History cleaner 3.3

3 kommenttia

Kokeilin kyseistä ohjelmaa sen 15 vuorokautta minkä sitä nyt voi ilmaiseksi kokeilla. Kiva ohjelma, poistaa kaiken turhan.Onko kellään tietoa mistä sen saisi ladattua uudestaan ja pysyvästi, kun ei ole tuota luottokorttia(eikä tule). Tai onko liikkeellä muita hyviä vastaavia ilmaisohjelmia,mielellään helppokäyttöisiä(amatööri kun olen). :kiss: :tongue:

  
  • Ensinkin, kyseessähän siis on ns. trial-versio softasta, joka siis lopettaa toimintansa 15pv päästä asennuksesta. Tuollaiset käyttöajan rajoitukset ovat toki ohitettavissa, mutta ei siitä sen enempää, koska kyse on laittomasta toiminnasta. Mistään et saa tuon ohjelman kokoversiota ladattua laillisesti ilmaiseksi - laiton versio löytyy varmasti, mutta jätetään sekin vaihtoehto omaan arvoonsa. Tiivisti sanottuna: Osta tai ole ilman.

    Tuolle ohjelmalle löytyy varmasti vaihtoehtoja, myös täysin ilmaisia. Esim. www.tucows.com voisi löytyä joku.

    Itse pidän kyllä koko softan hyötyä hieman kyseenalaisena. No, ehkä Internet Explorerin käyttäjät hyötyvät jotain. Itse en ko. selaimeen koske enää pitkällä tikullakaan :smile:

      
  • Ootko dumo jonkun ohjelmistofirman työntekijä kun olet aina vastaan kaikkia tapoja hankkia maksuttomasti ohjelmistoja kuten em. history cleaner ja esim. DC++:n käyttöäkin tunnut vastustavan? Onko se jotain sulta pois jos noita muut hankkii ja käyttää?

      
  • Jaaha, porukassa näkyy olevan ainakin yksi vapaamatkustaja!

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit