TM Digilehti

6 kommenttia

Hienoa että olemme saaneet uuden tavan lukea Tekniikan maailmaa.

Olisin heti kokeillut sitä, mutta ajauduin ongelmiin.

Ensinnäkin en päässyt lehteen sisään. Vika oli minun TM:n "Omissa tiedoissa", kun siellä oli vanha sähköpastiosoitteeni, en ollut käynyt päivittämässä.



Päivitin sähköpostiosoitteeni ja sain postilaatikkoon aktivointilinkin ja aktivoin muutoksen.



Poituessani aktivoinnista tulikin näytölle viesti että aktivointi on jo käytetty.

Enkä edelleenkään päässyt Digilehteen kun olin antanut mukamas virheelliset tiedot ja kehotettiin soittamaan Otavamedia asiakaspalvelunumeroon.

Soitin, mutta en jaksanut kuunnella Otavamedian odotusmusiikkia.



Että se TM:n Digilehdestä. Ehkä sitten joku toinen kerta.

  
  • Minullakin herjaa väärästä sähköpostista, vaikka tänne nettisivuille sillä pystyn kirjautumaan. Lisäksi se, että asiakasnumero ei olekaan kokonaan se mikä lehden takana lukee, vaan pitää poistella nollia ja kirjaimia on käsittämätöntä. Vielä käsittämättömämpää on, että tämä sanotaan erillisessä ohjeistuksessa eikä login-ruudussa tai virheilmoituksessa.



    Kaunis ajatus, mutta ei näin :frowning:

      
  • Toimii - ekalla sisään. Samsung galaxy tab 10.1 2

      
  • Toimii kun syöttää vain numerot.

    Todellakin olisi ohjeessa voinut selkeämmin mainita että vain numerot syötetään.

    Omissa tiedoissakin on asiakasnumerossa kirjain.

      
  • TM kirjoittaa (TM 21/2012) digilehdestään näin:

    " Otavamedian lukijoilta saamamme palautteen perusteella sähköisen julkaisun pitää olla helppo ja halpa. Lukijan pitää itse saada päättää, miten, missä ja millä laitteella lehtensä lukee."



    Olen samaa mieltä.



    Nyt sitten odottelen TM Digilehden kestotilaushintaa, että pääsisin tekemään tilauksen (mikäli se on "halpa" ).

    Sen jo koeluvun perusteella tiedän, että se on "helppo". :smile:



    :warning:

    Jos eivät vielä osaa sitä hinnoitella, voisivat ainakin kertoa milloin mahdollisesti osaavat sen tehdä.

      
  • Penteles:



    Nyt sitten odottelen TM Digilehden kestotilaushintaa, että pääsisin tekemään tilauksen (mikäli se on "halpa" ).
    Sen jo koeluvun perusteella tiedän, että se on "helppo". :smile:

    :warning:
    Jos eivät vielä osaa sitä hinnoitella, voisivat ainakin kertoa milloin mahdollisesti osaavat sen tehdä.








    Milloinkahan on tosiaan mahdollista tilata pelkästään digilehti kestotilauksena ja järkevään hintaan.

      
  • Tietokoneella luettuna digilehti ainakin oli toimiva, pari ongelmaa koin siinä kuitenkin.



    Puutteet:

    Kirjautuminen hankalaa, koska kirjautumis sivu aukeaa pieneen ikkunaan, johon ainakaan chrome ei osannut tallentaa tunnusta+salasanaa. Tilausnumeron kirjoittaminen joka kerta tuntuu hankalalta.



    Sisällysluetteloa en myöskään lehdestä ainakaan pikaisella selauksella löytänyt. Hidasta kelata koko lehti läpi, jos on kiinnostunut viimeisestä koeajosta.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit