Nokian 260C Mediamaster

2 kommenttia

Millaisia kokemuksia tästä laitteesta?
Minun laitteeni jumiutuu pitempään päällä oltuaan tilaan, jossa se ei ota vastaan mitään käskyjä kaukosäätimeltä tai edes sulkeudu laitteen päällä olevasta kytkimestä. Ainoa tapa saada 260C jälleen toimimaan on vetää verkkojännitepistoke irti. Sitten se taas pelaa.
Tekstitys häviää myös joskus kokonaan ja toisinaan teksti ei pysy kuvan mukana.
Olen yrittänyt hakea ohjelmistopäivityksiäkin, mutta niistä vastaava on ilmeisesti jatketulla kesälomalla.
Sitten, kun vielä verkkojohtoon lisäisivät virtakytkimen, niin ei tarvitsisi itse viritellä. (Tai lisävarusteeksi kauppoihin myytäväksi hintaan 260€)
Tämä tuote ei ole valmis! En voi suositella sijoittamaan tähän laitteeseen lähes 500 "eukkoa".
Jos jotain positiivistakin sanoisi, niin kuvanlaatu on hyvä ja käyttö valikkoineen yms. on suunniteltu laadukaasti. Kunhan vaan muutenkin pelaisi, niin OK.

  
  • Tyypillinen toiminta kaikille digitaalisille laitteille.
    PC mukaanlukien.
    Analoginen laite ei koskaan jumittunut ( ainakaan -62 vuoden jälkeen )
    Tuotekehitys on pahasti kesken, ja loppukäyttäjät maksavet virheet.
    Laitekohtaisia eroja on. Jaappanilaiset lienevät ( tässäkintapauksessa ) kaikista valmiinpia, kun taas Nokia ( Ruotsalainen toimipiste = gigiboxit ja sateliittivirittimet, seuraavat / uutuudet tullevat ? Unkarista ) näyttäisi olevan yksi häntäpäänpitäjistä.

    Itsellä Sagem-satelliittiviritin oli tosi usein ( viikottain ) jummissa.
    Sagem onkin tehty / suuniteltu ranskassa . . .
    Ranskastahan ei mitään kunnollista tule, saati sitten kunnollista elektroniikkaa.

      
  • Mulla on ollut vastaava antenniverkon (260 T) laite lähes vuoden päivät - alussa jumittui joka päivä, samoin "arvottiin" tallennuksen onnistuminen...

    Nyt koneeseen on tullut yksi päivitys, jonka jälkeen se jumittuu vain joka toinen päivä ja "tallennusarvonnassa" voittosuhde on parantunut!
    Jos on tärkeä tallennus, niin joudun laittamaan vanhan kunnon videonauhurin tallentamaan - onnistumisprosentti on aina 100!

    Siksihän Nokia ei ole uskaltanut laittaa palautesivua digiboxeille - sehän kuormittaisi koko internetin!

    Jos auto olisi yhtä epäluotettava, olisin sen palauttanut liikkeseen - niin kai pitää tällekin tehdä.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit