Klaukkalan oma sää

1 kommentti

Löysin tällaisen:



http://www.klaukkala-saa.fi/forecast.php



Minusta aika ainutlaatuinen tekninen suorite Suomessa.

  
  • Olen kyseisen palvelun ylläpitäjä, joten haluan kiittää kehuistasi.



    Koko ajatus lähti ensin siitä, että halusin päivittää aikaisemman sääaseman vähän laadukkaampaan vehkeeseen ja mielessä oli myös sääsivujen perustaminen, mutta koko jutusta kasvoikin vähän isompi mitä olin alunperin ajatellut.



    Nyt kevään aikana tai viimeistään alkukesästä on tulossa iso muutos sivuille, jossa tullaan parantamaan ulkoasua ja varsinkin etusivusta tehdään aivan erilainen kuin tällä hetkellä. Tuo vanha etusivukin tulee säilymään, mutta ei etusivuna ja vähän muokattuna.

    Uudet etusivut näyttävät sitten tämän hetkisen sään ikonin, sekä tärkeimmät sääarvot. Siihen tulee myös päivän sääennuste kuuden tunnin väleinä. Olen myös ajatellut päivittää tiedotteita ja/tai uutisia myös tuohon etusivulle.



    Muita uudistuksia on sitten tuo ukkostutka ja aseman oma sääkamera, erilaisia tilastoja, säätrendejä ja kaikenlaisia muita pikku lisäyksiä. Sivuja yritetään selkeyttää entisestään, esim. tuntiennuste muuttuu kolmen tunnin väliseksi ja sen ulkoasua selkeytetään, näin sitä on huomattavasti helpompi selailla läpi.



    Tervetuloa käymään sivustolla ja on siitä hyötyä myös muillekin kuin klaukkalalaisille, sillä Klaukkalan ja vaikka Vantaan sääennusteet eivät juurikaan eroa toisistaan. Ja sitten kesällä tietenkin ukkostutkan muodossa koko pääkaupunkiseudulle.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit