eiks tääl voi...???

7 kommenttia

miksei kukaan puhu mistään peleistä ja jos joku tietää sellasen netti
osotteen mis on jotain sellasii keskustelu palstoi ni kertokaa mulle :grin:

  
  • VASTATKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      
  • Lainaus:
    13.12.2004 klo 15:22 Supra kirjoitti
    miksei kukaan puhu mistään peleistä ja jos joku tietää sellasen netti
    osotteen mis on jotain sellasii keskustelu palstoi ni kertokaa mulle :grin:

    Itse olen puhunut tuolla tietokoneet-aihealueella peleistä, mutta TMnet ei ehkä ole paras paikka puhua peleistä. Täällä on ehkä sen verran vanhaa porukkaa jotka eivät enää pelaa pelejä, en tiedä.

      
  • kiitti tiedosta... (vaikka eihän sitä ollu vaikke arvata....) kuin vanha sää muuten itte oot????

      
  • Lainaus:
    13.12.2004 klo 15:31 Supra kirjoitti
    kiitti tiedosta... (vaikka eihän sitä ollu vaikke arvata....) kuin vanha sää muuten itte oot????

    19-vuotias, itse olen kiinnostunut tietokonepeleistä. On kai täällä muutama muukin jotka ovat kiinnostuneita peleistä.
    Tuolla voi todennäköisesti keskustella peleistä:
    http://www.tilt.tv/index.php?path=4/2
    :smile:

      
  • kiitti!!! :grin: mää en oo itte niistä niin kiinnostunu vaikka onhan mulla toi nfsu 2 tietokoneella mut saan joululahjaks xbox:lle halo 2:sen....

      
  • Lainaus:
    13.12.2004 klo 15:36 Supra kirjoitti
    kiitti!!! :grin: mää en oo itte niistä niin kiinnostunu vaikka onhan mulla toi nfsu 2 tietokoneella mut saan joululahjaks xbox:lle halo 2:sen....

    Miksi kyselit noista pelikeskustelupaikoista? Meinaatko keskustella tuolla tilt.tv:ssä?

      
  • Lainaus:
    13.12.2004 klo 15:30 Tuomas kirjoitti
    Lainaus:
    13.12.2004 klo 15:22 Supra kirjoitti
    miksei kukaan puhu mistään peleistä ja jos joku tietää sellasen netti
    osotteen mis on jotain sellasii keskustelu palstoi ni kertokaa mulle :grin:

    Itse olen puhunut tuolla tietokoneet-aihealueella peleistä, mutta TMnet ei ehkä ole paras paikka puhua peleistä. Täällä on ehkä sen verran vanhaa porukkaa jotka eivät enää pelaa pelejä, en tiedä.


    Kyllä peleistä kiinnostuneita löytyy :sunglasses: . Itse olen hullun lailla kiinnostunut Age of Empires -pelistä mutta en ole netin nyysseissä saanut kysymyksistä huolimatta vinkkejä pelaamiseen.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit