Kuinka rekisteröidyn palveluun nickiä hukkaamatta?

3 kommenttia

En ole vielä rekisteröitynyt uudelleen, enkä tietenkään pysty loggautumaan tietokoneelta.

Siltä varalta, että tämä jo viikkoja kestänyt matkapuhelimesta avattu sessio joskus kaatuu, niin miten kannattaa rekisteröityä saadakseen pitää vanhan nickinsä?

Anteeksi vain väärä aihealue. Avasin kysymykseni tänne, koska keskustelijoita riittää, enkä halua sotkea muita topikkeja tällä henkilökohtaisella ongelmallani.

  
  • Minä rekisteröidyn ekan kerran yleensäkään viime vuoden puolella eikä minun tarvinnut tehdä yhtään mitään, kun kuulemma oli joku muutos.

    Täytyyhän sinunkin tunnukset olla voimassa, kun kerran voit pysytellä kirjautuneena. Vai etkö siis pysty kirjautumaan tietokoneella entisillä tunnuksilla?

    Sivuhuomiona, että suorastaan hämmästyttävää minulle, että pystyt kirjoittamaan puhelimen näppäimistöllä pitkiä virheettömiä tekstejä. Itseltäni ei onnituisi.

      
  • @740 GLE. Minun vanha nimimerkki säilyi valmiina kun aikanaan pääsin kirjautumaan/luomaan Otavamedia-tilin. Vaikuttiko tähän sitten se,että käytin samaa hotmail meiliä kuin ennenkin?
    Eli jos luot Otavamedia-tilin samoilla tiedoilla kuin edellisenkin tunnuksen pl. salasana, niin nicki säilyy.

    Kiitos perusteellisesta kestävyysurheilijan kunnonrakennuksen kuvauksesta. Wattbiket ja dynamoajot on tuttuja mutta noi polkimet ei. Niitähän on ihan Verkkokauppa.comissa näköjään.

    https://www.verkkokauppa.com/fi/product/69582/jkhrx/Favero-Assioma-DUO-tehonmittaus-polkimet

    No, minä voin heittää lenkkiä ilman noitakin!

      
  • testing...toimiiko tämä näppäimistöltäkin?

    EDIT: näköjään toimii ja nyt onnistui rekisteröityminenkin. Jäin ihmettelemään juuri tuota Jokerin mainitsemaa tilannetta, että Otavamedia tili pitää ensin luoda henkilönä eikä nickinä, ja TM keskusteluissa käytettävää nickiä ei tehdä vielä siinä vaiheessa.

    Kiitos kiittämästä pyöräilijän tehomittauksesta. Seuraan vierestä asiantuntijoita, kun perheessä on kaksi oikeasti pyöräilyä harrastavaa. Minulle tämä on vain yksi laji muiden joukossa lähinnä kesäisin, ettei tiilenpäiden laskeminen altaan pohjassa ympäri vuoden ala tylsistyttää.

    Siksi minulle tulikin virhe siihen tehon mittauksen prosessiin. Pyöräilijän maksimiteho ei tietenkään voi olla se viimeinen porras, jonka pystyy vielä maksimisykkeellä suorittamaan oikein, vaan jatkuva maksimiteho lasketaan tuosta nousevan rasituksen testin tuloksesta. Tavoitteena on antaa äärirajojaan tavoittelevalle pyöräilijälle tehon mittauksen kautta jatkuvaa palautetta käytössä olevasta rasitustasosta. Sykkeen seuranta on sekä epälineaarista että reagoi muutoksiin viiveellä.

    Tasaista rytmiä kuntolenkkiä polkevalle tällä ei ole suurta merkitystä, koska sykemittari ranteessa kertoo millä tasolla mennään eikä omaan tasoon nähden liian kovaa vedetty ylämäki tai sprintti pilaa ammattilaisen kilpailua, vaan ainoastaan antaa amatöörille palautteen omista rajoista.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit