiselle miehelle vaikeata vastata suoraan kysymykseen ja perustella puheitaan."

    Suoraan kysymykseesi ("Et muuten vieläkään ole vastannut kysymykseen siitä, että miksi vain Volkkarin välykset huolestuttavat sinua noin rankasti, mutta minkään muun merkin vastaavia tai isompia välyksiä et huomioi millään tavalla.") on perustellusti vastattu.

    Kun luetunymmärryksesi on tuolla tasolla, niin sinun on aivan tyhjä syyttää väistelystä, kiemurtelusta ja kiertelystä.

    Itse et pysty vastaamaan jo monta kertaa esittäämini kysymykseen, johtuen varmaan samasta ongelmasta luetunymmärryksen saralla.

    Suora kysymykseni kuului ja kuuluu edelleen: Milloin olen ylistänyt Priuksen kestävyyttä?

      
  • Keksit uuden kysymyksen, johon vastaamalla yritit kiertää kysymyksen. En ole siis kysynyt sitä, että mahdoitko lopettaa juuri tällä hetkellä panikointisi, vaan kysymys on edelleenkin se, että miksi vuosikausia olet panikoinut eri keskusteluissa Volkkarin välyksistä, mutta muiden autojen vastaavat tai suuremmat välykset eivät ole aiheuttaneet mitään jankuttamista. Olet nyt sivukaupalla kirjoittanut kaikenlaisia yrityksiä kiertää tuo kysymys. Kun sinun on noin uskomattoman vaikeaa perustella mielipiteitäsi niin anna olla. Jos et vastaamaan pysty, niin älä turhaan kirjoita enää yhtään tyhjänpäiväistä viestiä, jolla esität kysymyksen unohtanutta tai yrität kiertää kysymyksen. En tiedä mitä nautintoa tuollaisesta kiemurtelusta saat, mutta itse palaan tähän aiheeseen vasta sitten, kun näen sinun vastanneen kysymykseeni. Siihen asti saat kierrellä kysymystä rauhassa keskenäsi.

      
  • Itse vaihdoit kysymystäsi, mutta vastataan nyt tähän uuteen versioosi.

    Aikaisemmin epäilin, että Volkkarin laatu öljynkulutuksen, välyksien, ahtimen öljyvuotojen ja ahtimen kulumisjälkien takia ei ole 2000-luvulta. Muista autoista ei ole jäänyt mieleen vastaavaa määrää, sinänsä valmistajan toleranssiin kuuluvia ominaisuuksia,joten niistä kirjoittamiset ovat jääneet.

    Joko olet valmis vastaamaan kysymykseeni "Milloin olen ylistänyt Priuksen kestävyyttä?"?
    Jos olet, niin vastaa toki.

    Vai muotoiletko oman suoran kysymyksesi jälleen uudelleen?

    Ettet vain itse kiemurtelisi, kiertelisi ja väistelisi tuota Prius-kysymystä keksimällä tuosta omasta kysymyksestäsi uusia variaatioita?

      
  • NHB:
    Joko olet saanut pään puskasta ja vastaat kysymykseeni: "Milloin olen ylistänyt Priuksen kestävyyttä?" vai haluatko, että vastaan siihen puolestasi?

      
  • Vastaan kysymykseesi heti sen jälkeen, kun sinä vastaat omaani. Tässä ei ole mitään epäselvää. Yrität lapsellisesti kierrellä kysymystäni ja sulla on ihan täysi oikeus siihen. Omapa on valintasi.

      
  • Molemmat tiedämme, että et tule koskaan vastaamaan tuohon kysymykseen. Ja syy siihen on sama, mistä olet jo useammassa ketjussa muita syyttänyt.

      
  • Ainoastaan sinä voit tietää tuon, koska valinta on sinun. Minä kyllä vastaan heti, kunhan sinä teet saman vuorollasi. Vastauksia enemmän sinua näyttää kiinnostavan kysymysten kiertely.

      
  • NHB:
    En tehnyt mitään valintaa, vaan "lausuin" ääneen oman veikkauksen tuosta Prius-kysymykseen vastaamisesta. Hyvä, että korjasit välittömästi veikkaukseni vääräksi.

    Kysyin sinulta onko tämä seuraava lainaus se kysymys mihin kaipaat vastausta.

    ”Et muuten vieläkään ole vastannut kysymykseen siitä, että miksi vain Volkkarin välykset huolestuttavat sinua noin rankasti, mutta minkään muun merkin vastaavia tai isompia välyksiä et huomioi millään tavalla.”

    Vastasit myöhemmin, että "Kysymyksen löysit edelliseesi ihan hienosti, mutta et sanallakaan vastannut siihen." ts. olin löytänyt oikean kysymyksen.

    Vastasin kerran jos toisenkin, kun vastaukseni eivät mielestäsi vastanneet kysymykseesi.

    Ja tähän loppuun vielä kysymyksesi:
    ”Et muuten vieläkään ole vastannut kysymykseen siitä, että miksi vain Volkkarin välykset huolestuttavat sinua noin rankasti, mutta minkään muun merkin vastaavia tai isompia välyksiä et huomioi millään tavalla.”

    Ja perään viimeisin vastaukseni:
    "Aikaisemmin epäilin, että Volkkarin laatu öljynkulutuksen, välyksien, ahtimen öljyvuotojen ja ahtimen kulumisjälkien takia ei ole 2000-luvulta. Muista autoista ei ole jäänyt mieleen vastaavaa määrää, sinänsä valmistajan toleranssiin kuuluvia ominaisuuksia,joten niistä kirjoittamiset ovat jääneet."

    Mitä epäselvää tuossa vastauksessa on?

    Voin purkaa tuota vastausta pienempiin osakokonaisuuksiin, jos se vaikka helpottaisi luetunymmärtämistä.

    Miksi Volkkari huolestutti? Laatu
    Mikä Volkkarin laadussa huolestutti? Öljynkulutus, välykset, öljyvuodoista ahtimella, ahtimen kulumajäljet
    Miksi vain Volkkari huolestutti? Muiden merkkien kestotesteistä ei ole jäänyt mieleen vastaavaa määrää, sinänsä valmistajien toleranssin kuuluvia ominaisuuksia.

    Ihmettelen syvästi, jos tuossa vastauksessa on jotain epäselvää. Itse ainakin koen vastanneet tuohon kysymykseesi, vaikkakaan siinä ei ?-merkkiä ole, mutta asiayhteys ja oma vahvistuksesi sen kysymykseksi osoittaa.

      
  • Ja itseasiassa tuo viimeisin osakysymys vastauksineen kattaa todella hyvin ja yksiselitteisesti tuon alkuperäisen kysymyksesi:
    "Miksi vain Volkkari huolestutti? Muiden merkkien kestotesteistä ei ole jäänyt mieleen vastaavaa määrää, sinänsä valmistajien toleranssin kuuluvia ominaisuuksia."

      
  • Siihen nähden, että Volkkarin välyksistä olet jauhanut useissa yhteyksissä vuosikausia yrittäen paisutella niistä ongelmaa parhaasi mukaan, on aika vaatimaton selitys kertoa, etteivät vain muiden välykset vain ole jääneet mieleen. Varsinkin kun tunnustaa tosiasia eli sen, että Volkkarin välykset olivat varsin tavanomaiset ja huomattavasti isompiakin välyksiä on kyseisessä testissä nähty. Jos vastauksesi on tuo, niin oma vastaukseni on, että eipä ole jäänyt täälläkään mieleen vastausta kysymykseesi.

      
  • Vastaus ei varmaan ole jäänyt mieleen, kun sinulla ei sitä ole.

      
  • Ja tuohan oli jo tiedossa. Monessa viestiketjussa olet useamman kappaleen voimin syyttänyt muita kirjoittajia ties mistä ja loppujen lopuksi olet itse samanlainen valehtelija, trollaaja, satuseppo ja mitä noita käyttämäsiä titteleitä on.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit