Nimimerkit?

26 kommenttia

Kuinka moni käy aktiivisesti myös Tuulilasin keskustelupalstalla ja millä nimimerkillä? Itse käyn väittelemässä molemmilla :grin: ja nimimerkinhän kaikki tietää :wink: , mutta olen myös havainnut osan kirjoittelusta, että vierailee siellä joku muukin, joten...

  
  • Lainaus:
    08.12.2005 klo 19:37 Arileh kirjoitti
    Anna osoite tietosi minä lähetän Artolle tekstiviestin Arto voi lähettää sinulle postikortin saat sitten tietää kuulumiset Karibialta.

    Liikenne ja nopeuspostauksesta hieman ajattelinkin näitä nimimerkkijuttuja. Kummasti toisen tuntemattoman kännyn numero onkin tiedossa! Tekstiviesti käy taskusta toiseen, heh heh. On meillä veijari palstoilla. Hyvää niitä näitä vain sinne "Karibiaan", älä vedä pohjatulppaa vahingossa pois, uppoavat vielä sinne.

    En ole kirjoitellut muilla palstoilla, ei ole aikaa. Jos jotain joskus mieilipidettä olisin, käyttäisin samaa nimimerkkiä.

      
  • Lainaus:
    08.12.2005 klo 21:21 Arileh kirjoitti
    Eiköhän se paikka löydy, kun ensin talvi tulee ja kitkoja ei varmasti hylätä, mutta sinä voit kyllä kohta unohtaa nastat.

    Jaa, rupeat pullistelemaan nro 911-119!
    Tässä entiset kitkat jolla ei tehnyt yhtään mitään. Annoin naulapyssyn laulaa, nyt pysyy urilla kuule. www.merrillicedrags.com/pictures/pics/draggers_40.jpg

    Aja sinä etuperin kitkoilla, yritä pysyä perässä kun minä ajan näillä takaperin
    :sunglasses:

      
  • Lainaus:
    08.12.2005 klo 19:44 SixPack kirjoitti
    Hyvää niitä näitä vain sinne "Karibiaan", älä vedä pohjatulppaa vahingossa pois, uppoavat vielä sinne.


    Noh, äläs nyt halvenna. Onhan se upeaa, että joskus pääsee lomalle etelään. Nyt viikonloppuna siellä on oikein juhlatkin.

    http://www.holidayclub.fi/portal/suomi/kylpylat/caribia/tapahtumat/?event=68&week=49&year=2005

    Päivällä voi sitten tutustua Suomen henkiseen keskipisteeseen

    http://www.joulukaupunki.fi/index.php

    Suosittelen AS:llekin, tekee hyvää liikkua välillä muuallakin kuin Keravalla.


    Ai niin, vastaus alkuperäiseen kysymykseen. En kirjoittele muille tämän aihepiirin palstoille kuin tänne. Tähän menee jo nyt aikaa ihan liikaa.


    [Herbert muokkasi tätä viestiä 09.12.2005 klo 08:08]
      


  • Tuohon alkuperäiseen vielä että kirjoittaa saa muuallekin ja saa käyttää eri nimimerkkejä jopa samalla keskustelufoorumillakin. Mutta Opelix älä nyt sitten yhdistä tuota minuun. Mutta mikään ei kiellä käyttämästä useita nimimerkkejä, mutta toisen nimellä ei saa esiintyä eikä toisen nimeä saa luvatta julkaista.

      
  • Tätä nimimerkkiä en käytä missään muualla, se oli alunperin tavallaan testimielessä tehty, mutta kun täällä on näin mukavaa niin jäin palstalle.

    Keskustelen kyllä muuallakin, mutta tuskin tapaamme niillä foorumeilla.


    Tuo kahdella eri nimimerkillä samalla foorumilla kirjoittaminen on kyllä käsittämätöntä. Miksei yksi riitä? Onko toinen vakavaan keskusteluun ja toinen häirintään? Mistä on kyse?

    Ja Ari, itse julkaisit nimesi Tuulilasin keskustelupalstalla, siellä se on kaikien nähtävänä ja suoraan liitettävissä nimimerkkiin arileh. Jos nämä tiedot ovat jossain julkisia, ovat ne julkisisa kaikkialla.

      


  • Ja Ari, itse julkaisit nimesi Tuulilasin keskustelupalstalla, siellä se on kaikien nähtävänä ja suoraan liitettävissä nimimerkkiin arileh. Jos nämä tiedot ovat jossain julkisia, ovat ne julkisisa kaikkialla.


    Tuon saman nimisiä on paljon muitakin ei se tarkoita jos sinne kirjoittaa joku saman niminen että olisin sama henkilö. Mutta sitten vielä täällä yksi pelle yhdisti minut toiseen henkilöön että siitä se koko soppa sitten alkoi. Eikä se tarkoita jos toisella foorumilla kirjoittaa toisella nimellä että sen saa sieltä ottaa ja yhdistää tänne. Jokaisella on oikeus käyttää eri nimimerkkejä eri foorumeilla eikä noita saa toinen laittaa toiselle.

      
  • Lainaus:
    09.12.2005 klo 18:12 Arileh kirjoitti
    Mutta sitten vielä täällä yksi pelle yhdisti minut toiseen henkilöön että siitä se koko soppa sitten alkoi.

    Oppisit lainaukset ym. muut, niin asia ei ole niin läpinäkyvä kuin nyt.
    Mutta minulle on samantekevää millä nimellä esiinnyt, sitäpaitsi olet (Turun) Karibialla.

    Odotan kuitenkin innolla tämän toisen sinäsi paluuta Karibialta intoa puhkuen tuohon mainostamasi talvirengastestiin, sinun ja Arteknonin tekemää. Onko testissä vain mukana kitkarenkaita?
    Aiotteko vuokrata World Test Centerin vai tapahtuuko se Tuupovaaran kuutamoöinä? :tongue:

      
  • Lainaus:
    09.12.2005 klo 18:12 Arileh kirjoitti
    Mutta sitten vielä täällä yksi pelle yhdisti minut toiseen henkilöön että siitä se koko soppa sitten alkoi. Eikä se tarkoita jos toisella foorumilla kirjoittaa toisella nimellä että sen saa sieltä ottaa ja yhdistää tänne. Jokaisella on oikeus käyttää eri nimimerkkejä eri foorumeilla eikä noita saa toinen laittaa toiselle.

    Eihän kukaan muu kuin nettipalstan ylläpitäjät voi ottaa sinulta oikeuksia pois artokn/arileh - me keskustelijat vain täällä teemme huomioita samoista mielipiteistä, samoista kirjoitusvirheistä, samoista haukkumasanoista, samoista tappouhkauksista ja samoista asiavirheistä (Mikko Merilinna!). Sillä perusteella ei ole mitenkään vaikeata tehdä oikeita johtopäätöksiä.

    Minusta usealla eri nimimerkillä kirjoittaminen ei anna kovin ryhdikästä kuvaa ihmisestä - mutta toisaalta: ei se suinkaan ole sinun pahin piirteesi, artokn/arileh.

      
  • Olen vanha vakiokirjoittaja täällä. Aikaisemmin nimimerkkini oli j.j.j.
    Yritin rekisteröityä samalla nimimerkillä, mutta se ei kelvannut uusiin sääntöihin.

    Tämä uusi systeemi tuntuu toimivan hyvin, sillä aikaisemmin kyllästyin keskustelun liian vaihtelevaan tasoon. Muutenkin valoisana vuodenaikana ei jaksa roikkua netissä tai TV:n äärellä, mutta talviaikaan tämä on hauskaa ajanvietettä.

    Vanhoista "Staroista" tulee mieleen nimimerkki "SKP", liekö sama henkilö sen takana? Toinen tutunkuuloinen nimimerkki on "mie ite".
    Samanhenkinen kirjoittaja itseni tyylisesti oli parin vuoden takaa nimimerkki "Laguna".

    Katsellaan talvikausi ja ihmetellään. Nyt kirjoittelu tuntuu olevan kohdallaan eli hyväksytään myös poikkeavat mielipiteet ja reagoidaan niihin asiallisen kriittisesti!

      
  • "Ja saamani tiedon mukaan..."

    Hehheh...Ihan totta Ari Lehtonen, älä nyt enää jaksa.

    Puhuit itsesi jo aikaa sitten pussiin kun kyseltiin miksi artokn:n e-mail osoite näyttää olevan airleh@jne...

    Vai onko tässä nyt kyse sitten jostain siamilaisista kaksosista, jotka ovat ilmeisesti tällä hetkellä kylppärissä ja toinen on "karibialla" siellä ammeen puolella?
    -kyselee nimim. -epätietoinen-

      


  • Ei tarvitse nauraa. Joku muu on täällä itsensä pussiin puhunut kuin minä. Kuka on laittanut tai maininnut että Arton sähköposti olisi sama kuin minulla? Ei ole kukaan voi olla että joku opelix on sellaista väittänyt. Ei kukaan muu.

      
  • Lainaus:
    09.12.2005 klo 22:01 Arileh kirjoitti


    Ei tarvitse nauraa. Joku muu on täällä itsensä pussiin puhunut kuin minä. Kuka on laittanut tai maininnut että Arton sähköposti olisi sama kuin minulla? Ei ole kukaan voi olla että joku opelix on sellaista väittänyt. Ei kukaan muu.


    Niin, tulee vaan mieleen jo poistetuista viesteistä se kun ArtoknMCXIV kertoi jotakuinkin, että eihän se mitään tarkoita jos "tietää" arileh:in spostiosoitteen. ..?
    Kaikkiin aiempiin viesteihin, niin täällä kuin Tuulilasin puolella liittyen olisi ihan kiva tietää, mitä sinun ja Ketosen yksityinen viestiliikenne antamisiesi "et näe enää tätä joulua" -tappouhkausten jälkeen sisälsi. Ainakin hetki meni kummallakin palstalla ihan hiljaisuudessa kunnes taas aktivoiduit ensin asiallisesti keskustelemalla ja sen jälkeen taas samalla vanhalla tyylilläsi.



    [ysiviis muokkasi tätä viestiä 09.12.2005 klo 22:34]
      
  • Lainaus:
    09.12.2005 klo 22:41 Artokn992 kirjoitti
    Siis HAloo!! Minä ja Arileh ei todellakaan olla samoja henkilöitä!!!!!!!!! Tuo Opelix puhuu pelkkää p__kaa!!!!!!!!!!!!

    Taisi tämä(kin) ketju mennä överiksi viimeistään nyt kun nähtävästi joku täysin ulkopuolinen on kirjautunut Artokn (Rek.TM.) nimmareilla esiintyen tai sitten siellä "Karibialla" ei tähän aikaan ole muuta tekemistä kuin roikkua netissä TM:n sivuilla :grin: .

      

  • Sen verran 95:lle että minä kyllä tunnen Arton ja tosin vain sähköposti ja puhelimen välityksaellä. Olemme tutustuneet toisella keskustelu foorumilla ja olimme monista liikenne asioista samaa mieltä ja siksi kirjoitelimme ja soittelimme toisillemme ja jatkamme samaa linjaa kun Arto palaa lomilta. Itsekin minä menen tammikuun lopulla Puhkettiin kaukoitään kahdeksiviikoksi ja silloin en minä taas kirjoita tänne. Artolla on tuo kirjoittaminen tänne tosi vaikeata koska hänet välittömästi suljetaan täältä pois ja joutuu aina vaihtamaan nimeä.

    Että jos sinua vain kiinnostaa testit ym ota yhteyttä-

      
  • Lainaus:
    10.12.2005 klo 01:14 Arileh kirjoitti

    Itsekin minä menen tammikuun lopulla Puhkettiin kaukoitään kahdeksiviikoksi ja silloin en minä taas kirjoita tänne.


    Tuo on minusta toiseksi paras ratkaisu - kirjoittele tänne eri nimimerkeillä "vuorovedoin" - käytä vain yhtä kerrallaan.
    Paras vaihtoehto olisi, että artokn "jäisi Karibialle" pysyvästi.
    Näin sinun ei tarvitsisi lähettää arilehia "puhkettiin", ja sen jälkeen taas artokn:ää xxx:ään jne...

    [MatLog muokkasi tätä viestiä 10.12.2005 klo 08:20]
      
  • Moi! on ollut matkakiireitä mutta nyt parina "lepopäivänä" kurkistin keskustelupalstallekin.
    Miten niin älä vain vedä tulppaa???Eikös se olisi keskustelun tason kannalta juuri päivastoin.Nimimerkkejä mainitsematta.
    Enempää en nyt ennen Joulua herjaa,mutta jatketaan ensi vuonna,kunhan taas olen "maissa".Nää lomareisut kun rajoittaa vapaa-aikaa melkein liikaa.
    Hyvää Juolua vaan kaikille ja Onnekasta Uutta Vuotta varsinkin kitkarenkailla ajaville!
    Opelixit `SixPakit ym. konkarit, kaljatarjous on edelleenkin voimassa, mihinkääs TeeCee on kadonnut?
    Terv. salo-m
    PS Ikinä en käyttäisi useampaa nimimerkkiä oman nimeni lisäksi,sehän olisi vähän itsensä kanssa kinaamista,vai?

      
  • Lainaus:
    10.12.2005 klo 01:07 Arileh kirjoitti


    Kukahan opelix tuo Artokn992 mahtaa oikein olla?


    En tiedä. Eikös se ollut sinun "hyvä ystäväsi"?

      
  • Lainaus:
    09.12.2005 klo 13:05 simBanssi kirjoitti
    Tuo kahdella eri nimimerkillä samalla foorumilla kirjoittaminen on kyllä käsittämätöntä. Miksei yksi riitä?

    Näitä keskustelupalstoja ja niiden rekisteröitymistapoja on niin monia, että joutuu käyttämään eri nimimerkkejä. Jotkut antavat mahdollisuuden estää oikeiden tietojen näkyminen, jotkut eivät.

    Siksi rekisteröityneenä on joskus pakko käyttää ei-rekisteröityä nimimerkkiä, koska sisäänkirjautumisen jälkeen viestissä on aina sähköpostiosoite, joka joskus on turvallisuussyistä syytä pitää piilossa, koska en halua mitään hörhöjä spammaamaan enkä kolkuttelemaan ovelle.

    Jos käyttää noita vapaiden sivujen sähköpostipalveluita, joissa on mahdollisuus nimimerkkeihin, niin silloin oikea henkilöllisyys ei paljastu ja on hieman turvallisempaa. Itse käytän kaupallisia, joissa sallitaan vain oikea etu- ja sukunimi, tästä syystä varovaisuus.

      


  • Eiköhän lopeteta tämä nimimerkkiasiasta keskustelu? Ja siirrytä liikenne ja auto asioihin.

    Annetaan toisen kirjoittaa millä nimimekkillä haluaa, kuhan vain tuo nimimerkki on säädyllinen eikä rivo. Eikä tuijoteta sitä nimimerkkiä vaan katsotaan sitä asiaa mitä toinen kirjoittaa. Sama kuka kirjoittaa kun vain kirjoittaa asiaa.

      
  • Lainaus:
    10.12.2005 klo 12:44 Arileh kirjoitti
    Eiköhän lopeteta tämä nimimerkkiasiasta keskustelu? Ja siirrytä liikenne ja auto asioihin.

    Voit ihan vapaasti lopettaa ja muut voivat ihan vapaasti jatkaa, eiköhän jokainen päätä siitä ihan itse. :wink:

      

  • Voit ihan vapaasti lopettaa ja muut voivat ihan vapaasti jatkaa, eiköhän jokainen päätä siitä ihan itse.


    Onko sinun sitten ollut pakko sitä jatkaa? Keskustelussa pitää olla kaksi tai useampia mukana. Pyyntö keskustelun lopettamiseen oli kaikille. Enkä minä aloittanut tätä keskustelua.

      
  • Voi helvata teidän kanssa... :grin: :open_mouth: :sleepy: :tongue:

      
  • Lainaus:
    10.12.2005 klo 13:17 -Jani- kirjoitti
    Voi helvata teidän kanssa... :grin: :open_mouth: :sleepy: :tongue:


    Tätäpä minäkin olen ihmetellyt ... :open_mouth:
    Joku tai jotkut provoaa täysin tahallaan ja
    muutamat luulevat, että se tai ne ovat tosissaan ja
    aivan älyttömäksi on mennyt.

    Kuten itse kukin voi huomata, niin keskustelut alkavat vähitellen
    hiljentyä ja varmaan kuihtuvat kohta melko olemattomiksi sitä
    mukaa, kun porukkaa vetäytyy kauemmaksi tai poistuu kokonaan.
    Mutta sitä saa mitä tilaa ... ansioiden mukaan ...
    :confused:

      
  • Mitä bensa maksaa Dominikaanisella Tasavallassa?

      
  • Kuulin, ettei Karibialla käytetä lainkaan nastarenkaita. Varsin edistynyttä liikennöintiä siis.

    Voikohan Arto vahvistaa väitteen?

      
  • Lainaus:
    09.12.2005 klo 22:44 Artokn992 kirjoitti
    HALOO!!! KUka täälä on kahella nimimerkkiä kirjottanu?! Puhut vaan omias!


    Todistettavasti ei kukaan enkä niin väitäkään, mutta arileh kirjoitti: "saa käyttää eri nimimerkkejä jopa samalla keskustelufoorumillakin". Ihmettelin vain miksi sellaiseen olisi tarvetta.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit