Monisivuinen Norton 2007 -mainos

2 kommenttia

TM on mielestäni laatulehti, mutta välillä jotkin jutut tuntuvat lähinnä mainoksilta. Applen kohdalla asiaan on jo tottunut, mutta uusimman numeron Norton -juttu oli informaatioarvoltaan kevyt ja mielestäni lähes tekstimainontaa. (Ferrari-mainosjutut ovat tietysti asia erikseen, niitä on ihan kiva lukea :grin:)

Omat kokemukseni ko. softan aiemmista versioista eivät kyllä saisi sitä suosittelemaan kenellekään. Norton on ollut omassa käytössäni ei kovinkaan halpa sekä raskas ja arvaamaton. Se ei ole myöskään koskaan pärjännyt erityisen hyvin virusten tunnistamisessa. Viimeinen tempaus oli parental controlin meno päälle itsestään. Blokkasi mm. uutiset -kategoriaan kuuluneen HS:n näkyvistä. Kun yritin poistaa parental controlin überkäyttäjän oikeuksin, kehtasi herjata, että ei ole oikeuksia. Uudelleen käynnistyksen jälkeen ongelma katosi, mutta katsoin samalla parhaaksi poistaa koko softan koneestani "hyvän sään aikana". Tämä siis Nortonin edellisellä versiolla.

  
  • Tuo kommenttisi kertoo siitä, että suhteellisuudentajusi on pahasti puutteellinen. Jos tietäisit aiheesta enemmän, ymmärtäisit että jokainen ohjelma voi käyttäytyä Windows-käyttöjärjestelmässä ongelmallisesti - ei pelkästään Norton.

    Vetää meinaan vakavaksi aina lukea näitä kommentteja, jossa milloin mikäkin ohjelma teki sitä ja tätä. Jos ihmiset osaisivat pitää huolta koneistaan, suurin osa ohjelmista toimisi tarkoitetulla tavalla. Osasyy tähän pelleilyyn on tietenkin Windowsissa.

    Itse artikkelissa tosin mainittiin, että Norttoni on mukana vain esimerkkinä, eikä siinä ole mitään sellaista mitä muissakaan ohjelmissa ei olisi. Ehkä tämä oli sinulle mainos. Kuten myös se että ohjelmaa haukuttiin raskaaksi. Eli siis esimerkkejä ei sinun mielestäsi saa käyttää. Okei.

    Nooh vakavasti puhuen tietoturvaohjelmissa ei tänäpäivänä ole enää mitään mainittavia eroavaisuuksia. Siinä mielessä ymmärrän sen ettei niitä välttämättä kannata suoranaisesti testailla.

    [Veijo muokkasi tätä viestiä 01.12.2006 klo 09:02]
      
  • Itse olen vannoutunut windows käyttäjä. Olen huomannut erittäin ärsyttäviä kaatuiluja esim. Nhl 08 Suomi Ryssät(Venäj&#228:wink:tasapeli jatkoajalla pyöritystä venäjän päässä. Mutta kehotan näistä huolimatta valitsemaan windowsin. On tuo Käyttöjärjestelämä ulkonäöltään niin hieno ja muutenkin loistava(ei täydellinen) Vista mielestäni paras. :sunglasses:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit