Vai että nopein? Silloin, kun itse olin "piikki-iässä", ei tehorajoituksia vielä ollut. Omalla silloisella pyörällä ajoin SULJETULLA kilparadalla pääsuoran päässä poliisin tutkaan lukeman 175km/h. Mielestäni aika nopea!?
Pelkkä huippunopeus ei ratkaise mitään. Ei silloisella prätkällä olisi ikinä saanut moisia lukuja taululle, jos ajettavuus ei olisi ollut huippuluokkaa. (Huom! Siihen maailman aikaan.)
Se sitten riittikin - ainakin minulle. Tien päällä - liikenteen seassa - ei nopeusajoa harrasteta!!!
Koskaan en ylinopeussakkoa saanut pyörällä, enkä muunkaanlaista. Siksi olen hengissä. Järki mukaan liikenteessä ja keskustelupalstallakin.
Nopeutta kokeilemaan aina radalle!
Talven selkä taittuu ja prätkämessutkin kolkuttelee ovelle! YES!!!
(ja joku kuitenkin kysyy: "Mikä pyörä?") Jos kysyy, niin vastaan
[koomikko muokkasi tätä viestiä 14.12.2005 klo 20:39]
Vai että nopein? Silloin, kun itse olin "piikki-iässä", ei tehorajoituksia vielä ollut. Omalla silloisella pyörällä ajoin SULJETULLA kilparadalla pääsuoran päässä poliisin tutkaan lukeman 175km/h. Mielestäni aika nopea!?
Pelkkä huippunopeus ei ratkaise mitään. Ei silloisella prätkällä olisi ikinä saanut moisia lukuja taululle, jos ajettavuus ei olisi ollut huippuluokkaa. (Huom! Siihen maailman aikaan.)
Se sitten riittikin - ainakin minulle. Tien päällä - liikenteen seassa - ei nopeusajoa harrasteta!!!
Koskaan en ylinopeussakkoa saanut pyörällä, enkä muunkaanlaista. Siksi olen hengissä. Järki mukaan liikenteessä ja keskustelupalstallakin.
Nopeutta kokeilemaan aina radalle!
Talven selkä taittuu ja prätkämessutkin kolkuttelee ovelle! YES!!!
(ja joku kuitenkin kysyy: "Mikä pyörä?") Jos kysyy, niin vastaan
Miun -88 mallin TZR kulki mittarin pohjaan (160 km/h) eli todellinen lienee ollut 145-150 km/h. Taisi olla sen ajan nopein vehje...
On se kun nykyään saa 2005- mallisilla tykittää Helsingistä Ouluun ennenkuin saa edes satasen mittariin.
Koomikolle veikkaus: Suzuki RG 125 F?
Joku Aprilian malli?