TM digilehti

6 kommenttia

Miten ihmeessä tuota digilehteä pääsee lukemaan?

Olen yrittänyt sp.osoitteella ja asiakasnumerolla. Olen yrittänyt näillä TM netin tunnuksilla. Olen yrittänyt rekisteröityä uudelleen Otavamedian nettipalveluihin. Olen yrittänyt Adroid-tabletilla, win7 pc:llä, chrome-, firefox- ja IE selaimella. Aina sama tulos. Kirjautuminen epäonnistui tai ei käyttäjätietoja.

  
  • Ei täälläkään onnistu millään ilveellä.. :weary:

      
  • Ainakin nyt onnistuu.

    Asiakasnumerosta pitää käyttää vain numeroita.

      
  • Kuten sanoin, olen yrittänyt kaikkia mahdollisia mieleen tulleita variaatioita. Kuten tuota asiakasnumeroa, kirjaimilla ja ilman kirjaimia.

    Olen jopa lähettänyt sähköpostia Otavamedian asiakastukeen, mutta sieltäkään ei ole tullut vastausta. Soittaa en ole viitsinyt, arvatenkin maksullinen "palvelu".



      
  • Ei liity suoraan aloitetuun aiheeseen.



    Olen aiemmin ehdottanut Kustantaja OTAVA-lehdelle, että digilehti käänettäisiin englannin yleiskansalliseen kieleen. Suora, puhdas ja suomikulttuurin - kulttuurikorjailematon - käännös.

    Ja myytäisin maailmalaajuisesti maksaville asiakkaille.



    Digilehden 'irtonumeroiden' myynti/osto on (ollee?) jo virtuaalimaterialisoitu joten myyntitulojen luotettava tuloutus vain varmistettava (PayPal etc).



    Yhden teknisesti valveutuneen kääntäjän palkkaaminen ei vielä syökse TM:ää tuhoon; Lehtitalosta puhumattakaan. [talousviite: TM-60] Jos kerran TopGear toimii noin hyvin maailmalaajuisesti niin miks'ei TM suomikulttuurisävähdyksen kera?



    Teknari on saanut mainetta ammattilaisten parissa laadukkaista puoluettomista testeistään. Voisi tulla ja olla kansainvälinen referaatti teknisille kuluttajatesteille laajemminkin suuren (!) yleisön kesken/myötä.

    Parissa ~ viidessä vuodessa selviää onko hanke kannattava. Muutenkin kuin maineen tasolla.

    t: Eda Porvoo

      
  • En usko, että TM:n rajusti ylihintaisella digilehdellä on mainittavaa kysyntää maailmalla. Maailmalla on jo lukuisia vertailuja tekeviä lehtiä. En löydä TM:stä mitään erityisen mielenkiintoista tai sellaista, joka saisi ihmiset ulkomailla kiinnostumaan syrjäisen pikkumaan tuntemattomasta lehdestä.



    Vertaus Top Geariin on vailla realismia.

      
  • Niin, digilehti. Katselen tämänkin sivun reunoille. Missään ei ole linkkiä digilehteen. Löytyy "Tilaa lehti", "Etusivusivu", "Uutiset" ym. - mutta ei pihahdustakaan digilehdestä. Surkeaa, kuten jo hetki sitten kirjoitin toiseen paikkaan.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit