TM mutinaa

45 kommenttia
2»
  • Taas valitan niin kuin aina. Itse en osaisi tehdä asialle mitään mutta toivottavasti joku voi. TM:n sivut ovat todella hitaat, ei ne ennen ihan näin hitaat ollut. Avasin keskustelun kesti n.30s ja autotekniikan niin toiset samanlaiset. Muut nettisivut toimivat normaalin tapaan...

      
  • Joku mitali tästä pitäs jo myöntää :grin: :grin:

      
  • Sisään kirjautuminen onnistui! :sunglasses:
    Olo on kuin museoautossa.

    Kyllä tämä Web-tekniikka tuntuu jotenkin vanhanaikaiselta.
    Esim. oma sivuilmoitus aukeaa turhaan; "sisäänkirjautuminen onnistui", mutta ei esikatselua kirjoituksissa , "viestisi on TALLENNETTU sivulle" termistö? ja taas turha sivu aukeaa. Sivut rullaa muutenkin jo hitaasti, joskus ei ollenkaan...

    [Sinuhe muokkasi tätä viestiä 30.10.2004 klo 01:37]
      
  • KIITÄMME
    - vähäistä asiattomien viestien osuutta
    - selkeää aiheiden ryhmittelyä
    - joskus syvällisestikin aihetta käsitteleviä keskusteluja

    MOITIMME
    - hitaita sivuja
    - helposti kaatuvaa järjestelmää


    ***

    (heh heh)

      
  • Lainaus:
    31.10.2004 klo 13:03 Herbert kirjoitti
    KIITÄMME
    - vähäistä asiattomien viestien osuutta
    - selkeää aiheiden ryhmittelyä
    - joskus syvällisestikin aihetta käsitteleviä keskusteluja

    MOITIMME
    - hitaita sivuja
    - helposti kaatuvaa järjestelmää


    ***

    (heh heh)
    Totta! Nyt tulee ärripurri!

    :frowning:

      
  • Sivut taisi olla jumissa pari tuntia, mutta pian se saatiinkin korjattua. Tai jotain. :smile:

      
  • Pitäisköhän markkinointi-ihmiset laittaa äidinkielen kursseille?

    Tuli äskettäin kilpailukuponki Yhtyneiden kuvalehtien suurarvontaan. Siinä sanotaan näin:

    Päävoitto 120.000,00 euroa

    tai Chrysler 300c
    + rahaa yht. 120.000,00 euron arvosta

    tai Land Rover
    + rahaa yht. 120.000,00 euron arvosta

    eli selvästi siinä minun mielestäni sanotaan, että joko pelkästään tuo summa rahaa tai sitten auto ja sen lisäksi vielä sama summa rahaa. Hih.

      
  • "Hauskuus" sen kuin jatkuu... :grin:

      
  • Yllättäen sivut taas muutaman tunnin alhaalla.

      
  • Oliko muuten TM:n sivut nurin eilen torstaina illalla? Olen vaihtanut selaimeni (viestintäviraston suosituksen mukaisesti, heh) exploorerista Firefoxiin jas tuo antoi hauskoja ilmoituksia yrittäessäni tälle saitille. (Herjasi jotain että sivusto ei anna lupaa avata sivuja tai jotain vastaavaa).

      
  • Minulla ainakin eilen oli sellainen ongelma etten meinannut päästä kirjautumaan sisään. Pääsin sisään vasta varmaan kymmenennellä kerralla. Pääasia edes jossain vaiheessa pääsi sisälle. Mutta melko usein joutuu useampaan kertaan yrittämään sisälle.

      
  • Tuomas:” Pääsin sisään vasta varmaan kymmenennellä kerralla. Pääasia edes jossain vaiheessa pääsi sisälle. Mutta melko usein joutuu useampaan kertaan yrittämään sisälle.”

    Vaati kärsivällisyyttä, mutta mitäpä mies ei sen eteen tekisi. Koko meidän sukupuoli on olemassa vain kahta tarkoitusta varten ja koska juuri nyt ei meilläpäin sodita, meille jää vain yksi tarkoitus. Jos lakkaa sitäkin yrittämästä, on kokonaan vailla tarkoitusta.

      
  • Lainaus:
    03.12.2004 klo 14:32 TeeCee kirjoitti
    Vaati kärsivällisyyttä, mutta mitäpä mies ei sen eteen tekisi. Koko meidän sukupuoli on olemassa vain kahta tarkoitusta varten ja koska juuri nyt ei meilläpäin sodita, meille jää vain yksi tarkoitus. Jos lakkaa sitäkin yrittämästä, on kokonaan vailla tarkoitusta.

    Pitää paikkaansa tai ehkei nyt ihan täysin... :wink:

      
  • Kuinkas ollakkaan taas sitä oltiin kauniisti nurin hyvä tovi, ei taida edelleenkään olla edes kovin harvinaista. Oliskohan TM:n aika alkaa miettiä palveluntarjoan vaihtamista...

      
  • Minä olen käynyt sopivaan aikaan viimeisten viikkojen aikana, kun kaikki on täällä toiminut hyvin. :smile:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit