TV -ostaminen "Veikon Kone vs verkkokauppa

1 kommentti

"Taulun" hankintaa suunnitellessa tutustuin sekä normaalikaupan, että verkkokaupan hintoihin. Melkoiset erot, verkkokaupan hyväksi. Tuttavani, myyjä suuressa suomalaisessa ketjussa totesi, että eivät pärjää verkkokaupan hinnoille. Verkkokauppa ostaa suurten volyymien toimittajilta Keski-Euroopasta, ei ole takuita toimivatko suomalaisessa ympäristössä, ei ole suomenkielisiä manuaaleja jne. Olenko pulassa jos ostan verkkokaupan huomattavasti edullisemman tuotteen, joka vuoden takuuajan jälkeen alkaakin ryppyilemään.

Saako normaalia huoltoa suomalaiselta maahantuojalta vai asioitava esim. siellä Keski-Euroopassa ? Kysymyksessä lähinnä japanilaiset maailmanmerkit, joilla on oma maahantuonti Suomessa. Kokemuksia?

  
  • Mitä tarkoitat verkkokaupalla?



    Suomessa on Verkkokauppa.com niminen firma joka on luotettava ostospaikka jota olen usein käyttänyt.



    En henkilökohtaisesti ostaisi TV:tä firmalta jolla ei ole toimipaikkaa josta voisin hakea ostamani laitteen (vaikka itse ostostapahtuma tapahtuisikin netiss&#228:wink:. Ehkä olen turhan varovainen, mutta tuo on ollut minun lähestymistapani.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit