TM-DVD

14 kommenttia

Onkohan kukaan tilannut/saanut tuota urheiluautotestistä tehtyä DVD-levyä? Omani ei ainakaan ole vielä tullut, eli onkohan koko projekti vielä vaiheessa vai onko kohdallani sattunut kämmierhevirhe. Juuh jos joku on tilannut tuon levyn niin voisipa vaikka vastailla tähän, kiitosh.

ps. ei jaksa soittaa asiakaspalveluun ja kysyä... laiska kun olen.

  
  • Olen tilannut, mutta eipä ole vielä levyä näkynyt.

      
  • Jep, ei oo tännekään päin vielä DVD ilmestynyt. Toivottavasti tilauslappu on edes päässyt perille :neutral:

      
  • Samaapa olen itsekin ihmetellyt.. Hyvä etten ole sitten ainoa!! Jännä kun voi kestää noin kauan toi tuleminen ku siinä lehdessäki luki et ne DVD:t postitettais 10.6.2005 jälkeen...

      
  • Missähän se TM-DVD mahtaa oikein viipyä kun ei vieläkään näy :|

    Onko sitä nyt ylipäänsä tullu kellekään kuka sen on tilannut, kertokaa!

      
  • eipä ole minullekkaan vielä ilmestynyt dvd:tä... tilauslapun laitoin postiin viime viikon alussa, joten en jaksa enää kovin kauaa odottaa!!

      
  • Itse tilasin TM-DVD:n kesäkuun kolmantena päivänä, eikä vieläkään ole postia näkynyt. Saisi alkaa pikkuhiljaa tulemaan...

      
  • Tuosta DVD:stä täytyy tulla todella hyvin tehty :wink: kun kerran näin kauan on jo hiottu ja ilmeisesti vielä hiotaan :confused:

      
  • Johan tuo vihdoin tänään saapui, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :neutral:

      
  • Lainaus:
    02.08.2005 klo 11:59 zigagoiras kirjoitti
    Johan tuo vihdoin tänään saapui, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :neutral:


    Taisit olla ensimmäinen tällä palstalla joka sai sen DVD:n.. Jouduitko odottamaan kauankin?

      
  • Minulle tuli myös tänään. Tilauksen tein 4.6 sähköpostitse.

      
  • Tännekin päin ilmestyi eilen kyseinen dvd, vihdoin ja viimein. Pitkään sai odottaa, itsekin laitoin tilauksen menemään kesäkuun alussa.

      
  • Lainaus:

    Taisit olla ensimmäinen tällä palstalla joka sai sen DVD:n.. Jouduitko odottamaan kauankin?


    Juu, samana päivänä tilasin kun lehti jossa tuo testi oli ilmestyi.

      
  • Nyt se sitten vihdoin ilmestyi minullekin... On muuten niin hyvin tehty DVD että kannattikin odottaa vähän pidempäänkin! :sunglasses:

      
  • Nyt kun sitää näkyy toimitetun niin voisiko siitä saada arvioita? 17 euroa ei tietysti ole iso raha DVD:stä mutta silti.

    Erityisesti kiinnostaa äänelaatu ja yleinen äänisuunnittelu, eli puhutaanko parhaiden kohtien päälle tai soiko taustalla jatkuvasti joku idioottimainen hissimusiikin ja trancen sekasikiö äpärä (kuten esim Ferrarin 50-vuotis-DVD:llä)?

    [simBanssi muokkasi tätä viestiä 06.09.2005 klo 16:10]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit