Kevytmoottoripyörää ostamassa

6 kommenttia

Eli siis olen ostamassa kevaria jonka täytyy olla Enduro/supermoto ja tarvisin tietoa vähän tietoa merkeistä
KTM,TM,Husqvarna,aprilia(mx),derbi,Gas Gas. Kokemuksia?

  
  • Honda tai Yamaha.
    En viitsisi muihin eksoottisiin merkkeihin edes vilkaista.

      
  • Itsellä on 07 cbr (kyykky), mutta kaverilla on jammu dt ja toisella kaverilla on aprilia ja molemmat ovat kehuneet hyviksi. Eivät ne kovin paljoa edes eroa toisistaan, mittarin osalta olen huomannut että apriliassa on kattavampi mittaristo.
    Itse valitsin cbr:n koska se tuntui paremmalta kuin supermotot, mutta sehän on makuasia, ostit minkä tahansa noista pyöristä niin varmasti hyvän saat, mutta kannattaa ottaa huomioon, että onko jälleenmyyjä lähelläsi jotta voit huollattaa pyöräsi oikein.

    [polarice muokkasi tätä viestiä 30.07.2007 klo 13:04]
      
  • aprilia(mx) ja dt varmaan varmempi toimisia kun noi muut... selvii vähemmillä ylläpito kuluilla.

      
  • Kannattaa husqvarna hankkia jos aiot TT:ksi laittaa, se on noista varmaankin toisiksi tehokkain Gas Gasista en tiedä, muistelsisin sen olevan tehokkain. Huski on kyllläkin melko matala mikä ei sinänsä kykllä mitään haittaa.

      
  • mitäköhän hussen mallia mahdat tarkoittaa koska kaikki noi kisaenskat TM gasgas KTM on tehokkaampii ku hussen sm tai wre....... wr:n tehoista en tiä mutta kisaenskaa en kyllä ostais koska esim gasgasiin suositellaan mäntä vaihettavaksi 2500km välein :blush: kun taas mäxään deteeseen hussen sm ja wre malleihin se on yleensä siel 10000+ km, lisäks noil kisaenskoilla "kuulemma" on huono ajaa ja ei sais ajaa tasasilla kierroksilla tai jotain koska saattaa leipasta, mut onhan ne hienoja ja tehoo löytyy :grin:

      
  • oma mielipiteeni asiasta..... onhan se niin että tehoa haluavat ostavat 2-tahtisen jota saa sitten rempata kuukauden välein mutta viisaat ostavat 4 tahtisen jolla ei tarvitse muuta kun ajaa ja tehdä kuuluvat kilometri huollot. Kun kumminkin sillä piikillä ei ajeta kun se 2 vuotta ja siten ostetaan jossain vaiheessa isompi pyörä joka on kuitenkin 4 tahtinen.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit