Digibox ja txttv

4 kommenttia

Mulle on jäänyt vähän epäselväksi, mikä on tekstitv:n merkitys digiboksin yhteydessä.

Puhutaan perinteisestä
a) teksti-tv:stä ja
:sunglasses: MPH vastaanottimista, joihin sisältyy esim. sähköinen ohjelmaopas (EPG) ja supertekstitelevisio (=parannettu teksti-tv).

Kuitenkin jostain on jäänyt mieleen väite ettei todellisia MPH vastaanottimia ole markkinoilla

Eli mitä tapahtuu elokuussa 2007 jos (nyt ostettavassa) digiboxissa on tekstitv tai jos sitä ei ole .

  


  • Eli mitä tapahtuu elokuussa 2007 jos (nyt ostettavassa) digiboxissa on tekstitv tai jos sitä ei ole .





    Yksinkertaisesti jos digiboxissa ei ole tekstiteeveetä et voi katsella vuoden 2007 elokuun jälkeen tekstiteeveetä. Mutta jos on läpisyöttö kuten on esim. Humaxissa silloin voi entiseen tapaan.

    Samoin jos digiboxissa ei ole ajastus mahdollisuuutta ei voi tehdä nauhoituksia esim. videolle kun analogiset loppuu. (silloin kun et ole itse paikalla)
      
  • Lainaus:
    07.11.2005 klo 03:55 artokn kirjoitti


    Eli mitä tapahtuu elokuussa 2007 jos (nyt ostettavassa) digiboxissa on tekstitv tai jos sitä ei ole .





    Yksinkertaisesti jos digiboxissa ei ole tekstiteeveetä et voi katsella vuoden 2007 elokuun jälkeen tekstiteeveetä. Mutta jos on läpisyöttö kuten on esim. Humaxissa silloin voi entiseen tapaan.

    Samoin jos digiboxissa ei ole ajastus mahdollisuuutta ei voi tehdä nauhoituksia esim. videolle kun analogiset loppuu. (silloin kun et ole itse paikalla)


    En aivan ymmärrä vastausta, mutta tuolta löytyy infoa: http://www.digitv.fi/ -> DigiTV Info
    Esim. kysymys "9. Voiko digi-tv-lähetyksiä nauhoittaa nykyvideoilla?

    Kyllä voi. Videonauhuri liitetään SCART-johdolla digiboxiin samalla tavoin kuin se liitettäisiin suoraan televisiovastaanottimeen...."

      
  • Lainaus:
    07.11.2005 klo 03:55 artokn kirjoitti
    jos digiboxissa ei ole ajastus mahdollisuuutta ei voi tehdä nauhoituksia esim. videolle kun analogiset loppuu. (silloin kun et ole itse paikalla)


    "Digitaalinen kanava voidaan nauhoittaa myös ajastettuna. Kun ajastat digitaalisen tv-kanavan, valitse digiboxista nauhoitettava kanava ja jätä digiboxiin virta päälle. Valitse videonauhurista television AV-kanava ja tee normaalit ajastustoimenpiteet." (kysymyksiä ja vastauksia digi-tv:stä)

      
  • Lainaus:
    07.11.2005 klo 20:40 Niilonpoika kirjoitti
    Lainaus:
    07.11.2005 klo 03:55 artokn kirjoitti
    jos digiboxissa ei ole ajastus mahdollisuuutta ei voi tehdä nauhoituksia esim. videolle kun analogiset loppuu. (silloin kun et ole itse paikalla)


    "Digitaalinen kanava voidaan nauhoittaa myös ajastettuna. Kun ajastat digitaalisen tv-kanavan, valitse digiboxista nauhoitettava kanava ja jätä digiboxiin virta päälle. Valitse videonauhurista television AV-kanava ja tee normaalit ajastustoimenpiteet." (kysymyksiä ja vastauksia digi-tv:stä)


    Totta, mutta entä jos haluat nauhoittaa samana päivänä eri kanavilta tulevaa ohjelmaa? Tai jos haluat katsoa toista kanavaa ja nauhoittaa toista? Vain kahden virittimen kovalevy digiboxilla tuo onnistuu.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit