Sony KDL-46Z4500 vs KDL-46W4000

3 kommenttia

Olisiko jollain kokemusta, tai muuten tietoa onko 200Hz Z4500:sta hyötyä "tavalliselle" tv-katsojalle, verrattuna esim. lisähertsittömään W4000?

  
  • Minulla on tuo 200 Hz Sony Z4500 40" koossa. Hyvä televisio ja voin suositella. En itse enää ostaisi tuota vanhaa W4000 -mallia, jossa on vain 50 Hz tekniikka. Jos on rahasta kiinni, niin ota ennemmin W4500, jossa on 100 Hz tekniikka ja tuo takaa jo kunnollisen ja nykimättömän liiketoiston urheilulähetyksiin ja muihin nopeisiin toimintakohtauksiin. Z4500 mallissa on lisäksi erilliset koteloidut kaiuttimet subwooferilla, joten siinä on hyvä äänentoisto taulutelevisioksi ja tuo oli itselleni myös tärkeä valintaperuste.



    Lisää noista Sonyn televisioista ja muista kannattaa lueskella dvdplazasta, josta itsekin sain hyviä vinkkejä television valintaan. Mm. sen tiedon, että Sonyn televisioissa esiintyy jonkin verran häivitsevää pilveilyä ja siitäkin on tuolla keskusteluketjuja. Tuokin oli yksi syy ostaa kalliimpi malli, kun tuossa Z4500 mallissa ei pilveily ole ollut tietääkseni ongelmana.



    http://www.dvdplaza.fi/forums/forumdisplay.php?f=86

      
  • Ostin jälkimmäisen 14.4. Jos kaupat olisi tehty pari päivää myöhemmin olisin sattanut päätyä ensimmäiseen, mutta olen hämmästynyt tämänkin kuvanlaadusta. Kotona kuva näyttää paljon paremmalta, kuin liikkeessä. Säädöissä pitää olla kyllä tarkkana. TM:n testivoittajasäädöillä näyttää hyvältä.

      
  • 0stin 46" W4000:n ( 1200e,12kk koroton ja kuluton luotto )ja laitoin TM:n säädöt, ei ole valittamista paitsi tekstitv:n alasivut joita ei voi itse selailla...

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit