Olipa harvinaisen huono iPhone-testi TM:ssä!

2 kommenttia

Joku Apple-fanaatikko ilmiselvästi tehnyt! Mukamas halutuin laite, kyllä N900 hakkaa mennen tullen tuon.



Olisi TM:n tasoiselta lehdeltä odottanut pientä kritiikkiä: pahimpina Tietoviikossa raportoidut ongelmat: puhelin hyppää gprs:lle 3G-tilasta herkästi, puhelin vie kohtuuttomasti "kaistaa" tukiasemasta (puhelut eivät onnistu), Suomessa tärkeää 900 MHz:n taajuutta ei ole (aneemisen hidas netti), puhelimessa ei ole moniajoa (hassua kun navigointi pysähtyy puhelun tuloon). Ja tuollainen monikäyttölaite imee akun tyhjäksi nopeasti, vuoden kuluttua varmasti aika heikko, eikä sitäkään pysty itse vaihtamaan!

  
  • N900 on kivikaudelta ei pelkästään onnettoman käyttöliittymänsä takia, mielipidejuttu.



    Minun mielestä testi toi esiin sen iLuurin suurimman ongelman eli akkukeston lyhyyden. Itse en ole huomannut yhteyksissä enempiä ongelmia kuin edellisellä noksulla!



    Moniajoa iPhonessa ei tarvita koska moni toimi tapahtuu taustalla automaattisesti ilman mitäään kömpelöitä rinnakkaisuuksia. Erillinen naviohjelmakin hoitaa tuon valittamasi homman. Eikös testissä sitäpaitsi sanottu että navigointi pelaa huonosti?



    En vaihtaisi omaani mihinkään. AppStoren ohjelmista olis pitänyt olla asiaa enemmän testissä. Olet varmaankin joku Nokia-fanaatikko :smile:

      
  • Veijo:


    Minun mielestä testi toi esiin sen iLuurin suurimman ongelman eli akkukeston lyhyyden. Itse en ole huomannut yhteyksissä enempiä ongelmia kuin edellisellä noksulla!




    Ja kun akku vanhenee, kestoaika eikun lyhenee! Ja sitten uutta luuria ostoon!



    Mutta ilmeisesti surfaat 2100 MHz:n alueella tai wlanissa, 900 MHz:n puuttuminen on todella vakava puute, sillä katetaan valtaosa Suomen pinta-alasta viimeistään parin vuoden kuluessa.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit