Myyntitilastot

8 kommenttia

Vihdoinkin tuli moottoripyöristä myyntitilastot. Mielestäni aika yllättävää että melkein kolmea sataa kulkeva moottoripyörä on niin suosittu. Tarkoitan CBR XX, ihme juttu. Kuinka paljon Kawasaki ZX-12R myytiin? Sitä ei näkynyt Tekniikan Maailman tilastoissa. Miksei se ollut kärkipäässä, onhan se markkinoiden nopein ja kovin, ainakin näin olen ymmärtänyt. Tosin tykkään eniten Ducateista... :smile:

  
  • hyvä moppeli mutta jostain syystä ei myynti menestystä finlandiassa. :(

      
  • Ps. tarkoitin dukattia. :sleepy:

      
  • Ducatin tehdas ei pysty toimittamaan niin paljon pyöriä kuin niitä Suomessa menisi, kysymyksessä on kuitenkin pieni valmistaja ja Suomen kiintiö on vain kymmenkunta pyörää vuodessa.

      
  • Kuinka paljon Kawasaki ZX-12R myytiin? Sitä ei näkynyt Tekniikan Maailman tilastoissa. Miksei se ollut kärkipäässä, onhan se markkinoiden nopein ja kovin, ainakin näin olen ymmärtänyt.
    Tätä en vieläkää voi ymmärtää... :confused:

      
  • Lainaus:
    10.11.2004 klo 11:25 Tuomas kirjoitti
    Kuinka paljon Kawasaki ZX-12R myytiin? Sitä ei näkynyt Tekniikan Maailman tilastoissa. :confused:


    Ja itse ihmettelen missä on Hondan Pan European TM:n listoilla tai miksi Hondaa ei ole edes koeajettu TM:ssä, olisi kiva tietää montako Pania on myyty tänä vuonna, esim. Yamahan FJR1300 on 4. myydyin pyörä vaikka se on "olevinaan" matkapyörä, itse sen koeajaneena voin sanoa että ei se tunnu matkapyörältä ollenkaan Pan Europeanin jälkeen.

    [Samppa1300 muokkasi tätä viestiä 10.11.2004 klo 20:11]
      
  • Lainaus:
    10.11.2004 klo 11:25 Tuomas kirjoitti
    Kuinka paljon Kawasaki ZX-12R myytiin? Sitä ei näkynyt Tekniikan Maailman tilastoissa. Miksei se ollut kärkipäässä, onhan se markkinoiden nopein ja kovin, ainakin näin olen ymmärtänyt.
    Tätä en vieläkää voi ymmärtää... :confused:


    Niitä myytiin 31kpl. Onko autotilaston kärkipäässä aina kovin ja nopein kapistus? Nii-i, no siinä tuli vastaus.

      
  • Lainaus:
    12.11.2004 klo 08:49 Stormrider kirjoitti
    Lainaus:
    10.11.2004 klo 11:25 Tuomas kirjoitti
    Kuinka paljon Kawasaki ZX-12R myytiin? Sitä ei näkynyt Tekniikan Maailman tilastoissa. Miksei se ollut kärkipäässä, onhan se markkinoiden nopein ja kovin, ainakin näin olen ymmärtänyt.
    Tätä en vieläkää voi ymmärtää... :confused:


    Niitä myytiin 31kpl. Onko autotilaston kärkipäässä aina kovin ja nopein kapistus? Nii-i, no siinä tuli vastaus.


    Kiitos vastauksesta! Ajattelin vaan että tuttu merkki, kovin ja nopein. Yllättävän huonosti myynyt.

      
  • Mistahan saisin selattua tuota mopojen myyntitilastoa, kun en ole tilaaja? Joku muu website esimerkiksi?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit