Televisionsulkija-avaimenperä

9 kommenttia

Tietääkö joku mistä sellaisen saa tilata? Satunnaisella tarkkailijalla oli tästä artikkeli viimeisessä TM:ssä, mutta ei maininnut saittia :cry:

  
  • Lainaus:
    21.01.2005 klo 16:40 Harold kirjoitti
    Tietääkö joku mistä sellaisen saa tilata? Satunnaisella tarkkailijalla oli tästä artikkeli viimeisessä TM:ssä, mutta ei maininnut saittia :cry:

    Itseänikin kiinnostaa tällainen. Kaverillani oli kännykässään kumma juttu:"Istuttiin iltaa kaverin kanssa ja katsottiin teeveetä, sitten kanavat alkoivat vaihtumaan yhtäkkiä, olin ihmeissäni. Sitten kaverini alkoi nauramaan ja näytti hän ohjaili kännykällään teeveekanavia. Sillä on siinä joku kumma ohjelma, näytöllä oli jonkilainen kuva kaukosäätimestä".

    [Tuomas muokkasi tätä viestiä 21.01.2005 klo 18:47]
      
  • Toiminto taitaa toimia vain puhelimissa, missä on bluetooth toiminto, vai kuinka? Mistäs sellaisen löytää?

      
  • Lainaus:
    22.01.2005 klo 21:15 Harold kirjoitti
    Toiminto taitaa toimia vain puhelimissa, missä on bluetooth toiminto, vai kuinka? Mistäs sellaisen löytää?

    No tässä puhelimessa ainakin oli bluetootht-toiminto. En tiedä mistä sellaisen löytää, ei se ainakaan voinut maksaa ainakaan kovinkaan paljoa. Se toimii vain osassa telkkareissa, ei se toimi läheskään kaikissa. Mutta aika moniin Philpseihin se toimii. :smile:

      
  • Anteeksi huono sanavalinta. Tarkoitus oli kysyä, mistä sellaisen toiminnon voisi tilata bluetoothilla varustettuun puhelimeen?

      
  • Lainaus:
    23.01.2005 klo 12:47 Harold kirjoitti
    Anteeksi huono sanavalinta. Tarkoitus oli kysyä, mistä sellaisen toiminnon voisi tilata bluetoothilla varustettuun puhelimeen?

    Mun moka. Tämän kaverin pitäisi käydä meillä tässä parin päivän sisällä, kysyn häneltä. Laitan sitten hänen vastauksensa tänne. Voi mennä hiukan aikaa, toivottavasti saisin häneltä hyvän vastauksen. Kun itse en tiedä asiasta kauheasti mitään.

      
  • Bluetooth-ominaisuudella ei taida olla mitään tekemistä asian kanssa, vaan kysymys on puhelimen IR-ominaisuudesta eli puhelimessa on infrapuna-lähetin-vastaanotin, jolla voi lähettää samoja IR-signaaleja, joita TV:n kaukosäädin käyttää.

      
  • Kaukosäädinsofta Series 60-kännyihin (esim. Nokia 6600, 3650...):

    http://www.psiloc.com/index.html?id=152

    Yleissammutin töllöille:

    http://www.tvbgone.com/home.php

      
  • Mihin moisia tarvitaan? Huomiohakuiseen kiusantekoon? Kavereille brassailuun? Hohhoijaa sentään.

    Jos tv-ohjelma häiritsee julkisissa tiloissa, tilan haltija yleensä pyynnöstä pienentää liian kovalla olevien töllöjen äänenvoimakkuutta ja vaihtaa pyynnöstä jopa kanavaakin.

      
  • Sitä käytetään vain kiusantekoon, tuntuu ainakin siltä. Siksi en itse hanki sellaista.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit