mikä kannettava?

5 kommenttia

Kertokaapa mikä kannettava kannattas ostaa. hintaluokka noin 1000-1700e.

  

  • ostin Acer aspire 1350 kannettavan,pari kuukautta sitten olen ollut tyytyväinen.
    perusteena edullinen hintalaatusuhde. noin tonnilla pitää saada 15 tuumanen näyttö, väh 4 USB 2,0 porttia ja 40 GT kovalevy, prosessorikin
    saa olla hyvä. tosin menee niin nopeast eteenpäin että taitaa olla
    vähän vanhaa tämä mun tieto.
    en ole alan fakiiri, mutta kaveri auttoi.
    p.s tee netissä vertailua hinnoista esim mikrobitin hintaseuranta
    on loistava!!!

      
  • Tuohon rahaan saat laajakuvanäytöllä varustetun Centrino-koneen 1/2 Gigan muistilla sisältäen ohjelmiakin. (Esim Wings tai Fujitsu-Siemens)

      
  • Itse suosittelisin Fujitsun Amilo-sarjaa. Tasaisen varma läppäri ja potkuakin saa mallista riippuen. Itse ostin 1840 Amilon vähän tehokkaammalla prossulla, tyytyväinen ollut. Käy tsekkaamassa MJT Finlandin sivuilta.

    [Jakke muokkasi tätä viestiä 04.05.2004 klo 20:14]
      
  • itse olen vakavasti harkitsemassa mac-kannettavaa. yhteensopivuusongelmia ei näytä olevan enää. apple ibook 12" maksaa 1200 eur. ei enää kaatumisia eikä muistiosoitteiden törmäyksiä.

      
  • Ottaisin minäkin mielelläni Mac-kannettavan, mutta vielä ei ole varaa... Tällä hetkellä käytän Fujitsu-Siemensin Amilo 7620 -konetta (sitä halvempaa eli dvd/cd-rw-aseman omaavaa). Ei mikään hirveä tehomylly, mutta työkoneena erinomainen ja hintakin hiukan päälle tonnin.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit