Luotettavin kyykkykevari

11 kommenttia

Mikä on luotettavin kyykkykevari? Kaverini katseli kevareita ja sanoi ettei uskalla ostaa Gagiva Mitoa koska siinä on niin paljon vikoja ja NSR olisi kuulemma luotettavin. Onko mitään tietoa kevareiden luotettavuuksista?

  
  • Kaverillani oli Benelli 125 Jarno, aivan mielettömästi vikoja. Tämä malli onkin aika harvinainen. Kaverini NSR oli luotettava ja kahden muut TZR:t olivat aika viattomia tosin taisi niissäkin olla muutamia vikoja. Mutta itselläni ei ole mitään tarkkoja tietoja.

      
  • Itse olen kanssa kuullut Cagiva Mitossa olevan paljon sähkövikoja, ja varsinkin syksyn tullen hieman viileämmillä keleillä alkaa pyörä temppuilemaan. NSR on varmasti varma vaihtoehto, koska siitä ei ole otettu samanlaisia tehoja irti kuten vaikkapa Mitosta tai RS:stä. Voisinpa silti väittää kestävimmäksi nykyisistä kevareista Honda Varaderoa tai MZ RT:tä. Kummatkin ovat 4-tahtisia ja erittäin toimintavarmoja pyöriä.

      
  • Kiitoksia hyvistä ja mielenkiintoisista tiedoista. :smile:

      
  • Uusi CBR 125 on varmasti yksi luotettavimmista johtuen Hondan laatutasosta ja nelitahtimoottorista. Hintakaan ei päätä hirvitä kun uuden saa noin 3500 eurolla!!!

      
  • Lainaus:
    07.03.2005 klo 15:58 -Jani- kirjoitti
    Uusi CBR 125 on varmasti yksi luotettavimmista johtuen Hondan laatutasosta ja nelitahtimoottorista. Hintakaan ei päätä hirvitä kun uuden saa noin 3500 eurolla!!!

    Onpa hirvittävän edullinen, olen kuulutkin kehuttavan Hondan luotettavuutta. Mutta tuosta uudesta CBR 125:sta en ole kuullut mitään paitsi nyt.

      
  • joo kyllä honda cbr on luotettava menopeli! kun kyseessä on 4-tahti. uskoisin että nyt syksyllä saapi cbr:n uutena 200-300 eurolla halvemalla mitä nyt on,koska mä ostin viime vuonna tähän aikaan niin hinnat tippuu talvea kohin mukavasti..

      
  • Kyllä se Honda on kaksipyöräisten ykkönen!
    Kestää, näyttää hyvältä ja kyllä niillä ehtii...

      
  • Lainaus:
    23.09.2005 klo 21:47 911 kirjoitti
    Kyllä se Honda on kaksipyöräisten ykkönen!
    Kestää, näyttää hyvältä ja kyllä niillä ehtii...


    Paitsi tää CBR 125 joka näyttää katupyörän ja enduron sekasikiöltä!!!

      
  • Jani, tarkoitat varmaankin Varaderoa (eli XL 125 V), kun puhut katu- ja enduropyörän risteytyksestä? CBR on kyllä ihan puhtaasti katupyörän näköinen.

    Kyllä nelari on aina luotettavampi, vaikka itselläni onkin ollut vain kaksitahtisia.

      
  • Lainaus:
    05.11.2005 klo 15:54 koomikko kirjoitti
    Jani, tarkoitat varmaankin Varaderoa (eli XL 125 V), kun puhut katu- ja enduropyörän risteytyksestä? CBR on kyllä ihan puhtaasti katupyörän näköinen.

    Kyllä nelari on aina luotettavampi, vaikka itselläni onkin ollut vain kaksitahtisia.



    Ei, vaan tarkoitin juuri CBR:ää, jossa on oikeista katupyöristä poiketen todella kapeat renkaat, pysty ajoasento, peilit ohjaustangossa yms. Näyttää aivan katetulta endurolta.

      
  • No minulla on 98 vuosimallin Mito joka toimii täydellisesti.
    Vaikka olen pessyt sitä painepesurilla ja pitänyt sitä pakkasessa. :smile:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit