Neuvoja, pliis

3 kommenttia

Heippa,

Veljenpoikani pääsi ripille ja sai siitä ilosta lahjaksi upouuden iPodin. Viimeisin TM:n artikkeli kehui vehjettä aika estottomasti, mutta kuulokkeet rytättiin melkoisen selvästi.

Nyt olen ostamassa pojalle laitteeseen tasokkaammat korvanapit. Onkos teillä viisaammilla tietoa, minkämoisia parempia oikein löytyy? Ja mistä? Itse asun Keravalla.

Yst.
Y.S.

  
  • Kai Keravalla hifi-liike on. Pyydä myyjältä paremmat (lue kalliimmat). Nappikuulokkeita on kuulemma "parempia", mutta fyysinen koko asettaa vaatimuksensa. Ehkä kokoluokkaa isommat palvelisi paremmin.

    Itse ostin parivuotta sitten Sonyn n. 50:n kokoluokkaa isompiin ja niillä kuuluu yllättävän hienosti. Vertailin niitä vuorotellen eri äänilähteistä Sennheizer HD 595 (n. 200e) kuulokkeiden kanssa, eroa toki oli paljon, muuta nappien ja Sonyn ero oli valtava. 50:n kuulokkeiden merkkieroista en osaa sanoa mitään, uskoisin hintaluokan määräävän enemmän.

    Kun pojallasi on jo napit, luulisin olevan kannattavaa ostaa pykälää isommat ja todella paljon laadukkaammat 50:n kuulokkeet.

    Äänenlaadulla pääsee jo brassailemaan kavereille.

      
  • Kiitos neuvosta.

    Painelen paikalliseen hifiputiikkiin pikapuoliin.

    Yst. Y.S.

      
  • Isommasta marketistakin todennäköisesti löytyy. Vähän kilpaillummalla hinnalla.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit