Seteli voi kertoa tarinan...

6 kommenttia

Eurobilltracker

tällä sivustolla voit katsoa missä setelisi ovat liikkuneet ja mitä muuta tarinaa seteliin liittyy. maailmalla 1:600 setelistä sisältää itseensä tarinan ja suomessa noin 1:100! mukana on myös paljon statiikkaa maailmalla kiertavistä seteleistä, sekä käyttäjistä. käyttäjien ikärakenne on keskimäärin 30-40 paikoilla ja myös molemmat sukupuolet ovat erittäin vahvasti esillä ko. sivustolla.

jokainen päivä n.20 tuhatta seteliä saa alun tarinalle, jota sinä voit ehkä seuraavana jatkaa. 100 setelin tarinaa jatketaan joka päivä.

foorumilta löydät oheis toimintaa sekä ihmiset jotka ovat valppaina auttamaan ongelma tilanteissa sivustoa koskevissa asioissa.

tämä, sekä myös kaikki muu on sinulle aivan ilmaista!

tämä on harrastus josta voi saada itselleen hyvän syyn lähteä lenkille, joten jokaisen kannattaa ainakin käydä tutustumassa.

mielenkiintoisia hetkiä sivuston seurassa!

  
  • No ei vois vähempää kiinnostaa kuin se, missä seteli on liikkunut.

      
  • Lainaus:
    21.03.2005 klo 09:58 Ammattilainen kirjoitti
    No ei vois vähempää kiinnostaa kuin se, missä seteli on liikkunut.


    sen verran kuitenkin sinua kiinnosti koska jaksoit kirjoittaa... :wink:

      
  • Tämä linkki on ihan wanha! :grin:

      
  • Hazardi:

    21.03.2005 klo 09:58 Ammattilainen kirjoitti:

    No ei vois vähempää kiinnostaa kuin se, missä seteli on liikkunut.



    sen verran kuitenkin sinua kiinnosti koska jaksoit kirjoittaa... :wink:

    Joo, jaksoit kirjottaa. Ettei sua vaan kiinnosta se? No nyt asiaa. Siis jaksan kirjottaa mutta toi aihe ei vois vähempää kiinnostaa



      
  • 911:

    Tämä linkki on ihan wanha! :grin:




    Itse en löydä kyseistä linkkiä laisinkaan. Olisikohan se mahdollisesti poistettu? Mistä pääsen katsomaan setelien tarinoita?

      
  • Olen ymmärtänyt aiheen varmaankin väärin.



    Olen laittanut scanneriin jopa kolikoita ja tuleehan hienoja kuvia.



    Olen scannannut useiden Euroa käyttäneiden maiden kolikoita, minulla on jo hieno kokoelma, siis kruuna.



      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit