Hyvä TV

11 kommenttia

Mikä olisi hyvä TV tuhannella eurolla?

  
  • Mikä olisi hyvä TV tuhannella eurolla 32 tuumainen?

      
  • Menee vähän kalliimmaksi (n. 1200€) mutta Philipsin 8818 (32 tuumaa) on ollut hyvä. Eipä ole pahemmin haukuttavaa. Ja "mukavasti" voitti tm-testinkin :)

      
  • ...ostin 32" Finlux Marimekon. Ei ihan tonni riittänyt, mutta lähellä oli... Ominaisuudet on ihan jees ja oli helppo perustella vaimollekin, Marimekon merkki edessä riittää... Ei siis mitään Unikko -kuosia, vain pieni merkki.

    Kahdella virittimellä, voit itse katsella eri kanavaa kuin emäntä ja vaikka teksti TV:tä vielä kolmannessa ruudussa. Kovin olen ollut tyytyväinen. :smile:

      
  • Kovin pahasti ei voi kirvestä iskeä kiveen, jos ostaa tonnilla tunnetun valmistajan TV:n.

    Kokonaan toinen juttu on 32" kuvaputki-TV:n ostamisen mielekkyys sinänsä. Kuva on loppujen lopuksi suht' pieni, laitteella on kokoa kuin pienellä pesukoneella ja painoa kuin isolla pesukoneella. Plasmanäyttöjen hinnat tulevat parhaillaan hyvää vauhtia alas...

      
  • Laitan mieleeni Philipsin kun joskus käyn katselemassa. Toisaalta voisin odottaa siihen että "Plasmatelkkarien" hinnat laskevat, mutta siinä menee tietenkin aikaa...

      
  • itsekin olen miettimässä uuden tv:n ostoa 32" olen ajatellut.
    Finlux vai Sony kumpi olisi parempi ?

    Nykyinen on n 15 v Finlux ihan hyvin on ikäisekseen toiminut :smile:

      
  • philipsin 32pw8818 saa jo alle tuhannen! itse olen harkinnut uusinta mallia 32pw9509 pixel plus2 ehkä paras näkemäni kuva!

      
  • Meillä on kolme telkkaria yksi hyvä ja yksi huono. Ja sitten se kolmas se on melko hyvä muttei se enää mahdu mihinkään! Saatiin sellainen eräästä asunnosta, kun siellä sillä ei ollut enää käyttöä. Saako vanhoista telkkareista mitään rahaa tuollaisesta kolme vuotta vanhasta 20-tuumasesta telkkarista? :confused:

      
  • Lainaus:
    08.07.2004 klo 18:27 amatööriharrastelija kirjoitti
    philipsin 32pw8818 saa jo alle tuhannen! itse olen harkinnut uusinta mallia 32pw9509 pixel plus2 ehkä paras näkemäni kuva!


    Mistä saa alle tonnilla? Entä 8858:a? Onko kokemuksia Sony 32FX68:sta?

      
  • Mikäli tonnilla meinaa töllön ostaa, kannattaa ehdottomasti valita Philipsin 100 hertsinen( 8818 tai Expert-malli 8858) jossa on Digital Natural Motin kuvan parannuspiiri.. Ylivoimainen kuva verrattuna vaikkapa aina niin kehuttuun Sonyn ylihinnoiteltuun ja vanhentuneeseen tekniikkaan.
    Ja siitä, että 50 hertsinen olisi jotenkin parempi valinta, voin sanoa, että pitää paikkansa muiden valmistajien kohdalla..

      
  • Lainaus:
    06.07.2004 klo 12:38 Pekka kirjoitti
    itsekin olen miettimässä uuden tv:n ostoa 32" olen ajatellut.
    Finlux vai Sony kumpi olisi parempi ?

    Nykyinen on n 15 v Finlux ihan hyvin on ikäisekseen toiminut :smile:


    Älä ota kumpaakaan..Ihan oikeasti!

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit