Yamaha R46-pyörää ei ole ilmeisesti tehty kuin vm 2005..?
Entä millainen evoluutio on ollut Suzuki RF-sarjalla, 600- ja 900 kuutioisilla..?
Ja entäs Honda CBR 900; milloin esiteltiin, milloin faceliftattiin ja milloin sen korvasi nykyinen 1000 kuutioinen monsteri..?
Google tietenkin tietäisi kun osaisi oikeilla sanoilla sitä kutkutella mutta jotenkin se on turhan työlästä ja vastauksetkin ovat aina laidasta laitaan - valkkaa siinä sitten tarkkaa tietoa!
Helpompi se on kysyä ja odottaa kun joku moto-tietäjä vastaa.
Tietääkseni R46-väritys oli viime vuonna 600-kuutioisessa ja tänä vuonna 1000-kuutioisessa. En oo varma, oikokaa jos oon väärässä.
CBR 900 esiteltiin kaudelle 1992 ja taisi kokea parikin faceliftiä ennen kautta 2004 jolloin sen korvasi 1000-kuutioinen Fireblade.
Entä millainen evoluutio on ollut Suzuki RF-sarjalla, 600- ja 900 kuutioisilla..?
Ja entäs Honda CBR 900; milloin esiteltiin, milloin faceliftattiin ja milloin sen korvasi nykyinen 1000 kuutioinen monsteri..?
Google tietenkin tietäisi kun osaisi oikeilla sanoilla sitä kutkutella mutta jotenkin se on turhan työlästä ja vastauksetkin ovat aina laidasta laitaan - valkkaa siinä sitten tarkkaa tietoa!
Helpompi se on kysyä ja odottaa kun joku moto-tietäjä vastaa.
Yamaha R46 ei ole tehty. Tarkoitatko ns. Rossi replikaa?
RF sarjan evoluutio on lyhyt. Tietääkseni malli ei muuttunut sitten ensiesittelyn. RF900 oli todella nopea varttimaililla ja varsinkin 0-100km/h kiihdytyksissä.
CBR900 tosiaan tuli markkinoille -92. Sen jälkeen sitä on päivitetty noin 2 vuoden välein. Kuutiotilavuus nousi aluksi 929, sitten 954 ja nyt se on sitten 998cc. Enkä mä sitä monsteriksi silti kutsuisi...
RF 900 on muuten edelleen hätäisin vakiopyörä ikinä lähtemään paikaltaan. 0-100 km/h 2.5 sekuntia!!!
Tuon jälkeen nykypyörät menevät sitten menojaan ja varmaan lyhyillä välityksillä on iso osuus huimaan lähtökiihtyvyyteen.