Tulostuskasetin virhe???

4 kommenttia

Hyvät raatilaiset

Onko perää siinä jutussa, että HP:n värikasetit lakkaavat toimimasta tietyn ajan jälkeen? Minulla on monitoimilaite HP PSC 2410 all-in-one, ja se on alkanut yhtäkkiä herjaamaan "Remove and check Print Cartridges". Kaseteissa ei ole silminnähtävää vikaa, mustetta on jäljellä, suuttimet eivät ole tukossa eikä kontaktipintojen puhdistaminen auta. Pahat kielet väittävät, että kaseteissa on pieni mikrosiru joka alkaa herjata tietyn ajan kuluttua. Teoriaa tukisi se seikka, että herja tulee oikeanpuoleisesta kasetista, jonka päiväys on 2006-03-31, sen sijaan vasemmanpuoleinen kasetti ei kiukuttele sillä se on uudempi, päiväys on 2006-08-11.

  
  • [quote title="21.01.2007 klo 11:32 Niilonpoika kirjoitti"]
    Hyvät raatilaiset

    Onko perää siinä jutussa, että HP:n värikasetit lakkaavat toimimasta tietyn ajan jälkeen?

    Kyllä on ja monilla muilla kuin HP:llä. Tietääkseni pitäisi tulla kuitenkin selväsanainen kehotus vaihtaa se kasetti ja lisäksi tulostus ei onnistu. Tuo on useimpien mustesuihkarien "ominaisuus" riippumatta valmistajasta, HP tosin taitaa olla "viattomimmasta" päästä.

    T: Vesku

    [Vesa Saario muokkasi tätä viestiä 26.01.2007 klo 14:01]
      
  • Lainaus:
    26.01.2007 klo 14:00 Vesa Saario kirjoitti
    Kyllä on ja monilla muilla kuin HP:llä.
    T: Vesku


    Ja ilmeisesti kaikki käyttäjät hyväksyvät tämän mukisematta!

    Väriä jää käyttämättä ja mitä ilmeisimmin tämän konkelon tarkoituksena on lisäksi haitata kasettien uusiotäyttöä!

      
  • :frowning:



    Olen huomannut myös, että värit loppuvat ostamastani HP monitoimilaitteesta liian nopeasti.. Ja en varmasti tulosta isoja väritulosteita vaan peitto on jotain 2 - 5 % luokkaa. Ihmettelen mistä moinen johtuu. Tuttuni on töissä yhdessä alan yrityksessä ja hän kertoi, että kyseessä voi olla aloitusvärit tai jokin HP:n kikka kolmonen lisätä myyntiä. Muistaakseni siitä oli jotain juttua osoitteessa



    http://www.mikava.fi

      
  • Kuulostaisi aika oudolta... ITse olen tilannut musteeni täältä ja aina ovat pelittäneet oikein hyvin http://proficient.fi/

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit