onko täällä ketään

25 kommenttia

rosvosin käyttäjätunnuksen "il Diavolo" :cry:

[il Diavolo muokkasi tätä viestiä 26.04.2004 klo 16:00]
  
  • Rosvositpa ajoissa..

    ..joku varasti nimimerkkini SKP, jota olen käyttänyt KAKSI vuotta. Näin on varmaan käynyt muillekin vakijengistä. Menipä palsta sitten minun osaltani boikottiin, kunnes saan oman nimimerkkini takaisin.

    Eipä ollut yllätys... aina jonkun pitää pilata, jos vain on siihen mahdollisuus.

    [SKP2 muokkasi tätä viestiä 26.04.2004 klo 16:26]
      
  • "Rosvosin" käyttäjätunnuksen jota olen käyttänyt noin vuoden, mutta en ole sitä rekisteröinut. Sinun tunnustasi en ole varannut, joten purkauksen voit suunnata muualle. Olisi kiva "nähdä" sinut täällä vastakin. Samoin TeeCee. ja muut veijarit.

    [il Diavolo muokkasi tätä viestiä 26.04.2004 klo 16:25]
      
  • Vihdoinkin rekisteröityminen. Hienoa TM. Kukaan ei ilmeisesti "rosvonnut" minun nimimerkkiä. Piste ei kelvannut, joten se piti korvata välilyönnillä...

      
  • Kukaan ei ehtinyt/halunnut/osannut/uskaltanut/kehdannut varastaa minun nimimerkkiäni. Aika kumma sikäli, että olin ollut pidemmän aikaa palstan ykkösfeikattu nimimerkki. Saa nähdä paraneeko meininki tällä puolella TMnettiä. Ainakin varasin itselleni käyttämäni nimimerkin, jos joskus sattuisi keskustelemaan. Täytyy tarkkailla palstan kehittymistä ja vakinickien ilmaantumista...

    Toivotaan, että saadaan Laguna (se alkuperäinen), TeeCee ja moni muu vanha vakikeskustelija ja uusikin asiallinen keskustelija rekisteröitymään tänne.

    `(9.9)7 NYO!!!

      
  • Noniin, tätä on jo odottetu!

    Toivottavasti nyt saadaan asiallisia keskusteluja aikaiseksi ja suljetaan häiriköt pois.

    T: entinen Tommi, nykyinen Rommitommi :sunglasses:

      
  • Ohoh, minkä näköinen palsta.

    Saapa nähdä millaiseksi tämä muodostuu, nimimerkin takanahan edelleen olemme - aikoinaan kun seurasin sfnetin politiikkapalstaa, missä kirjoiteltiin oikealla nimillä, mutta rankasti menivät välillä henkilökohtaisuuksiin.

    Ennustan, että ongelmaksi tulee sama kuin wanhan palstan vakionimimerkillä: joidenkin mielestä pitää vastustaa kaikkea mitä nimimerkki X kirjoittaa, he näkevät punaista jo pelkän nimimerkin näkemisestä.

    Satunnaisia häiriöitä tämä varmasti vähentää, ja toiwon mukaan myös parantaa laatua.

    t. Wallu joka ei silti aio jäädä koukkuun

      
  • Joku raukka yritti myös varastaa nimimerkkini mutta hänpä tekikin pienen virheen!

      
  • Täällä sitä ollaan :sunglasses:

      
  • Tämä uudistus iski kuin ns. "salama kirkkaalta taivaalta". Ehdinpä kuitenkin napata nimimerkkini talteen. Ehkäpä tarpeeton trollailu vähenee huomattavasti rekisteröinnin myötä...

      
  • Täällä sitä ollaan omalla nimimerkillä. Tämä todellakin oli yllätys, eilen iltapäivällä TM:n sivut eivät enää auenneet, vasta yhtyneiden kuvalehtien kautta pääsin sisään uudistuneisiin sivuihin. Hieno homma. Nyt pitäisi vain kiitellä teeämmää, mutta tuntuu kuitenkin siltä, että vanha muoto oli selkeämpi. No, ehkä tähänkin tottuu ajan mittaan, kaippa tämäkin on tarkkaan harkittu.

      
  • Täällä ollaan, kunhan työkiireiltä ehditään! Hienoa että palsta vihdoinkin uudistettiin.Joku vaan kerkesi viemään nimimerkkini Utelias jota kaksi vuotta käytin. Nyt ollaan sitten Mazda6, ei kai siitä arvaa millä ajan :smile:

      
  • Joku ehti viedä vanhan nickini "Roope", mutta onneksi sain rekisteröityä tämän "Tuota":n jota olen myös käyttänyt.

    Toivottavasti saadaan taas asiallista keskustelua aikaan. Näköjään Wallukin on vielä kehissä.

      
  • Joo,

    hyvä juttu, että tämä rekisteröinti viimeinkin tuli. Toivotaan, että taso nousee. Joku kaimani ehti ryöstää nimeni (ööh, tai siis nimemme) mutta Pasi on nyt jalkkis.

      
  • Toivotaan että taso nousee rekisteröinnin myötä ! Aika näyttää !

      
  • Tätä parannusta on jo kauan odotettu, koska jotkut mielenterveyshoitoa tarvitsevat potilaat olivat ottaneet tämän palstan häiriköintinsä kohteeksi.

    On syytä kiittää lehteä uudistuksesta!

    On ilmeistä, että keskustelutoiminta lisääntyy entisestä. Aiemminhan ei palstalle juuri viitsinyt edes kirjoittaa, koska sikailijat sotkivat kaiken asiallisen tiedonkulun.

      
  • Kyllä tämä tästä lähtee liikkeelle.

    Tekivät tämän muutoksen aika yllättäen.

    Aluksi ihmettelin vain miksi sinne vanhalle palstalle ei tullut uusia viestejä, kun olin bookmarkannut sen vakiopaikasi. Sitten tulin TMnetin pääsivulle ja huomasinkin, että jess rekisteröinti on vihdoin toteutunut.

    Löytyykös täältä muuten jokin email muistuttaja uusista viesteitä haluttuun aiheeseen ?

      
  • Ei tämä nyt mitenkään uusiin autoihin liity, mutta kun muutkin...

    Edesmenneellä sivustollanne ei ole tullut poikettua, vaikka TM:ä on vuodesta -60 katkeamaton sarja.
    Uusimman lehden innoittamana heräsin kurkkaamaan ja rekisteröitymään.
    Jotkut näyttävät ärtyneen "tunnusrosvoille" - ymmärrettävää.
    Mahdoinkohan minä hätiköinnilläni astua jonkun varpaille, olisiko pitänyt odottaa joku varoaika.
    Olen joskus rekisteröitynyt joillekin "vanhoille" sivuille ja huomannut, että käyttämättömän nimimerkin löytäminen saattaa olla todella vaikeaa - jos ei hyväksy "järjestysnumeroa".

    Asiattomuuksien karsinta on aina makuasia, mutta kyllä ilmiselvät häirikötkin tuntuvat saavan liian kanssa turhaa julkisuutta.
    Tiukempi valvonta voisi auttaa. Tai sitten tuo rekisteröinti?

    Asiallista jatkoa. Aiheiden puitteissa. :smile:

      
  • Tätä minä arvelin ja vähän pelkäsinkin, että palsta muuttuu liian asialliseksi. Välillä ihan selvät provot tekevät hyvää ja poikivat kiivaampia keskusteluja kuin pelkkä asiasta jauhaminen. Ei niitäkään aina jaksa, mutta kyllä niitäkin välillä on hyvä olla.

      
  • Moikka vaan kaikki vanhat vakkarit ja miksei uudemmatkin...

    Eipä ole pitkään aikaan tullut kommentoitua tällä nimimerkillä, no onneksi sain sen varattua... Toivottavasti saadaan taas kunnon keskusteluja aikaiseksi.

      
  • Lanttalauree puntari tuloo myäs! :innocent:

      
  • Paikalla ollaan koko 199 cm ja 120 kg voimalla. On iloinen asia, että sivut uudistui, mutta kyllä näitä urpoja tännekkin aikanaan tulee, mutta ei ole yhtä helppoa kuin ennen.

    Toivottavasti keskustelu pysyy jatkossa asiallisena ja ylläpito valppaana. :kiss:

      
  • JepJep,
    Ilmoittaudun läsnäolevaksi ! :sunglasses:

      
  • Näin vappuaamuna silmät kirkkaina ja ilman päänsärkyä ajattelin tarkistaa viikon tapahtumat reissun jälkeen. Ja täällä ainakin on tapahtunut paljon ja hyvää. Ja nimimerkkikin oli vielä tallessa :sunglasses:

      
  • Itsekkin sain käyttämäni nimimerkin varatuksi.
    Viime aikoina sillä ei tosin ole tullut paljoa kirjoiteltua, sillä väsyin vanhan palstan meininkiin ja päätin odotella uudistusta.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit