Langaton hiiri ja langaton näppäimistö

2 kommenttia

Kaverini joka on omistanut tällaiset sanoi jotain sen tapaista etteivät ne kestä tai ole kestäneet kovin pitkään. Sitten se puhui jostain pattereista... hmmm... No kumminkin miten tällaiset langattomat kestävät?

  
  • Jessus noita sinun viestejäsi - lopeta jo tuo höpötys

      
  • Lainaus:
    10.01.2005 klo 15:04 Moikka kirjoitti
    Jessus noita sinun viestejäsi - lopeta jo tuo höpötys

    En ole nähnyt sinulta muuta kuin tuollaisia viestejä. Lauseen mittaisia ja jotain pelleilyä. Minä kysyn ihan mielenkiinnosta. Minä itse voin omistaa niitä esineitä joista kysyn. Kun olen kysynyt jostain laitteesta, niin olen saanut siitä paljon hyödyllistä tietoa. Nytkin tuttavani osti hyvän tietokoneen, kiitos tiedotuksen.
    Tuo mistä minä nyt kysyin on askarruttanut minua ja tuttuani ja päätin kysyä. En halua kiusata ja häiritä ketään. Lisäksi tänne tietokonepalstalle kirjoitetaan vähän, joten ajattelin että ei kai nämä kysymykset häiritse.
    Enemmänkin täällä häiritsee se kun idioottimaisesti väittelen täällä sinun kanssasi.
    Kun kysyy saa tietoa, niin voi säästää rahaa, aikaa ja saada jotain parempaa. Kun on tietoa voi myös ehkä neuvoa muitakin (no tämä ei ole ehkä niin yleistä).

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit