VAG:n päästökorjaukset muuttavat vääntökäyrää ?

72 kommenttia
2
  • Jaa tämä NHB onkin VW kaksoiskytkimen katkeroittama, no sehän selittääkin Toyota hybridin voimalinjan mollaamisen lohdutukseksi.

      
  • Heh… Vai et kerkiä tuhlaamaan sitä mukaan kun tienaat… Ilmeisesti sitten olet liikuntakyvytön…

    Huomaatko kuinka typeräksi teit itsesi.

    Huomaatko, ettet pysty vastaamaan yhteenkään argumenttiin asiapohjalta, vaan olet jumiutunut tuolle tasolle. Logiikkasi on myös järjetön. Jos olisin liikuntakyvytön, niin aivan varmaankin minulla olisi enemmän vapaa-aikaa ja vähemmän liikuntaharrastuksia, jotka tuhlaamista rajoittavat. Hyvin todennäköistä olisi myös se, että tienaisin paljon vähemmän liikuntakyvyttömänä. Horinoissasi ei taaskaan ole mitään järkeä, mutta hyvähän se on, että maailmassa on edes jotain pysyvää.

    Palstan viemäriosastohan on näköjään ryhmänä aktivoitunut. Tottuun tapaan asiargumentit loistavat poissaolollaa, mutta henkilöön yritetään iskeä senkin edestä. Harmi vaan kun ei teistä irtoa edes luovaa räkyttämistä, vaan heittelette hehtaaritolkulla ohi lenteleviä kuluneita latteuksia.

      
  • Jaa tämä NHB onkin VW kaksoiskytkimen katkeroittama, no sehän selittääkin Toyota hybridin voimalinjan mollaamisen lohdutukseksi.
    Siinäpä hieno esimerkki, miten huuhaa kohtaa fantasian. Kun otit asian puheeksi, niin uusimmassa Auto Bildissä on muuten aiheeseen liittyvä vertailu: Lexus IS 300h vastaan BMW 330e iPerformance.

    Lexuksessa on 133 ja 105 kW moottorit ja BMW:ssä 135 ja 65 kW. Alla suoritusarvoja Lexus/BMW:

    0-100 km/h: 8,7/6,4 s
    60-100 km/h: 4,6/3,5 s
    80-120 km/h: 5,8/4,2 s

      
  • Ei varmaan pahemmin edistä peukaloitujen ajoneuvojen omistajien korvauksensaantia jos autolehdistö vain vaikenee päästökorjausten tuottamista ongelmista.

      
  • Kiihtyvyys nollasta sataan pienellä erolla onkin sitten bemarin voimalinjan ainoa etu.
    Kun se satasen nopeusrajoitus on saavutettu alkaa bemari arpomaan sopivaa vaihdetta.
    Lexus rullaa aina tilanteeseen sopivalla välityksellä ilman arpajaisia.

      
  • Selitätkö NHB miten se lentää hehtaaritolkulla ohi, että VW:n päästöskandaalia tai ylipäätään VW:n aikaisempia valtavia laatuongelmia et ole juuri kommentoinut, mutta Volvon suhteen kitinää on riittänyt sivutolkulla aina siitä "huonosta" kiihtyvyydestä lähtien. Jos Volvo olisi kärähtänyt tuollaisesta kusetuksesta, niin olisitko ollut yhtä hiljaista poikaa kuin VW:n suhteen? Tuota pohtiessasi ehkä ymmärrät, miksi olet monen mielestä merkkifanaatikko.

    Jo olihan tuo nyt ihan hulvaton juttu, että tienaat niin paljon, että et EHDI kaikkea tuhlaamaan. Todellakin viemäriosaston juttuja, hyvä että tunnustat itsekin. :)

      
  • Niin Nhb:lle sen verran että et vastannut yksinkertaiseen kysymykseeni jonka sinulle esitin, vaan alat kertoa naurettavaa juttua vedonlyönnistä, palkkatasostasi....
    Mutta vastaa nyt kysymykseeni jonka sinulle jo aiemmin esitin eli
    onko TM sinun mielestäsi käsitellyt vag leirin dsg, ja jakopää ongelmaa riittävästi, kyllä vai ei....yhdellä sanalla

    P.S viimeisen viiden tm:n otsikoissa näkyvät merkit, taisit laskea aika väärin....
    J.K olet narsisti

      
  • Korjaan nyt vielä tosta laskusta että en ollut saanut vielä tätä uusinta lehteä silloin kun luin eli en laskenut eilen ilmestynyttä lehteä siihen...jos sillä nyt merkitystä on ja olihan siinä tietty piilomainontaa jo rengastestissä mukana oli golf.Puhumattakaan sitä määrää jos otetaan vag leirin autot edustus on valtava, toki 5 lehden otanta on surkea....pitäis laskea pidemmältä aikaa pelkästään talvitestissä oli paljon eri merkkiä joiden edustus muuten on huono....eivät kehdanneet laittaa 5 vag leirin autoa, paitsi 2016 talvitestissä ei ollut yhtäkään volkkaria....varmuuden vuoksi...:)

    Näin sivu mennen koska olet myös kova puolustamaan TM:ä lehteä niin kesärengasvertailu oli osittain harhaanjohtava "pohjoiseen kesään" testi kuitenkin tehdään etelä-ranskassa...

      
  • Englannissa juristit arvioivat että VAG-konserniin kohdistuvaan joukkokanteeseen tulee liittymään kaiken kaikkiaan 100.000 autoilijaa.

    https://www.theguardian.com/business/2017/mar/20/thousands-join-uk-legal-case-against-vw-over-emissions-scandal

      
  • Niin Nhb:lle sen verran että et vastannut yksinkertaiseen kysymykseeni jonka sinulle esitin, vaan alat kertoa naurettavaa juttua vedonlyönnistä, palkkatasostasi….
    Mutta vastaa nyt kysymykseeni jonka sinulle jo aiemmin esitin eli
    onko TM sinun mielestäsi käsitellyt vag leirin dsg, ja jakopää ongelmaa riittävästi, kyllä vai ei….yhdellä sanalla

    P.S viimeisen viiden tm:n otsikoissa näkyvät merkit, taisit laskea aika väärin….
    J.K olet narsisti

    Näin sivu mennen koska olet myös kova puolustamaan TM:ä lehteä niin kesärengasvertailu oli osittain harhaanjohtava ”pohjoiseen kesään” testi kuitenkin tehdään etelä-ranskassa…

    Kannattaisi pysyä asiassa ja asiallisena, niin keskustelu ei ajaudu harhateille. En ole pitänyt tilastoa siitä, paljonko TM on noista asioista kirjoittanut, enkä ole kuullut sinulta määrittelyä sille, mikä on riittävästi. Muistelen kuitenkin, että jotain noista TM:kin on kirjoitettu. Tuo lienee ihan linjassa sen kanssa, mitä TM yleensä tuollaisista asioista kirjoittaa. Aika vähän lehdessä on jottua minkään merkin luotettavuusongelmista juttua.

    Nyt kun vastasin kysymykseeni, niin voisitko vuorostasi vastata kysymyksiini siitä, että mitä tämän vuoden talviautotesti olisi voinut antaa tähän aiheeseen ja millä perusteella TM:n testeissä ei muka ole löytynyt epäilyn aihetta, kun lukuisten dieseleiden päästöt on mitattu olevan reilusti yli rajojen?

    Itsehän kysyit palkkatasostani. Ei kannata kysellä naurettavia. Laskin tosiaan viiden viimeisen digilehden otsikoissa lukevat merkit, jos olet tuloksesta eri mieltä, niin ole hyvä ja korjaa virheeni. On täysin mahdollista, että olen laskenut väärin. Epämääräiset ”taisit laskea väärin” –kommentit ovat hyödyttömiä. Samoin hyödyttömiä, tai pikemminkin typeriä ja haitallisia, ovat nuo ”olet ihan tyhmä” –lapsellisuudet.

    TM:n puolustajan viittaa ei vielä kukaan ollutkaan päälleni pukenut. Olen tässä vuosien varrella varsin paljon kritisoinut kyseistä julkaisua. Tässä asiassa vain mielestäni haukut väärää puuta argumentein, jotka eivät pidä.

      
  • Voisi tosiaan kuvitella että nimimerkki NHB, joka näkee suunnattoman paljon vaivaa esimerkiksi sen todisteluun ettei Volvo XC 90 olisi myynyt riittävästi, paneutuisi samalla tarmolla kysymykseen siitä miten saataisiin VW:n omistajille korvauksia.

      
  • Niin nhb kuten arvasin et kyennyt vastaamaan mitä kysyin dsg ja jakopää asiasta.
    Olet todella säälittävä minä minä mies...

    P.S En ole koskaan kysynyt paljonko tienaat, itse aloitit esittämään vedonlyönti ja moniko kertaa enemmän tienaat... olet sairas

      
  • Jotta kysymykseesi voisi antaa tarkan vastauksen, sinun tulisi määritellä, kenen tai minkä suhteen riittävyyttä pitäisi arvioida arvaillaan nyt muutamia vastauksia, niin ehkä ekä hyvällä tuurilla saat vastauksesi.

    Itse en kaipaa lehtien juttuja tyyppivioista. Netti on täynnä suorempaa ja yksityiskohtaisempaa tietoa näistä. Sina ilmeisesti kaipaat lisää tietoa eli sinun kannalta TM ei ole kirjoittanut tarpeeksi. Sinulle tärkeän tasapuolisuuden kannalta tietoa tuskin on tarpeen kirjoittaa lisää, koska TM ei juurikaan muidenkaan merkkien vioista kirjoita.

    Mitä tälläkin palstalla voi nähdä, niin monilla näyttää olevan ongelmia erottaa ongelmista kärsivät ja tyyppiviattomat tekniikat toisistaan. Muistan, kuinka täällä joku oikein hermostui siitä, kun kerroin ettei noiden onhelmakoneiden korvaaja kärsi ketjuongelmista, koska siinä ei edes ketjua ole. Samoin joku hiljattain pelkäsi märkäkytkimisen DSG:n hajoavan nopeasti, vaikka ne ovat osoittautuneet luotettaviksi. Tässä voisi olla tilausta informaatiolle, mutta toisaalta lehden on hankala ottaa kantaa luotettavuuteen kumpaankaan, positiiviseen tai negatiiviseen, suuntaan. Ruusuja tai risuja jos antaa, niin silloin näytön täytyy olla 100 prosenttisen varmaa tai muuten vajotaan huhujen ja oletusten perusteella tehtyyn nolla-argumentointiin, jota maailmassa on jo tarpeeksi netin lukuisilla räkytyspalstoilla.

    Jäikö vielä jotain puuttumaan? Joko pystyt vastaamaan millään tasolla kysymyksiini, jotka kopion muuttamattomina, koska et edes yrittänyt vastata niihin:
    Nyt kun vastasin kysymykseeni, niin voisitko vuorostasi vastata kysymyksiini siitä, että mitä tämän vuoden talviautotesti olisi voinut antaa tähän aiheeseen ja millä perusteella TM:n testeissä ei muka ole löytynyt epäilyn aihetta, kun lukuisten dieseleiden päästöt on mitattu olevan reilusti yli rajojen?

      
  • P.S En ole koskaan kysynyt paljonko tienaat, itse aloitit esittämään vedonlyönti ja moniko kertaa enemmän tienaat… olet sairas
    "Etkö saa tarpeeksi massia työnantajaltasi"

    Yllä on suora lainaus tekstistäsi. Voithan tietenkin yrittää selitellä mustaa valkoiseksi, mutta suosittelen säästämään vaivan.

    Esitit valheellisen väitteen työnantajastani. Tuollaisten valheiden keksijöille olen ennenkin tarjonnut mahdollisuutta seistä sanojensa takana. Poikkeuksetta yhdelläkään ei ole ollut uskallusta asettaa panoksia oman väitteensä taakse - etkä sinäkään näytä tekevän tässä poikkeuksetta. Veto on hyvä keino nähdä se, uskooko joku väittensä vai keksiikö hän valheita vain trollataakseen.

    P.S. Toivottavasti läheisesi tunnistavat pahan olosi ja antavat sinulle vaikka lämpimän halauksen ja liput Disneylandiin.

      
  • NHB:

    "Mitä tälläkin palstalla voi nähdä, niin monilla näyttää olevan ongelmia erottaa ongelmista kärsivät ja tyyppiviattomat tekniikat toisistaan.

    ...

    Tässä voisi olla tilausta informaatiolle, mutta toisaalta lehden on hankala ottaa kantaa luotettavuuteen kumpaankaan, positiiviseen tai negatiiviseen, suuntaan. Ruusuja tai risuja jos antaa, niin silloin näytön täytyy olla 100 prosenttisen varmaa..."

    Meanwhile in Sweden:

    http://www.vibilagare.se/nyheter/kamkedja-oroar-volkswagenagare-28962

    https://www.motormannen.se/nyheter/nyheter-2015/det-hemliga-brevet-om-kamkedjorna/

    http://teknikensvarld.se/varning-kop-inte-denna-volkswagen-motor-185407/

    ...

    Ruotsalaisilla autolehdillä ja heidän autoliitollaan ei ole ollut hankaluuksia ottaa kantaa luotettavuuden puuttumiseen.

    "TM välittää lukijoilleen tietoa, josta on hyötyä, ja auttaa kuluttajia tekemään oikeita valintoja."

      
  • Niin missä tässä oli kysymys paljonko tienaat?.... aivan niin, ei missään
    Kysyisin paljonko tienaat jos haluan tietää paljonko tienaat, näin yksinkertaista, mut en kysy koska en tee kenenkään palkkatiedoilla mitään ja vielä vedonlyönti paikkana käsittääkseni tämä keskustelu palstan tarkoitus ei ole.
    Niin ja mitä tuli siihen volkkarin näkyvyyteen tm otsikoissa, vastaus oli 5 kertaa, ei kaksi kertaa kuten kerroit, toki sillä nyt mitään merkitystä ole, mutta kun sen dokumentin perään huutelit

      
  • Luotettavia ja toimivia autoja löytyy, mutta ongelmallisia myös ja VW-konserni on ollut esillä näissä jälkimmäisissä aivan aiheesta sitä ei kai kiellä edes VW-fanaatikot. Asioista ei juurikaan keskustella medioissa, mutta keskustefoorumeilla kyllä. Nämä asiat eivät minua henkilökohtaisesti kiinnosta, mutta asialliseen keskusteluun voi osallistua jokainen joka näkee siihen tarvetta. NHB:tä kun on monen keskustelijan taholta pyydetty antamaan arvioita VW-konsernin tekniikan luotettavuudesta voi sen näköjään helpoimmmin väistää toteamalla näin "Ruusuja tai risuja jos antaa, niin silloin näytön täytyy olla 100 prosenttisen varmaa…”.

    NHB on taitava väistämään kiusalliset kysymykset ja vastauksia näihin esitettyihin kysymyksiin on nytkin turha odottaa. Taitavaa kiemurtelua ja saivartelua odotellessa tai sitten totaalista vaikenemista. Veikkaan ensimmäistä koska NHB on mielellään keskusteluissa aktiivinen osapuoli oli sitten alakynnessä tai ei.

    VW-konsernin maahantuoja moottoriongelmista: Olemme avoimesti tiedottaneet asiakkaitamme.

    Audin-, Seatin- ja Volkswagenin maahantuoja VV-Auto Group kiistää, että se olisi kieltäytynyt antamasta tietoa TSI-moottoreiden ongelmista. Maahantuoja kertoo tiedottavansa avoimesti niistä asioista, joista se tiedottaa.

    http://yle.fi/uutiset/3-8022762

    P.S mielestäni puolueeton autotoimittaja voisi näistä ongelmista kertoa vapaasti jos ohjeistusta ei ylemmältä taholta ole annettu. Tästä eri lehtien vaikenemisesta saa jokainen muodostaa omat päätelmänsä missä asiat päätetään ja miten. Ainakin jotkut julkaisut kertovat ongelmista mitä esiintyy niitä peittelemättä ja se osoittaa puolueettomuuden olevan ainakin joillekkin tärkeää. Lukijat odottavat lehdiltä puolueettomuutta ja itse arvostan juuri tätä eniten.

      
  • "Ylelle on korjaamoilta annettu arvioita, joiden mukaan jakoketjuun, ketjunkiristimeen ja nokka-akselin säätimeen liittyviä vikoja saattaisi olla ollut lähes joka kolmannessa vuosien 2007-2011 TSI-moottorissa.

    Maahantuoja ei vahvista eikä kumoa väitettä. Ehjiä moottoreita on joka tapauksessa rikkoutuneita enemmän."

      
  • Paljonko TM on kirjoittanut muidenkaan merkkien laatuongelmista?

      
  • Niin missä tässä oli kysymys paljonko tienaat?…. aivan niin, ei missään
    Kysyisin paljonko tienaat jos haluan tietää paljonko tienaat, näin yksinkertaista, mut en kysy koska en tee kenenkään palkkatiedoilla mitään ja vielä vedonlyönti paikkana käsittääkseni tämä keskustelu palstan tarkoitus ei ole.
    Niin ja mitä tuli siihen volkkarin näkyvyyteen tm otsikoissa, vastaus oli 5 kertaa, ei kaksi kertaa kuten kerroit, toki sillä nyt mitään merkitystä ole, mutta kun sen dokumentin perään huutelit

    Missä kerroin paljonko tienaan ja mikä tuo summa on? Aivan, en kertonut tuota. Kysyit, että tienaanko tarpeeksi ja annoin vastauksen kysymykseesi.

    Vedonlyönti ei ole palstan tarkoitus, mutta sillä selvisi nopeasti se, ettet usko itsekään valheelliseen väitteeseesi. Minulle kävisi vallan mainiosti sekin vaihtoehto, ettet alentuisi keksimään valheita minusta tai kenestäkään muustakaan.

    Selasin läpi digilehden otsikot uudestaan. Uusimmassa lehdessä eli numerossa 7 on ajettu VW I.D:n prototyyppi ja numerossa 5 on ajettu Golf. Siinä ne ovat. Muita ei ole. Jos olet eri mieltä, niin kerro, mitä noiden lisäksi pitäisi löytyä.

      
  • NHB:tä kun on monen keskustelijan taholta pyydetty antamaan arvioita VW-konsernin tekniikan luotettavuudesta voi sen näköjään helpoimmmin väistää toteamalla näin ”Ruusuja tai risuja jos antaa, niin silloin näytön täytyy olla 100 prosenttisen varmaa…”.

    Ymmärrät jälleen kerran asiat väärin. NHB, tracktest tai kuka tahansa anonyymi palstakirjoittaja voi kirjoittaa mitä haluaa keveinkin perustein. Sitähän täällä tapahtuukin koko ajan. Tilanne muuttuu kuitenkin oleellisesti silloin, kun kirjoittaja on joku laajalevikkinen julkaisu. Ei TM voi lähteä arvaillen kirjoittamaan autojen luotettavuudesta. Tuollainen johtaisi myös samanlaiseen sontamyrskyyn, mitä näillä keskustelupalstoilla näkee koko ajan. Sitten joskus kun faktat ovat selvillä, niin jutun voisi tehdäkin. Hiljattain esimerkiksi Auto Bild kirjoitti Audin toisen sukupolven EA888:n öljynkulutusongelmasta hyvän jutun.

    NHB on taitava väistämään kiusalliset kysymykset ja vastauksia näihin esitettyihin kysymyksiin on nytkin turha odottaa. Taitavaa kiemurtelua ja saivartelua odotellessa tai sitten totaalista vaikenemista. Veikkaan ensimmäistä koska NHB on mielellään keskusteluissa aktiivinen osapuoli oli sitten alakynnessä tai ei.

    Sellaista kysymystä en ole nähnyt, jonka haluaisin väistää tai siihen vastaaminen tekisi kipeää. Aika usein kyllä ohitan sinun kirjoitukset, koska vuodet ovat opettaneet sen, että maailma säästyy turhilta lapsellisilta nettirähinöiltä, kun jättää pahimmat rähisijät omaan rauhaansa. Hiljattainen rähinäsi Lefan kanssa vahvistaa uskoani siihen, että tämä on oikea linja.

    Muistan tosiaan jonkin kysymyksesi, joka oli muotoiltu niin lapsellisesti, ettei se ansainnut vastausta. Kerrotko vielä, että missä keskustelussa se olikaan, niin voin tarkastaa sen.

    Ja vielä Volkkareista... Ei minulla ole mitään syytä yrittää väistellä noita Volkkarin tyyppivikoja. Mitä näitä nyt olikaan: EA888 gen. 2 öljynkulutus, EA111 ketjuongelmat ja kuivakytkimellisen DSG:n kestävyys. Varmaankin, jos vielä pidemmälle historiaan lähtee kaivelemaan, niin tyyppivikoja löytyy lisääkin. Minulle nuo asiat ovat selviä ja niistä on silloin aikoinaan kirjoittu niin laajasti, että luulisi asiat olevan sinullekin selviä. Oletan, että jokainen tällä palstalla kirjoittava kyllä tietää nuo täysin selvät tyyppiviat. Mitä oikein kaipaat? Mikä on se kysymys, jonka kuvittelet olevan liian kipeä minulle vastattavaksi?

      
  • Paljonko TM on kirjoittanut muidenkaan merkkien laatuongelmista?

    Hyvin vähän, kuten alalla on tapana. TM myös käsitteli hyvin hellästi erästä testihuijauskohua. TM:n linjasta voi olla montaa mieltä, mutta ainakin tuo linja näkyy pitävän. Itse en edes luota TM:n kykyihin kirjoittaa syvälle tekniikkaan meneviä analyysejä vikaantumisista ja laatuongelmista. Kyseisen toimituksen lahjat ovat mukavuusalueellaan makkara- ja keskiolutvertailuja kirjoitettaessa.

      
  • Nariset usein henkilöön menevästä kirjoitttelusta , mutta syyllistyt siihen itse toistuvasti. Vastauksena kysymyksiin edellinen oli tyhjääkin tyhjempi kuten odottaa sopi. Tämä mainitsemasi Leif ei ole vaivan arvoinen. Kuten täällä useat keskustelijat ovat todenneet oleet maineesi vanki ja toimit kuin tinasotilas joka on paperista versiotaan hieman arvokkaampi ei muuta. Elämän melkeessä horinoillasi ei ole juurikaan painoarvoa muuta kuin ehkä omasta mielestäsi. Kaikki keskutelijat jotka eivät yhdy sopulilauman tavoin julistuksiisi ovat sinun vihollisiasi ja se tosiaan näkyy ja kuuluu. Et ole kunnostautunut enää pitkään aikaan fiksuna keskustelijana vaan räksyttäjänä joka suuttuu kuin pikkupoika jolta on viety tikkari suusta lähes kaikesta mitä eteen tulee. Pakkotoisto.com on paikka jossa isosti tienaava kuluttaa päiväänsä, kun näiltä kiireiltään ehtii joten siinä sitä on huumoria kerrakseen. Ketä luulet sumuttavasi kysyn vaan? Leifin kanssa voitte tutustua omaan viemäriosastoonne mielin määrin. Irtisanoudun näistä keskusteluista jatkossa niin kuin ovat jo monet tehneet. Saat tämän foorumin omaksesi jossa voit jakaa ala-arvoisia mielipiteitäsi samamielisten kanssa kaikessa rauhassa joten näkemiin.

    https://pakkotoisto.com/threads/yksi-helvetin-iso-maahanmuuttokeskustelu.49711/page-2911

      
  • Jälleen annoit esimerkin siitä, miksi on parempi ohittaa trollailusi ja keskustella muiden kanssa. Pyysin sinua kertomaan sen kysymyksen, mihin kaipaat vastauksen ja minkä väität minun ohittaneen. Et näköjään sitäkään pystynyt kertomaan, vaikka kaikkea sontaa kyllä näytät kirjoittavan nopeasti.

    Mitä tulee Pakkotoisto.com:iin, niin esimerkiksi tältä kuluvalta vuodelta siellä näkyy olevan NHB:lä 50 viestiä, joista vain pieni osa on kirjoitettu vapaapäivien ulkopuolella. Tällainenkin ilmoitus siellä näkyy olevan:
    NHB nähty viimeksi: maanantaina klo 01:36
    Mikähän mahtoikaan olla pointtisi...

    Ja mitä sumuttamiseen tulee, niin tarjoan kyllä sinullekin tilaisuutta tarkastaa palkkani, jos sinussa on miestä laittaa panoksia väitteesi taakse. Arvatenkin nyt käy niin, että tässä vaiheessa jänistät aivan samalla tavalla kuin muutkin netissä trollaavat kakkapyllyt.

      
  • Nhb:lle

    Uusimmassa lehdessä eli numerossa 7 on ajettu VW I.D:n prototyyppi ja numerossa 5 on ajettu Golf. Siinä ne ovat. Muita ei ole. Jos olet eri mieltä, niin kerro, mitä noiden lisäksi pitäisi löytyä.

    Mitä ihmettä sä oikein olet syönyt, minä väitin että 5 lehdessä (nro2-6) sanoit että on volkkaria käsittäviä juttuja 2 ja minä väitin että 5....mistä sait jälleen kerran muutettua väittelyn että oltais puhuttu kahdesta lehdestä....oot kyllä ihan sairas kun väännät jokaisen väittelyn uusiksi

    Olet sairas ja väittelet mitä sattuu

    P.S edellenkään EN kysynyt paljonko tienaat niin on aika luonnollista ettet siihen vastaa.....voi hyvää päivää ....:))

      
  • Mitä ihmettä sä oikein olet syönyt, minä väitin että 5 lehdessä (nro2-6) sanoit että on volkkaria käsittäviä juttuja 2 ja minä väitin että 5….mistä sait jälleen kerran muutettua väittelyn että oltais puhuttu kahdesta lehdestä….oot kyllä ihan sairas kun väännät jokaisen väittelyn uusiksi

    Olet sairas ja väittelet mitä sattuu

    Koko ajan olen puhunut viidestä uusimmasta digilehdestä. Noista viidestä uusimmasta digilehdestä löytyy noissa mainituissa kahdessa numerossa VW otsikoista. Joudut näköjään muuttelemaan väitteitäni, jotta pääset taas louskuttamaan leukojasi, koska faktoja vastaan ei oikein voi räkyttää.

      
  • Nhb:lle
    Olet huvittavin keskustelija tällä palstalla, pistät mitä ihmeellisimpiä väittelyjä ja sitten et vielä edes voi olla väärässä vaikka jatkuvasti niin tuntuu käyvän, eipä ihme että keskustelijat kyllästyvät sinun satuihisi.

    Niin 2-6 numeroissa volkkari oli otsikoissa enermmän kuin 2 kertaa ja kuten myös 5 viimeisessäkin enemmän kuin 2 kertaa. nro 4,5,ja 7
    Mikähän nyt on selitys

      
  • Niin 2-6 numeroissa volkkari oli otsikoissa enermmän kuin 2 kertaa ja kuten myös 5 viimeisessäkin enemmän kuin 2 kertaa. nro 4,5,ja 7
    Mikähän nyt on selitys

    Numerot 2-6 eivät olleet missään vaiheessa puheen aiheena. 6.4. oli päivä, jolloin kirjoitin listaukseni. Silloin numerot 3-7 olivat viisi uusinta lehteä. Jos löydät noista lehdistä enemmän kuin kaksi VW otsikkoa, niin ole hyvä ja täydennä listaani. Pyynnöstäni et ole löytänyt yhtään jatkoa listalle.

    Keskustelu polkee paikallaan, kun keskityt vain räkyttämään, etkä halua vastata mihinkään asiapohjaiseen argumenttiin. Samalla tavalla syyttelit Tekniikanmaailmaakin väärin tehdyistä testeistä, mutta sitten kun kysyin, että mitä parjaamissasi testeissä olisi pitänyt tehdä toisin tai mitä niissä jäi puuttumaan, niin eipä sinulta tuohonkaan vastausta ajatusta löydy. Syytöksiä ja henkilöön menevää provoilua ilman perusteita sijaan näytät keksivän kiitettävää tahtia.

    Voisit säästää henkistä kapasiteettiasi jättämällä tuon provoilun pois, koska en osaa provosoitua sellaisen kirjoittajan räksytyksestä, joka vain vaivoin pystyy kirjoittamaan ymmärrettävää tekstiä. Lähinnä tuo aiheuttaa vain myötähäpeää ja sääliä.

      
  • heh heh....mitä olet syönyt?

    Numerot 2-6 eivät olleet missään vaiheessa puheen aiheena. 6.4. oli päivä, jolloin kirjoitin listaukseni. Silloin numerot 3-7 olivat viisi uusinta lehteä. Jos löydät noista lehdistä enemmän kuin kaksi VW otsikkoa, niin ole hyvä ja täydennä listaani. Pyynnöstäni et ole löytänyt yhtään jatkoa listalle

    nro. 4,5 ja 7 eli kolme löytyy ja mieti nyt omaa vastaustasi kun minä JO aiemmin kerroin nämä numerot ja sinä nyt valitit ettei käy nro 2-6 vaan 3-7...oliskohan numerot 4,5,7 ....heh heh

      
  • heh heh….mitä olet syönyt?

    nro. 4,5 ja 7 eli kolme löytyy ja mieti nyt omaa vastaustasi kun minä JO aiemmin kerroin nämä numerot ja sinä nyt valitit ettei käy nro 2-6 vaan 3-7…oliskohan numerot 4,5,7 ….heh heh

    Tänään olen syönyt lohipihvin, sushia, Nizzan salaatin ja tom yam -keiton.

    Digilehdessä numero 4/2017 ainoat autoihin viittaavat otsikot ovat Toyota C-HR:n koeajo, Automarkkinat ja Talviauto 2017 useaan kertaan. Missä otsikossa kuvittelet lukevan VW?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit