Missä miniläppärit ???

5 kommenttia


Kaikki arvonsa tuntevat alan lehdet esittelevät ja testaavat hetken suurta huutoa,miniläppäreitä,mutta TM: Ei sanaakaan ?

Onko elektroniikkatoimitus jotenkin "ukkoontunut",kun siellä testaillaan vain kotikonserttilaitteistoja,alan harrastajat mahtuvat töölöläiseen puhelinkoppiin (jos niitä vielä olisi)





:smirk:

  
  • Olen lukenut testit uusimmista Tietokone- ja MikroPC-lehdistä. Ei nyt kauheasti eronneet toisistaan ja osuivat trenikkäästi samaan aikaankin. Mikrobittikin on ajan hermolla liipatessaan aihetta numerossa 1/2009



    Miksi se ei sitten riittäisi, nehän ovat kuitenkin ne varsinaiset "alan lehdet"?



    Eikös TM ole esitellyt miniläppärin periaatteen/-ssa kuitenkin tässä ½ vuoden sisällä?? (OK, artikkelihaku ei löytänyt kyllä ). Saattaahan nuo sellaista miniläppäritestiä suunnitellakin, eipä silti? Mistäs se tiedetään...

      
  • Eihän se nyt riitä,haluan lukea omasta TM:stani,en ostaa kaikkia lehtiä !

    Kun TM:ssa tilaa riittää nuorten toimittajien matkakertomuksiin yhdeksän sivua, luulisi asiaakin mahtuvan. Jos TM pitää miniläppäreitä yhdentekevinä,on aika

    pistää alan toimitus eläkkeelle. Noiden tietokonelehtien ja Petteri Järvisen

    "testaus" oli yhdentekevä,subjektiivisia arvioita ja mm. ylivoimaisesti parhaan,

    MSI Wind U100:n jättäminen viimeiseksi.Ja tähän palstaankin kaivattaisiin lopultakin

    ammattilaista,eihän tätä tekstiä näe kuin suurennuslasilla !

      
  • Dr. No:

    Noiden tietokonelehtien ja Petteri Järvisen "testaus" oli yhdentekevä, subjektiivisia arvioita ja mm. ylivoimaisesti parhaan, MSI Wind U100:n jättäminen viimeiseksi.




    Mihin tarvitset testiä, kun kerran tiedät mikä miniläppäreistä on paras?



      
  • TangoS:

    Dr. No:
    Noiden tietokonelehtien ja Petteri Järvisen "testaus" oli yhdentekevä, subjektiivisia arvioita ja mm. ylivoimaisesti parhaan, MSI Wind U100:n jättäminen viimeiseksi.


    Mihin tarvitset testiä, kun kerran tiedät mikä miniläppäreistä on paras?






    Joku muu saattaa tarvita ! Ja kyllä minäkin mielelläni lukisin ammattitaitoisen tiimin tekemän vertailevan testauksen eri malleista. Miniläppärit ovat maailmalla kuuma aihe juuri nyt, "atom"´n seuraajia prosessorina lanseerataan ja jokainen valmistaja esittelee omaansa.

    Käykää toimittajat joskus alan messuilla,ei vain konserteissa ja baletissa ;-)!



    P.S. Siis minä sain erään Suomen ensimmäisistä MSI Wind

    U100:sta ja olen erittäin tyytyväisenä käyttänyt n. 8 kk,

    tätäkin näpytän sillä. Ja vaikka Petteri sen viimeiseksi noista neljästä testaamastaan rankkeerasi, MicroPC:n testissä se tuli "toimituksen valinnaksi".





      
  • Olisi se mukavaa, jos TM:kin minejä tetaisi. Yleensä TM testit ovat perusteellisempia kuin alan lehtien testit. On sitten kysymys autoista, tietokoneista, kameroista, jne.



    Minä kirjoittelen tätä samaisen MikroPC-lehden testin voittajalla, eli Acer Aspire Onella. Hyvä peli tämäkin, akkukestoa voisi olla pidempään. Tosin yleensä olen lähellä latausmahdollisuutta, joten ei ole muodostunut ongelmaksi. Melkeinpä tähän miniin tarttuu helpommin kiinni kuin isoon koneeseen, riipuen tietysti mitä aikoo tehdä. Sähköpostien lukemiseen, kirjoittamiseen, surffailuun jasensellaiseen näppärä vehje.Käynnistyy nopeammin ja on kevyt kanniskella ja käyttää melkein missä vaan.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit