Nuo uudet leveärenkaiset HD:t voivat olla hieman erilaisia ajaa kurveissa kuin perinteiset katupyörät. Pieni huomaamaton liike ohjaustangosta eri suuntaan kuin kurvi ja HD kanttaa kiltisti ilman ylimääräisiä ponnisteluja. Tuon painoisella pyörällä ei tietysti lähdetä ”kisaamaan” kurviselle metsätielle ja tehdasrenkaat eivät välttämättä ole parhaat mahdolliset Suomeen.
Hieman ylätyin tuosta testatun Fat Bobin kaarrekäyttäytymisestä, joka pitänee paikkansa. Nykyinen HD Softail FXSTI, jolla ajelen on kyllä niin kevyesti kaarteeseen menevä, ettei paremmasta väliä. Edellinen Sporster 900 oli paljon jäykempi.
Custom ei tietenkään mikään vauhtihirmu ole mutkateilläkään.
Täysin päinvastainen otsikko löytyi Kauppalehdestä:
"Fat Bob on kaikkien aikojen ajettavin Harley-Davidson – taittuu mutkiin.