Nokia N95 hinta

3 kommenttia

Mikähän mahtaa olla Nokian N95:n oikea hinta?

Kaupat myyvät hintaan 759,- euroa.
Sonera ilmoittaa puhelinpaketissaan hinnaksi 920,- euroa.

TM testissään kertoo hintaluokaksi 700,- euroa.

  
  • Lainaus:
    26.04.2007 klo 09:39 Pentele kirjoitti
    Mikähän mahtaa olla Nokian N95:n oikea hinta?

    Kaupat myyvät hintaan 759,- euroa.
    Sonera ilmoittaa puhelinpaketissaan hinnaksi 920,- euroa.

    TM testissään kertoo hintaluokaksi 700,- euroa.


    .. ja hintaseurannan mukaan 683 euroa :sleepy:

    Ei ole olemassa "oikeaa" hintaa, on vain erilaisia tarjouksia.

      
  • Lainaus:
    26.04.2007 klo 10:25 Pelle Weppinen kirjoitti
    .. ja hintaseurannan mukaan 683 euroa :sleepy:

    Ei ole olemassa "oikeaa" hintaa, on vain erilaisia tarjouksia.


    Jep. Kävin kyseistä puhelinta tinkaamassa paikallisessa matkapuhelinliikkeessä, josta nykyisen puhelimeni ostin. Hinnaksi jäi 850,- e, joka tosin vielä putosi 810,- euroon, kun olin lähdössä pois.

    Päädyin lopulta Saunalahden kytkyluuriin. Minua ei haittaa kahden vuoden sitoutuminen. Sauniksen asiakkaana olen ollut alusta asti muutenkin, joten ei ole näköpiirissä mitään syytä, että jatkossakaan tarvitsisi operaattoria vaihtaa. Puhelimen hinnaksi tulee 672,- Ja kytkyasiakas saa vielä joka kuukausi datapaketin 5,- eur halvemmalla kuin muut.

      
  • Itse tilasin omani jo maaliskuun puolessavälissä ja puhelin saapui postiin samana päivänä kun sen myynti kaupoissa aloitettiin. Koska hinnat olivat 750e luokkaa niin päädyin ottamaan kytkykaupan Saunalahdelta. Maksan pelkästä puhelimesta 450e 24kk aikana, liittymä ei ole tosin vielä edes auennut mutta koska noi n95 Nokiat ei ole sim-lukittuja olen voinut käyttää vanhaa Soneran liittymääni hyvin uudessa puhelimessa odotellessani että uusi liittymä aukeaa.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit