Autoliitto autoilijan asialla ??

1 kommentti

Oletteko huomannut että autoliitto olisi koskaan saanut ajettua yhtään asiaa suomen autoilijoiden hyväksi, olen joskus miettinyt mutta en ole saanut ensimmäistäkään mieleeni.

Mielestäni se on suomen turhin organisaatio totaalisen hampaaton ja hyödytön.

Kuitenkin sillä olisi mahdollisuudet vaikuttaa, ja jos se toimisi autoilijoiden hyväksi niin jäsenmääräkin voisi nopeasti nousta ja silloin se mahdollisesti jotain vaikuttaisi.

Ainoa järkevä toimintamuoto olisi organisoida autoilijoiden protesteja ja boikotteja valtiovallan toimia vastaan.

Kysymys kuuluukin kenen talutusnuorassa autoliitto mahtaa olla??

  
  • Minulla on omat epäilyni asiasta.
    Hyvä mikäli Autoliiton johtaja tietää miksi ovat olemassa.
    On hyvä mobilisoida autoilijoiden kiukut ja eri vaatimukset Autoliiton kaltaisen järjestön rysään tai sumppuun, joka ei johda mihinkään. Sellaiseen nikkaritoimintaan en maksa jäsenmaksuja. Mitä sillä sain, ohuen lehden jossa erilaista pikkuartikkelia, myyntitavaraa, karttoja ym. Siinä se oli.

    Onko Autoliitto ottanut esille niinkin yksinkertaisen asian kuin € 6,4 miljardia, ja miten sillä rahalla voisi parantaa tiestöä, liikennettä ja turvallisuutta? Mikäli on autoilijan asialla, eikä kukkarolla, on osoitettava ryhtiä, selkärankaa, avoimesti keskusteltava mediassa järjettömistä veroista. Mikäli VM ja LM on asiaa vastaan, voi keskustelua jatkaa näyttävästi leveällä rintamalla niiden € 6,5 miljardin palauttamiseksi takaisin liikenteeseen ja "väylähankkeisiin".
    Sillä siitä autoilijat nimenomaan maksavat, kulut muihin tarpeisiin otetaan muualta.

    Politiikan pelikenttä ei ole enää Suomen rajojen sisällä, sitä käydään EU-tasolla, mutta suomalaiset politikot eivät tätä näe eikä ymmärrä. Vielä. Päätökset on jo tehty ennenkuin suomalainen saa edes suunsa auki. EU:ssa ei lueta Ruikonperän takasivun välisiä riviä, josta tulisi arvata mistä on kyse, jonkun tapin antaessa sen välityksellä kansan ymmärtää jotakin. Asiat voi nykyään lukea suoraan Pravdan ja Isvestijan sivuilta tai kuulla mitä TASS tai Interfax on mieltä.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit