Medion Bluetooth autoradio

2 kommenttia

Morjens kaikille.
Onko kellään käyttökokemuksia kyseisestä härvelistä? Toimiiko HF-toiminta asiallisesti, vai onko vain lelu? Entäpä radiopuoli ja CD-soitin? Minulla olis autoradion vaihtohetki käsillä kohta ja samallahan tulis tuo HF-sarja, ettei tarvitsisi aina lakia rikkoa. Eikä tuo hintakaan ole ihan hirveä (jossain oli 249€). Niin että kannattaako ostaa vai unohdetaanko koko juttu.

  
  • Lainaus:
    25.09.2005 klo 12:50 Paawo kirjoitti
    Morjens kaikille.
    Onko kellään käyttökokemuksia kyseisestä härvelistä? Toimiiko HF-toiminta asiallisesti, vai onko vain lelu? Entäpä radiopuoli ja CD-soitin? Minulla olis autoradion vaihtohetki käsillä kohta ja samallahan tulis tuo HF-sarja, ettei tarvitsisi aina lakia rikkoa. Eikä tuo hintakaan ole ihan hirveä (jossain oli 249€). Niin että kannattaako ostaa vai unohdetaanko koko juttu.

    Ostin kyseisen autoradion Bauhausista viikonloppuna (199,-). Laite tunnisti puhelimeni, mutta hansfree-toiminnossa oli sanomista. Medionin oma mikrofoni oli niin onneton, että oma puheeni ei kuulunut vastapäässä olevalle puhujalle ollenkaan. Kuulin kyllä toisessa päässä olevan puheen auton kaiuttimista. Mutta yksipuolisten puhelujen soittaminen on vähän ankeaa...

    CD-soitin tuntuisi toimivan OK; mp3-levyjä en ole tosin kokeillut. Radiota taas en ole päässyt testaaamaan, koska autossani ollut antenniliitin ei sopinut Medionin liittimeen. Joku väliplugi tarvittais väliin.

    Radion saisi kyllä kytkettyä erillisen (paremman) handsfree-mikrofonin, koska laitteesta löytyy liitin sitä varten. Itse kyllä ajattelin jättää kikkailun vähemmälle ja viedä laitteen takaisin kauppaan. Ehkä autoradioissa kannattaa pysytellä tunnetuissa merkeissä.

      
  • Vielä lisäys: Medionin autoradio näyttää yllättävän samanlaiselta, kuin Roadstarin radio:

    http://tinyurl.com/a6hn6


    [wolvis muokkasi tätä viestiä 10.10.2005 klo 08:40]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit